Er is een heel turken topic op FOK!, ronsel daar vrienden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Waarom zijn er zo weinig turken dan
Zoveel mocro's, ik heb alleen jellybeanzik had ragboer eerst ook, die halfturk, maar hij heeft me verlaten. Fml gwn. Waar zijn mijn broeders. Waar o waar.
Wat doe je?quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik verveel me te erg om te stoppen, ik stop morgen wel
En het is koud.
Pam, ik vond je OP mooi, ook omdat ik er eindelijk wel een keer in vermeld werd
Weet ik veelquote:
Waarom 1 iemand udowu is van iedereen dat zei ik ook de hele tijd.quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet zo'n drukte maken om niets. nergens voor nodig.
coban, ik ga jouw voorstel doen.
Als ik je model word die je kleren aandoet enzo dan welquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Zou je goed geld verdienen met de opleiding Fashion & Design, Branding en Management?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik verveel me te erg om te stoppen, ik stop morgen wel
En het is koud.
Pam, ik vond je OP mooi, ook omdat ik er eindelijk wel een keer in vermeld werd
18, Utrecht, Utrecht, werk kan ik helaas niet vermelden hier.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik veelLeeftijd, waar je woont en wat je studeert/waar je werkt
Zul je dan zien dat er weer mensen gaan zeikenquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Dimens het volgende:
Oude OP terug
Iedereen had er toen vrede mee en die zag er goed uit.
Jij altijdquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik je model word die je kleren aandoet enzo dan wel
Deze weet.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Dimens het volgende:
Oude OP terug
Iedereen had er toen vrede mee en die zag er goed uit.
Wat studeer je dan?quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
18, Utrecht, Utrecht, werk kan ik helaas niet vermelden hier.
En nee niet bij de wallen.
Je moet uitvinder worden, heeft Nederland nodig. Dat soort dingen heeft Nederland totaal niet nodig, zijn er over een paar jaar genoeg van omdat iedereen het al doet.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Zou je goed geld verdienen met de opleiding Fashion & Design, Branding en Management?
ja hallo kinderachtig gezeur. ga samenwerken of coban is baas en bepaalt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarom 1 iemand udowu is van iedereen dat zei ik ook de hele tijd.
En daarstraks was iedereen van ja nee het is mooi etc...
WAt is deze?
Ja maar dan wil ik er wel bij zijnquote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Wordt vast een hilarische TC volgende keer.
Fuck man, precies de woorden van mijn moeder.quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet uitvinder worden, heeft Nederland nodig. Dat soort dingen heeft Nederland totaal niet nodig, zijn er over een paar jaar genoeg van omdat iedereen het al doet.
Zo voelde Dalando zich ook.quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
al die uren werk.
en iedereen zegt oh wat mooi (behalve een paar)
en dan ineens stank voor dank![]()
![]()
Ik vind hem ook mooi!quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
al die uren werk.
![]()
Haha ik ga elke avond naar amsterdamquote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef 92Merel het volgende:
@ Coban, in utrecht hebben ze toch helemaal geen wallen?
Je werkt zeker op het zandpad
Ik roep toch tegen iedereen wat vidnen jullie etc.quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja hallo kinderachtig gezeur. ga samenwerken of coban is baas en bepaalt.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maak een OP waar 100% van de users hier tevreden mee is en we gebruiken het.
quote:
Deed jij niet hetzelfde bij mij.quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
al die uren werk.
![]()
Ja maar die kreeg alleen maar van nee het is lelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo voelde Dalando zich ook..
quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef SpaceMouse het volgende:
Mensen laat die kut OP zoals het is and change the fucking subject
International Business and Languages.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |