Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door StijnDa op 20-11-2011 23:17:34 ]
PM openbaar posten staat ook een ban op though..quote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Deel het met ons, des te eerder hij een ban aan de broek heeft.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PM openbaar posten staat ook een ban op though..
Alsof iemand moeilijk doet om zo'n PMquote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PM openbaar posten staat ook een ban op though..
Dat zou wel baas zijn, jammer genoeg geen keepersquote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nooit een (oud) Feyenoord team gemaakt?
4-4-1-1 of 4-4-2 ofzo
Castaignos, Van Persie erachter, linkshalf Drenthe..best leuk
Bastos kan je er ook nog bijknallen als er ruimte is en er is vast nog wel meer.
Als er iemand moeilijk gaat doen om het openbaar maken van die PM, ja...en daar zal de troll kloon wel op uit zijnquote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Alsof iemand moeilijk doet om zo'n PM
Babos?quote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn, jammer genoeg geen keepers
oh wtf alleen Lamprou zit in het spel zie ik nu. EAquote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn, jammer genoeg geen keepers
Zit Babos er wel in? Anders had ik Vorm ofzo gedaanquote:
Jazeker, zit in mijn Eredivisie "test" teamquote:Op zondag 20 november 2011 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zit Babos er wel in? Anders had ik Vorm ofzo gedaan
Vriend, ik ga je maar één keer waarschuwen, niet meer over Dudeweiser posten. Ga zo door...quote:Op zondag 20 november 2011 23:14 schreef DrBiemel het volgende:
Die vrouw heeft iig wel een mooi innerlijk
Je loopt wat achterquote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef BDIL het volgende:
Hhahahahahah onze vriend DrBiemel heeft wel debiele topics gestart hahahahahahahah
Hoe groot is jullie penis (serieuze antwoorden aub)
SEX/ Hoe groot is jullie penis ( Serieuze antwoorden aub) hahahahahahhahaha
Wat is je probleem gast? Wat ik in PM doet gaat je niets aan.quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Vriend, ik ga je maar één keer waarschuwen, niet meer over Dudeweiser posten. Ga zo door...
Hhahahahahha ja ik heb heel de avond niet geslapen en gevoetbalt ( kutmist) en ben met webapp bezig hahaha maar ik zie em nergens schelden why complain?!quote:
Mattie...oppassen jijquote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Wat is je probleem gast? Wat ik in PM doet gaat je niets aan.
LOLOL
OT: Heb ook bijna Silver Bundes team af
Toko toko boem pats. Je maak mij niet bang ouwe gek!quote:
een of andere josti die mij loopt te spammen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef Rijst het volgende:
Waar gaat dit over? Ik volg het niet meer:?
ik zou wel bang zijn voor De Santello.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Toko toko boem pats. Je maak mij niet bang ouwe gek!
OT: iemand nog creatief team ofzo?
haha leuke avaquote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef Rijst het volgende:
Waar gaat dit over? Ik volg het niet meer:?
Dat trollen begint oud te wordenquote:
Dat denk jij, maar ik ga het niet openbaar posten.quote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Toko toko boem pats. Je maak mij niet bang ouwe gek!
Waar moei jij je eigenlijk mee kaasmeester?quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar ik ga het niet openbaar posten.
hij welquote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Jay_Snake het volgende:
Open je net een gold jumbo pack en moet je eens kijken:
[ afbeelding ]
Waar haal je die quote vandaan?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahah samen spelen samen delenquote:
Luckboxquote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de originele post niet?quote:Op zondag 20 november 2011 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zn postgeschiedenis. Als je het daar over hebt tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |