Kijk eens naar WIE hem heeft geedit!quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
waar ken ik dat zien danquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kijk eens naar WIE hem heeft geedit!
die is wel handigquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Ouqz het volgende:
Dan mag die Chrome app ook wel weg, dat is gewoon een snelkoppeling wtf.
OMG JAAA OMG DANKJEWEL IK WAS VERGETEN OMGGquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
over 3 dagen stufi yess weer winkelen
Je slaat niet hard genoegquote:
Dan riskeer je een banquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik durf er haast geld op te zetten dat die link er binnen 3 delen weer in staat
Ja ik ben kapotskere nu.quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef coban het volgende:
[..]
OMG JAAA OMG DANKJEWEL IK WAS VERGETEN OMGG
hhahahahhahahah omg ik ben blijjjj
Ik dacht dat je geen plank met splinters wou en gebruikte daarom mijn hand.quote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef murp het volgende:
[..]
Je slaat niet hard genoeg
[..]
Dan riskeer je een ban
Crewbashquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
murp murp murp
ik laat een grote ...
Haha jaa mja toen ik scheikunde had had mijn leraar een hekel aan mequote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In werkelijkheid is het echt saai. Veel herhaling enzo.
Even voor de duidelijkheid; ik zeg het alleen, he.quote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef murp het volgende:
[..]
Je slaat niet hard genoeg
[..]
Dan riskeer je een ban
Liever een flinke vuistquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen plank met splinters wou en gebruikte daarom mijn hand.
Ik had het ook niet over Murpquote:
Eat nastyquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben ineens vergeten hoe je eet smakelijk in het engels zegt wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |