Ik kots gelukkig niet zo snel, jij wel?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahaha straks sta je lekker te kotsen buiten een kroeg.
Jij bent fay toch?
Nee ik ook nietquote:Op maandag 16 januari 2012 16:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kots gelukkig niet zo snel, jij wel?
Et, mais oui.
Komt wander niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:44 schreef Intronic het volgende:
Ik kom zeker. Mijn vriendjes Patje, Mono, DV zijn er ook dus
Godverdomme dat zou je geheim houden vieze aapquote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef Intronic het volgende:
DV moest de vorige keer al kotsen na 3 appelsap, nou doe maar niet meer hoor.
Mag ik die foto van jou drommel en mij weer in m'n fobo zetten?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgens mij wel, weet niet zeker, straks even checken.
Ja hoor schatje.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mag ik die foto van jou drommel en mij weer in m'n fobo zetten?
Nee hij heeft een ander feest, maar komt heel misschien daarna nog even.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgens mij wel, weet niet zeker, straks even checken.
Erikquote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk wel dat ik kom, maar moneywise wordt het geen hele zatte avond voor me.
Genoeg gulle mensen. ( hopelijk )quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk wel dat ik kom, maar moneywise wordt het geen hele zatte avond voor me.
Ik begin in de trein alvast.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Intronic het volgende:
Ik ga het ook niet te bont maken als het gaat om drankgebruik.
Ik ben niet iemand die een avond om andermans geld gaat stappenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Genoeg gulle mensen. ( hopelijk )
Ja, jij hebt al 3 flessen whisky op voordat je er bent.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begin in de trein alvast.
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begin in de trein alvast.
Ik heb mijn vriend mee, maar ik denk niet dat hij zo gek is om me te trakteren. Ik neem ook nog een andere vriend mee, die is dan nog wel eens te porren om te betalen. Ik zou het zeker proberen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Genoeg gulle mensen. ( hopelijk )
Als ie leuk is kan ik altijd wat proberen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend mee, maar ik denk niet dat hij zo gek is om me te trakteren. Ik neem ook nog een andere vriend mee, die is dan nog wel eens te porren om te betalen. Ik zou het zeker proberen.
1 drankje kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die een avond om andermans geld gaat stappen.
ha-ha-haquote:Op maandag 16 januari 2012 16:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, jij hebt al 3 flessen whisky op voordat je er bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |