ZO IS LEEELLLLLquote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Maringo het volgende:
Ja jonge, kut TT. Waarom? Ik wilde topic openen
te traag brahquote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Maringo het volgende:
Ja jonge, kut TT. Waarom? Ik wilde topic openen
onwetende meneerquote:
Rightquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef leeell het volgende:
mijn rep als onverslaanbare lapohunter (en aansluitend nieuw topic hunter, ongeacht lapo)
dikke tietenquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn fans op facebookPrr, mn e-boobs? zijn gegroeeeid.
Want jij hebt ze bij jezelf gekweekt?quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef leeell het volgende:
16 jarige appeltietjes
ik ben een bevoorrecht mens
quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Want jij hebt ze bij jezelf gekweekt?
Echt?quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik post hier al sinds den beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef SpermaDonor het volgende:
@Crack_
Wat ben jij een mooi meisje zeg.!Das optisch bedrogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik zal aan je denkenquote:Op maandag 21 november 2011 08:15 schreef Maringo het volgende:
En tot morgen, want werken en school.
Ik ben vannacht ergens om 23.00 pas weer thuis
Hoi jijquote:
Heb jij die roeiboot al het land op gestuurd?quote:Op maandag 21 november 2011 11:02 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid zo in de vroege morgen
Ja nouquote:Op maandag 21 november 2011 11:03 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Wat een agressie zo in de vroege morgen
Ben jij nu aan het stuurdingussen?quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Het is niet erg hooren nee ik vaar nog in het midden
quote:Op maandag 21 november 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij nu aan het stuurdingussen?
Ik ga vast CNN opzetten dan
Mag je wel FOK!ken en varen tegelijk dan?quote:
Natuurlijk, ik heb nog weekend.quote:Op maandag 21 november 2011 11:02 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid zo in de vroege morgen
Uiteraard, stuurpiloot staat aan, alleenalis er een schip aankomt moet ik hem zien te ontwijken. Maar gelukkig is de zee grootquote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je wel FOK!ken en varen tegelijk dan?
KIJK UIT VOOR IJSBERGEN!!quote:Op maandag 21 november 2011 11:31 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Uiteraard, stuurpiloot staat aan, alleen is er een schip aankomt moet ik hem zien te ontwijken. Maar gelukkig is de zee groot
Wel streeploos hequote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Vincpod het volgende:
Muts!!door jou ga ik nu ramen zemen
ik wil ijsbergen zien
Bah neequote:Op maandag 21 november 2011 12:06 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Uiteraard, met ammoniak top spul dat
Zijn maar weinig mannen die dat zijnquote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, maar ik ben dan ook geen schoonmaakheld
Daaromquote:Op maandag 21 november 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn maar weinig mannen die dat zijn
Niet allemaal hoorquote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Daaromdaar hebben we in theorie de vrouw voor, die zijn er toch echt veel beter in
Ik ben geen schoonmaakheld. Maar mn ramen zijn wel altijd streeploosquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen schoonmaakheld. Maar mn ramen zijn wel altijd streeploos
Ik ben nog steeds bezig met Dexterquote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef Vincpod het volgende:
Nog een half uurtje en ff wat eten dan kan ik weer verder met ChuckGister seizoen 1 vandaag seizoen 2 :D
Het speelt zich af in Reetveerdegem lees ik net, ziet er zo op het eerste gezicht wel tof uit, even ergens vandaan trekkenquote:
Wat kan jij slapen zegquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef Tchock het volgende:
Dus ik om tien uur wakker, knipper één keer, half 3
Yes de Naterd hierquote:Op maandag 21 november 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik rook niet, maar ga hier toch posten. Fuck yeah. Rokers zijn cool.
Alfred J. Kwakquote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef LompeHork het volgende:
Ga maar vast naar huis, hij komt een druppel later?
Moss, die had ook in mijn top gekund...quote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Tchock het volgende:
Nieuw album van Moss in januariDat is prettig nieuws zeg.
Ik heb die zin nooit begrepen trouwensquote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef LompeHork het volgende:
Ga maar vast naar huis, hij komt een druppel later?
Stufi?quote:
Never Be Scared/Don't Be A Hero is een van mijn Nederlandse lievelingsalbums. En prachtige titelquote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moss, die had ook in mijn top gekund...
Ik heb vandaag al geld gekregenquote:
Poëtisch, dat is. Niet te veel bij nadenken.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb die zin nooit begrepen trouwens
Niemand! Herman van Veen was een baas in onlogische zinnen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb die zin nooit begrepen trouwens
Truequote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand! Herman van Veen was een baas in onlogische zinnen.
Sheldonquote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Soms voel ik me net Sheldon. Heel soms.
quote:
Haha, ja. Maar zonder dat had ik dat ook wel gekund hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik me afvraag, Tc, heb jij een gymnasium achtergrond? Aangezien Romeinse letters in je ondertitel alles.
Die gast is zo autistisch en betweterig dat ik me voor mezelf ben gaan schamen, omdat ik met mindere mate ook zo ben...quote:
Latijn of Grieks?quote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, ja. Maar zonder dat had ik dat ook wel gekund hoor
Baas. Ik wil Koiné-Grieks kunnen, ooitquote:Op maandag 21 november 2011 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Latijn. Grieks snapte ik geen hol van. Latijn trouwens op m'n eindlijst een 5,50000 voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:56 schreef LompeHork het volgende:
Ik spreek alleen basis-Grieks en Latijnik ben jaloers!
Je spreekt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet die nog makenquote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Fuck die shit, ik post mijn lijstje ook gewoon hier:
http://naatje1.wordpress.(...)op-100-aller-tijden/
Mijn beste singles aller tijden. Gewoon, omdat het kon. En kan.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:56 schreef LompeHork het volgende:
Ik spreek alleen basis-Grieks en Latijnik ben jaloers!
Ik spreek nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, wel vloeiend Engels en Nederlands, maar verder niets.
Je moet niet nadenken, ik bedoel, als ik zou letten op de kwaliteit zou ik mezelf voor de kop slaan dat Devotchka zo laag staat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet die nog makenMaar het lukt niet! Ik kan de top 20 niet op volgorde krijgen
En de rest van de nummers kan ik niet uitkiezen
Nette lijst, alleen dit:quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Die in de spoiler? Ja, maar ontzettend roestig! Niet Iers Gaelic trouwens, Schots Gaelic, is iets simpeler/beter te volgen als je het leert.quote:
De Staat op 1quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Moet je daar gymnasium voor doen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik me afvraag, Tc, heb jij een gymnasium achtergrond? Aangezien Romeinse letters in je ondertitel alles.
Bazinga.quote:Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die gast is zo autistisch en betweterig dat ik me voor mezelf ben gaan schamen, omdat ik met mindere mate ook zo ben...
Ah, het was een top 20 zo te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:20 schreef LompeHork het volgende:
1. Mike Patton - Kickin'
2. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
3. Simon & Garfunkel - The Boxer
4. Ennio Morricone - The Man With The Harmonica
5. Vivaldi - "Summer"
6. Daft Punk - Revolution 909
7. Summoning - In Hollow Halls Beneath the Fells
8. Datsik - Southpaw
9. Method Man & Redman - Da Rockwilder
10. Queen - One Vision
11. Omnia - Wytches Brew
12. Sabrepulse - Dark Lightning
13. Ostrogoth - Full Moon's Eyes
14. Jean Michel Jarre - Fishing Junks at Sunset
15. Shpongle - Monster Hit
16. The Exploited - Beat The Bastards
17. Oôs Joôs - Bier en Zwere Sjek
18. Wagner - Parsifal
19. Nujabes - Sea Of Cloud
20. Camo & Krooked - Lets Go
Overigens niet in een bepaalde volgorde, leuk topic! Alleen misschien een idee om de Youtube filmpjes weg te halen of in een spoiler te gooien? Er zitten geloof ik ook wat mobiele gebruikers
Tevens heb ik er voor gekozen om van alles wat te gebruiken, ik heb nogal een brede smaak, als ik het zou moeten focussen naar "roots" dan zou ik uitkomen op oude rock, punk & metal.
Dat is het enige nummer wat ik kenquote:Op maandag 21 november 2011 15:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nette lijst, alleen dit:
105.Pink Floyd – Another Brick In The Wall
Die hebben zeker wel betere nummers!Mijn top 50 staat hier ergens op FOK! even zoeken hoor.
Ik bedoelde Grieks en Latijn, waarom zou je dat spreken? (Afgezien van modern-Grieks dan)quote:[..]
Die in de spoiler? Ja, maar ontzettend roestig! Niet Iers Gaelic trouwens, Schots Gaelic, is iets simpeler/beter te volgen als je het leert.
Datsik en Vivaldi in één lijstquote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, het was een top 20 zo te zien
Wagner en Daft Punk in een lijst, baas.quote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, probeer het album "Animals" even, het meest ondergewaarde album aller tijden van deze giganten!quote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is het enige nummer wat ik kenIk wil trouwens komend weekend beginnen met mijn top 100 van dit jaar. En daarna ga ik de beste kerstsingles kiezen voor mezelf
Oh, nee, alleen op schrift, hoewel ik mij wel verstaanbaar kan maken in Griekenland (modern Grieks dus inderdaad)quote:[..]
Ik bedoelde Grieks en Latijn, waarom zou je dat spreken? (Afgezien van modern-Grieks dan)
quote:
Tuurlijk, ik luister zo'n beetje allesquote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wagner en Daft Punk in een lijst, baas.
Dat moet niet, maar doorgaans ga je als atheneumfiguur niet pronken met je kennis van Romeinse cijfersquote:Op maandag 21 november 2011 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je daar gymnasium voor doen dan?
quote:[..]
Bazinga.
De streefdatum van ranja is om voor 10 dec. klaar te zijn, moet je hem even DMen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef Tchock het volgende:
Nathan, hoe lang heb ik nog voor die top-100 in dat ene topic?
Als het lijkt alsof ik pronk haal ik het wegquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat moet niet, maar doorgaans ga je als atheneumfiguur niet pronken met je kennis van Romeinse cijfers
[..]
I knowquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het lijkt alsof ik pronk haal ik het wegHet was ironisch bedoeld omdat dat altijd op merken en gebouwen staat, maar dan vet lang geleden. En MMXI is 2011. Vandaar.
Ik vind Winter van Vivaldi beter.quote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je aan ranja vragen. Het gaat immers om singles, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Mag ik in plaats van 1 nummer ook een heel concert kiezen?
Is het ook, maar dit was een "op het moment" lijstquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind Winter van Vivaldi beter.
Ik kies voor de nummer 1 gewoon Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond Part 1 t/m 9quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Mag ik in plaats van 1 nummer ook een heel concert kiezen?
B-sides en albumtracks mogen ookquote:Op maandag 21 november 2011 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je aan ranja vragen. Het gaat immers om singles, dus ik denk het niet.
Ok! Gelukkig ga je niet gelijk voor Springquote:Op maandag 21 november 2011 16:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is het ook, maar dit was een "op het moment" lijst
Ik voor de volledige Carmina Burana van Orff.quote:[..]
Ik kies voor de nummer 1 gewoon Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond Part 1 t/m 9
Lekker duidelijk ook, met die verschillende casette-tracklistsquote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ummagumma#Track_listing
Hoe zit het hiermee?
Dat is geen casette-tracklist, zo staat hij ook op de CDquote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker duidelijk ook, met die verschillende casette-tracklists
Bij deze is Carmina Burana 1 nummer.quote:Op maandag 21 november 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag in principe Sufjan Stevens - Impossible Soul erin zetten (nummer van 25 minuten), omdat dat dus een single is. 1 nummer, maar als dat een splitsing zou zijn van meerdere nummers (dus opgedeeld), dan moet je denk ik deel kiezen. Maar vraag mij niet, vraag ranja, die weet
Ik bedoel dat de casette-tracklists van elkaar afwijkenquote:Op maandag 21 november 2011 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen casette-tracklist, zo staat hij ook op de CD
Ach so! Ja, welkom bij de wondere wereld van Ummagummaquote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de casette-tracklists van elkaar afwijkenDe ene vind de composities hele nummers, de andere deelt ze op in allemaal delen
Zo'n playlist heb ik ook:quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Tchock het volgende:
Oké. Ik gooi eerst alle leuke tracks bij elkaar in een afspeellijst, dan filter ik, dan alles er bij wat ik niet in mijn eigen itunes heb en dan moeten er 100 op volgorde
Ik heb het zo gedaan: spotify playlist aanmaken, aanvullen met beste nummers, totdat je bij de honderd bent, dan nog even rondvragen en kijken wat er absoluut nog meer inmoet, vervolgens de spotify URI kopiëren naar een document (google of word) en dan slepen met de nummers.quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Tchock het volgende:
Oké. Ik gooi eerst alle leuke tracks bij elkaar in een afspeellijst, dan filter ik, dan alles er bij wat ik niet in mijn eigen itunes heb en dan moeten er 100 op volgorde
Downloaden is gewoon legaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Downloaden is gewoon legaal.Downloaden is altijd illegaal, omdat je altijd een stukje upload. Tenzij je een youtube ripper gebruikt, dan misschien niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Downloaden is gewoon legaal.Ik koop zo veel mogelijk, maar ik kan niet alles kopen. Dus ik moet of veel minder luisteren en dat trek ik niet, of downloaden. Maar ik haat het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik een torrent dowload, dan upload ik 0,0 trouwens. Traffic manager installeren en gaan!quote:Op maandag 21 november 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Downloaden is altijd illegaal, omdat je altijd een stukje upload. Tenzij je een youtube ripper gebruikt, dan misschien niet.
Begrijpelijk, maar ik ben dan ook geen student meerquote:Op maandag 21 november 2011 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik koop zo veel mogelijk, maar ik kan niet alles kopen. Dus ik moet of veel minder luisteren en dat trek ik niet, of downloaden. Maar ik haat het wel
Ik koop mijn cd's gewoon, of ik krijg muziek.quote:
Daar heb ik het geld niet voor. Ik heb nu voor sinterklaas het album van nobody beats the drums gevraagd en als ik echt een album wil hebben en niet kan kopen, heb ik altijd de bibliotheek nog waar je die albums kunt huren en dan is het geoorloofd om ze te branden.quote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik koop mijn cd's gewoon, of ik krijg muziek.
Tja, in de loop der jaren bouw je nog weleens wat op. En anders Grooveshark.quote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik het geld niet voor. Ik heb nu voor sinterklaas het album van nobody beats the drums gevraagd en als ik echt een album wil hebben en niet kan kopen, heb ik altijd de bibliotheek nog waar je die albums kunt huren en dan is het geoorloofd om ze te branden.
Logisch ook. Ik luister ook best veel oud, maar heb toch altijd de nieuwe nummers hoog staan. Ik bedoel, Rolling Stones is echt top, maar heeft niet zo'n sentimentele waarde als Röyksopp ft. Robyn - The Girl and the Robot.quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef Tchock het volgende:
Grappig eigenlijk, ik luister veel oudere muziek dan de meeste van mijn leeftijdsgenoten, maar toch komt de krappe meerderheid van mijn muziek uit de periode dat ik serieus luister (de afgelopen 6 jaar, ongeveer)
Ik ook. Of nouja, ik hou alle* gereleasde muziek bij.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ben ik wel heel erg met nieuwe muziek bezig... Dus voor jou is dat wellicht raarder.
Ziet dat er ongeveer zo uit:quote:Op maandag 21 november 2011 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Of nouja, ik hou alle* gereleasde muziek bij.
*ik weet dat álles onmogelijk is, maar ik hou wel bij wat er uitkomt voor alle enigszins bekende bands en in Nederland ook de onbekendere
Sinds wanneer rook jij?quote:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik rook niet, maar ga hier toch posten. Fuck yeah. Rokers zijn cool.
D: Oneerlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Het hebben van een decolleté![]()
Misbruik maken van het hebben van een decolleté![]()
Hahahhaaquote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En flippie achtervolgt hem weer
Nee, klopt, ik zag crack hier posten en dacht, hier ga ik ook posten.quote:Op maandag 21 november 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat ik hier in trap.!
Dat lijkt me sterk hoorquote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En flippie achtervolgt hem weer
Ja maar ja maar ja maar.quote:Op maandag 21 november 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
D: Oneerlijk.
[..]
HahahhaaNoh!
Welke jaarlaag?quote:Op maandag 21 november 2011 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus ik gaf een les vandaag en ik was de hele tijd aan het mopperen en streng aan het zijn alles. Zegt mn begeleidster achteraf dat ik nóg strenger moest zijn.Boh.
Dan moet je niet al te streng zijn, dan moet je vooral veel uitstraling hebben en sterk in je schoenen staan. Vind ik dan, ik zou echt niet een hele strenge kleuterjuf willen hebben.quote:
Friendzone is a bitch hequote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik achtervolgde eerder flips, maar die fase heb ik nu wel gehad.
En wat weet jij daar nou van? Ben jij een leraar?quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je niet al te streng zijn, dan moet je vooral veel uitstraling hebben en sterk in je schoenen staan. Vind ik dan, ik zou echt niet een hele strenge kleuterjuf willen hebben.
Ik ben ook ooit kleuter geweest en mijn moeder is juf geweest.quote:Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wat weet jij daar nou van? Ben jij een leraar?
quote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik achtervolgde eerder flips, maar die fase heb ik nu wel gehad.
Ik heb niet het idee dat jij een goede leraar zal zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel sommige kinderen wel echt het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen, vandaar dat ik denk ik ga voor de middelbare school als ik les ga geven.
Ze is nu idd vast door het dollequote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flips is hier vast blij mee
alsof naatje, alsof
Dat heb je dan geheel fout. Voor mijn M&O presentatie over motivatie (toch een kennisoverdracht à la leraar) had ik een 9 en het enige minpuntje kwam door zenuwen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij een goede leraar zal zijn
Ik weet met spotify, maar of dat ook met iTunes werkt... ff kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Tchock het volgende:
561! Nu aanvullen met nummers die niet in mijn itunes staan en dan filteren en sorteren. Weet een van jullie trouwens een manier om een afspeellijst in een tekstbestand te zetten zonder alles over te hoeven typen?
HBO/uni is beter.quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel sommige kinderen wel echt het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen, vandaar dat ik denk ik ga voor de middelbare school als ik les ga geven.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2011 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje wil je flipsel haar telefoonnummer en thuisadres van mij kopen?
Ik geef je 5 euroquote:Op maandag 21 november 2011 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje wil je flipsel haar telefoonnummer en thuisadres van mij kopen?
Kan ook, als ik leraar word is dat overigens een vluchtberoep, maar wel een handig vluchtberoep, omdat er bijna altijd vraag naar is.quote:
35euro en ze zijn van jouquote:
Ik wou al zeggen, jij wou toch econometrie doen?quote:Op maandag 21 november 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ook, als ik leraar word is dat overigens een vluchtberoep, maar wel een handig vluchtberoep, omdat er bijna altijd vraag naar is.
Wou, ik twijfel nu. Filosofie spreekt me echt heel erg aan atmquote:Op maandag 21 november 2011 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, jij wou toch econometrie doen?
Teveel monthy python geluisterd?quote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wou, ik twijfel nu. Filosofie spreekt me echt heel erg aan atm
Monthy Python? Nee?quote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Teveel monthy python geluisterd?
quote:
Gelukkig zijn ze gratisquote:
Alweer?quote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijk, die schoolsite is op de belangrijkste momenten down. Krijg toch iets stomme ICT'ers die falen.
QFTquote:
Ga je nou de schuld geven aan de ICT'ers?! Het is de school, die ze niet in dienst neemt en de overheid die dat niet facaliteert, dus de schuld voor ICT problemen op scholen ligt bij de overheid...quote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijk, die schoolsite is op de belangrijkste momenten down. Krijg toch iets stomme ICT'ers die falen.
Ik ga mn roos toch in een sleeve veranderen. Ooitquote:
Ja, echt raar.quote:
Ehh ja, doe niet zo betweterig en bijdehand. Mijn school heeft een hele ICT-afdeling met al die ICTmannetjes die op de domste momenten de site bijwerken en alles.quote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je nou de schuld geven aan de ICT'ers?! Het is de school, die ze niet in dienst neemt en de overheid die dat niet facaliteert, dus de schuld voor ICT problemen op scholen ligt bij de overheid...
Wat ga je er nog meer omheen bouwen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mn roos toch in een sleeve veranderen. Ooit
succesfull troll is succesfullquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, echt raar.En ik word gek van mn 'project'groepje. We moeten een thema-ochtend organiseren maar die domme trienen laten niks meer horen en ja raad eens? We organiseren die ochtend op mijn stageschool.
[..]
Ehh ja, doe niet zo betweterig en bijdehand. Mijn school heeft een hele ICT-afdeling met al die ICTmannetjes die op de domste momenten de site bijwerken en alles.Niks overheid.
Niet op letten, Naatje heeft wel vaker van die anarchistische ideeën.quote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, echt raar.En ik word gek van mn 'project'groepje. We moeten een thema-ochtend organiseren maar die domme trienen laten niks meer horen en ja raad eens? We organiseren die ochtend op mijn stageschool.
[..]
Ehh ja, doe niet zo betweterig en bijdehand. Mijn school heeft een hele ICT-afdeling met al die ICTmannetjes die op de domste momenten de site bijwerken en alles.Niks overheid.
Dat wil ik wel eens vergeten.quote:Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet op letten, Naatje heeft wel vaker van die anarchistische ideeën.
Kijken of ik op een of andere manier het afgelopen jaar erin kan verwerken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ga je er nog meer omheen bouwen dan?
Omdat dat heel veel impact had.quote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
cijferusert, potdomme, huppel, waarom?
Over het algemeen ben ik serieus, maar in een discussie houd ik van de overdrijving.quote:Op maandag 21 november 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ik weet dus nooit wanneer Naatje serieus is en wanneer niet. Zeer verwarrend.
Nee, ik bedoel, waarom begin je er weer over? Maar daar kan jij niets aan doen natuurlijk. Potdomme, ik las een paar dagen geleden dat 'wie zijn je vriendjes?' topic terug en toen zag ik een post van cijferusert, waar hij mij als enige met een 'quote:Op maandag 21 november 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat dat heel veel impact had.
Omdat ik hem mis.
Omdat ik pas geleden dingen heb ontdekt over hem en ons FOK!kers.
Omdat het kan
Waarom niet? Moet ik mn mond houden over hem omdat mensen hem missen? Ik mis hem ook. Van de week had Ez zn FOK!historie vriendjes in deze reeks gepost. Zag ik ook Erwin ertussen staan moest ik ook weer ff slikkenquote:Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, waarom begin je er weer over? Maar daar kan jij niets aan doen natuurlijk. Potdomme, ik las een paar dagen geleden dat 'wie zijn je vriendjes?' topic terug en toen zag ik een post van cijferusert, waar hij mij als enige met een '' had gedaan...
Dat zeg ik, jij kan er niets aan doen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet ik mn mond houden over hem omdat mensen hem missen? Ik mis hem ook. Van de week had Ez zn FOK!historie vriendjes in deze reeks gepost. Zag ik ook Erwin ertussen staan moest ik ook weer ff slikken![]()
Paar weken terug heb ik nog met iemand ergens iets zitten drinken en zij kende hem vanuit haar werk. Ik ken die griet al jaren (niet persoonlijk maar via internet) heb speciaal met haar afgesproken om over Erwin te kletsen.
Klopt, niks is mijn schuld!quote:Op maandag 21 november 2011 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij kan er niets aan doen.
Iets gebeurd met Max?quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijken of ik op een of andere manier het afgelopen jaar erin kan verwerken.
Pootafdruk van Max erbij, 8108139 ergens klein erin, iets over mn tante erbij enz.
Gebeurd is gebeurd en terugdraaien kan je het niet, maar het blijft kut. Sowieso is dit vooralsnog de meest inpact hebbende gebeurtenis uit mijn leven...quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Tchock het volgende:
Buh, ik wist dit helemaal nietNet niet meegekregen. Sterkte jullie
Dat had ik met sebasser, maar dit heb ik totaal gemist op een of andere manier. Blijft toch extreem triest. En eng, als zoiets ineens zo dichtbij isquote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kende hem helemaal niet enzo, maar kreeg er wel kippenvel en een brok in mn keel van toen ik het hoorde.
Serieus? Bij mij niet.quote:Op maandag 21 november 2011 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gebeurd is gebeurd en terugdraaien kan je het niet, maar het blijft kut. Sowieso is dit vooralsnog de meest inpact hebbende gebeurtenis uit mijn leven...
Sebasser ook ja. Bwuh.quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had ik met sebasser, maar dit heb ik totaal gemist op een of andere manier. Blijft toch extreem triest. En eng, als zoiets ineens zo dichtbij is
Patjenquote:
Gelukkig niet. Moest haar bijna weg doenquote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets gebeurd met Max?
8108139En ik heb weer tranen in mijn ogen staan
Eloquote:
Ben wel met iets leuks bezig ja.quote:Op maandag 21 november 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
Haai patjen, heb je nog leuken muziekjns gemaakt?
Kort samengevat: De tijd met ons, de meets enz betekenden heel veel voor hem.quote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd wat je dan ontdekt hebt over hem en ons fokkers.
Mooi.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kort samengevat: De tijd met ons, de meets enz betekenden heel veel voor hem.
We made him happy
Ja vond ik ook heel fijn om te horenquote:
Vast welquote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat FOK! geld krijgt voor iedere redirect naar ibood.com
Waarom zou je op reset willen drukken?quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik klik vaker eerst op dat dan eerst op reset
quote:Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je op reset willen drukken?
Wat doet die dan?quote:Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Tchock het volgende:
Omdat de resetfunctie enorm handig is?
Oh. Nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:36 schreef Tchock het volgende:
Je hebt MyAT. Alle topics waar niet meer in gereageerd is sinds de laatste reset zijn geel, alle wel zijn rood. Zo kun je dus makkelijk in de gaten houden waar nieuwe posts zijn
Ik herhaal. Nog nooit gebruiktquote:Op maandag 21 november 2011 18:37 schreef Tchock het volgende:
Nu bijvoorbeeld, kan ik alle andere topics negeren omdat alleen in deze is gepost sinds mijn laatste reset. En ik reset natuurlijk als ik alles gelezen heb
[ afbeelding ]
Snap ik schatquote:Op maandag 21 november 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik herhaal. Nog nooit gebruikt
Hihi schatquote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap ik schatZo snel kan ik geen post maken alleen
Oké, ik weet wat jij krijgt 25mrtquote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef Crack_ het volgende:
WOWIEIEIEIE, ik heb een hele bak vol met sushi van een vriendin gekregen. Holyshithoylfuck holy mn dag is helemaal perfect nu![]()
![]()
![]()
Geniet ervanquote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef Crack_ het volgende:
WOWIEIEIEIE, ik heb een hele bak vol met sushi van een vriendin gekregen. Holyshithoylfuck holy mn dag is helemaal perfect nu![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Kusjess!!quote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, ik weet wat jij krijgt 25mrt
Hahaha ja ik ga nu stoppen met eten.. ik kwam thuis pakte die bak en begon te etenquote:
Ben je nu iedereen op FOK! aan het hosselen?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu iedereen op FOK! aan het hosselen?
Ik kan crack niet hosselen, doh.quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu iedereen op FOK! aan het hosselen?
Wie kan je wel hosselen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan crack niet hosselen, doh.
Ja? awesome! Ga je ook van die bijtjes maken?quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
CAKE POP!! I got hiiiiiiiiiiiiiim!!
Hmmm ik moet eerst ontdekken hoe die werkt.. en easy beginnen denk ik :p. Bijtjes zijn moeilijk hoorquote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja? awesome! Ga je ook van die bijtjes maken?
Als het lukt is het leuk jaquote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doet dat ertoe? Hosselen is leuk
Oh je bent niet bang dat je wanhopig over gaat komen?quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook als het niet lukt geniet ik met volle teugen. Het proces gewoon is leuk.
Dat kom ik toch al, daar doe je niets aan.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je bent niet bang dat je wanhopig over gaat komen?
Truequote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kom ik toch al, daar doe je niets aan.
Gehosseld worden is het leukste.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind hosselen ook leuk en andersom ook, wie niet?
FOK!kers falen sowieso al in hosselen.quote:
Ik weet van niksquote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel.. maar jij hebt geheime hosselaars hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |