Deze.quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Rot eens een teringeind op met je aids en je topics en je longkanker en je kutuser-heid.
Ga dan van de Klaagbaak af, zit hier al langer dan jijquote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Rot eens een teringeind op met je aids en je topics en je longkanker en je kutuser-heid.
Jij toch ook, en sorry schat maar ik moest gewoon posten dat jij een zure sloot had afgelopen zaterdag aafquote:
Als jou mattiequote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Ga dan van de Klaagbaak af, zit hier al langer dan jij
quote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik niet hoor, vies-vies=schoon.
Daarna zit er toch weer pudding op beide.
Of nee.quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Oh ja nou zeg :Squote:Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Jij toch ook, en sorry schat maar ik moest gewoon posten dat jij een zure sloot had afgelopen zaterdag aaf
Oeh lekker gangbangquote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit ben jij (de middelste) alleen dan tien keer lelijker [ afbeelding ]
Shit man, is dat een echte mexicaanse potpalm daar links? Die dingen zijn zeldzaamquote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Neukon?quote:
Vrouwen met zure sloten reageren zo.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Mensen zonder vrienden die dit soort topics openen.
Met m'n loel.quote:
linkje naar filmpje?quote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:
Mannen zonder leven... Die nooit in de buurt van een vrouw zijn geweest.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Vrouwen met zure sloten reageren zo.
Point proven
Vast door de afstotende geur.quote:Op maandag 21 november 2011 00:51 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Die nooit in de buurt van een vrouw zijn geweest.
Waarschijnlijk gewoon door zijn lelijke kop maar wat jij wilquote:
Schat, sinds wanneer gaat die ketting tot aan je pc?quote:
Rimsoldaat aan het woord.quote:
Sorry, ben onpartijdig hier, maar dit was een inkoppertje. Als ik het niet deed, had iemand anders het wel gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:52 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon door zijn lelijke kop maar wat jij wil
haha fictief gezien danquote:Op maandag 21 november 2011 00:53 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Schat, sinds wanneer gaat die ketting tot aan je pc?
Straks nog eens inkorten
quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
quote:geregistreerd op: donderdag 17 november 2011 @ 14:27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Die graag op grote piemels blazen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |