Inderdaad. Laatst gekochte game was Mass Effect 2. Toch andersquote:Op maandag 21 november 2011 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En net als ik, geen ervaring met BF/MW?
Teamviewer is pure kanker.. (sorry voor mn taalgebruik) ik kan niet eens fatsoenlijk programmeren omdat dat programma dingen blokkeertquote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef jpjedi het volgende:
Pfff heb de oorzaak van mijn probleem gevonden. Ik kan namelijk niet in full screen en dat blijkt veroorzaakt te worden door teamviewer..
VNCquote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Teamviewer is pure kanker.. (sorry voor mn taalgebruik) ik kan niet eens fatsoenlijk programmeren omdat dat programma dingen blokkeert
quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is de M27 IAR toch een fijn wapen
Goed bezig jpjediquote:
Staat er toch mooi bij zo?quote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef Xblister het volgende:
Dat bof logo is echt van bagger kwaliteit.. en verneukt de OP![]()
ja dat weet ik niet.. bij bf2 werden ze wel geupdate via bf2tracker.comquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Worden die rankplaatjes eigenlijk geupdate? Ben inmiddels alweer een level hoger, maar er staat al de hele dag lvl36. Of gebeurt het elke 24 uur?
Niet erg handig om het steeds aan te moeten passen anders
Ja precies, dat was altijd wel handig. Naja, even afwachtenquote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet.. bij bf2 werden ze wel geupdate via bf2tracker.com
Volgende ronde, same shit. Misschien moet ik maar even stoppen met spelen ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
Wat ben ik toch weer heerlijk aan het klootviolen in de server
4x dood binnen 3 minuten
Boohoowho caresquote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende ronde, same shit. Misschien moet ik maar even stoppen met spelen ofzoZo gaat mijn K/D ratio zwaar omlaag
Ik heb als volleerd autist plezier in beidequote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Boohoowho caresZijn er echt van die statsneukertjes die geen plezier kunnen hebben in het spel, zonder dat hun puntjes omhoog gaan?
Zou leuk zijn als ze dat in de volgende update includen, nu heb ik geen idee of alleen ik lag of iedereenquote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef JK het volgende:
Jezus wat een lag net... zou dat nog kunnen komen door een andere speler? Ik zie toch wel graag in-game de pings van iedereen.
Ben half mijn toetsenbord en muis aan het slopen, dus kan ook maar beter eventjes stoppenquote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb als volleerd autist plezier in beide
Dan lijkt het me helemaal verstandigquote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben half mijn toetsenbord en muis aan het slopen, dus kan ook maar beter eventjes stoppen
Sorry voor die ene kill hequote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben half mijn toetsenbord en muis aan het slopen, dus kan ook maar beter eventjes stoppen
Jij bent ook een verschrikkelijk pain in the ass. Je duikt altijd op het verkeerde moment voor mij opquote:
Vakantie?quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef hiddit het volgende:
ik ben vanaf morgen 2 weken weg als ik internet heb zal ik zo veel mogelijk wel op het forum zitte en de #4 BoF server managen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |