ik snap t nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef Walter81 het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel onduidelijkheid is over de lampen.
Eigenlijk is het heel simpel:
- Voer gewoon altijd dimlicht (regen of geen regen, sneeuw of geen sneeuw, dag of nacht)
- Mistlampen heb je bijna nooit nodig. Die zeldzame keer dat je minder dan 2000m zicht hebt, doe je ze voor aan. En bij <50m achter.
- Als de mist verdwenen is, doe je ze weer uit.
Jij bent domquote:
Hoezo rij jij 122 op een weg waar dat niet mag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef plankie het volgende:
crosspost:
Om te laten zien hoeveel mensen er met mist-achterlicht rijden met een zicht van 200m+
Hier een kleine compilatie van mistlicht-terroristen die ik gister onderweg mocht tegenkomen...
Sommige lichten zijn echt zo fel dat je echt verblind kunt worden. Een lasbril zou niet voldoende helpen!
Als dit geen kamervragen opleverd weet ik het ook niet meer!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef plankie het volgende:
crosspost:
Om te laten zien hoeveel mensen er met mist-achterlicht rijden met een zicht van 200m+
Hier een kleine compilatie van mistlicht-terroristen die ik gister onderweg mocht tegenkomen...
Sommige lichten zijn echt zo fel dat je echt verblind kunt worden. Een lasbril zou niet voldoende helpen!
Waar is de mist?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef plankie het volgende:
crosspost:
Opgelost door alle warmte van de mistachterlichtenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |