Been there done that got the t-shirtquote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je eerste anale ervaring met een man. Vertel maar, Sinji is één en al oor.
Neequote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je eerste anale ervaring met een man. Vertel maar, Sinji is één en al oor.
Vertel, was het net zo geil als je verwachtte dat het zou zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Been there done that got the t-shirt
[..]
Nee
quote:Op zondag 20 november 2011 19:45 schreef Sinji het volgende:
[..]Je plaatje is kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....yeeeaaahhhh
Wat is er met Faye?quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik lees net even bij... Tering, ik heb echt medelijden met je Faye, wat een klotestreek![]()
En wat ranzige praat betreft meld ik me maar weer hier, ik moet alleen nog even iets bedenken.
Nja, twee maanden is al een beetje een grensgeval. Zou zelf het liefste een periode van minimaal 3 maanden zien.quote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Twee maanden man, ben je krankjorem?Prima als je vindt dat er een periode tussen moet zitten, maar twee maanden is een eeuwigheid als je gewend bent geraakt aan iemand om je heen.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mag ik het topic weer op anaal brengen?
Daniel, wat is dat?quote:
Anderequote:Op zondag 20 november 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je plaatje is kapot
....yeeeaaahhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind altijd dat tijd best lang duurt, twee maanden zijn voor mij echt niet zomaar voorbij, voor mijn gevoel is het een eeuwigheid. Maar een paar dagen is wel echtquote:Op zondag 20 november 2011 19:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, twee maanden is al een beetje een grensgeval. Zou zelf het liefste een periode van minimaal 3 maanden zien.
Twee maanden is geen eeuwigheid, ik zit al jaren zonder vriendin en dat gaat prima. En zo'n grote held ben ik nou ook weer niet, dus dan moeten anderen dat ook wel kunnen.
Sowieso, heb het gevoel dat hele jaren soms voorbij zijn zonder dat ik het echt bewust heb meegemaakt.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel, was het net zo geil als je verwachtte dat het zou zijn?
Heel lang verhaal.quote:
Het zuigt, niks aan te doen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik lees net even bij... Tering, ik heb echt medelijden met je Faye, wat een klotestreek![]()
En wat ranzige praat betreft meld ik me maar weer hier, ik moet alleen nog even iets bedenken.
one step at a time, young padwan.quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok...en de rest dan? Moet dat niet aan worden gepast?
Zijn structuur jongeh, wat doe je?!quote:Op zondag 20 november 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
one step at a time, young padwan.
Gelukkig niet man.quote:
Ik heb nog niet zoveel meegemaakt, maar gewoon normaal neuken is tot nu toe prima bevallen en was minstens zo geil als in mijn gedachten. Maar dat komt omdat ik Newbie heb natuurlijkquote:
Kan er nog niks over vertellenquote:Op zondag 20 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel meegemaakt, maar gewoon normaal neuken is tot nu toe prima bevallen en was minstens zo geil als in mijn gedachten. Maar dat komt omdat ik Newbie heb natuurlijk
I knowquote:Op zondag 20 november 2011 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, je gis is niet eens zo gek weet je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |