Uit is uit, je hebt er niet zoveel aan om dan maar uit respect een rustperiode in te lassen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar zoals ik er nu over denk vind ik dat eigenlijk niet kunnen om zo snel van de ene naar de andere persoon te gaan. Zoiets verdient een soort rustperiode vind ik
quote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zie je wel, je hebt écht niks te zeggen
Precies dat.quote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik kan het nooit hebben wanneer de laatste waarmee ik geneukt heb mijn ex is.
Dat is een smet ofzo. Heel dom en achtelijk ik weet het.
Het helpt mij altijd enorm om seks te hebben met een ander.
Zeker ook omdat ik dan voor mezelf 100% helder heb dat whatever er gebeurt ik nooit meer terug kan.
Dat moet je natuurlijk zelf bepalen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar zoals ik er nu over denk vind ik dat eigenlijk niet kunnen om zo snel van de ene naar de andere persoon te gaan. Zoiets verdient een soort rustperiode vind ik
Graag gedaan, niet te hard gillen straksquote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef stefanhaan het volgende:
Oh shyt.
Moonwalk ze heeft echt een zweep liggen
Dankjewel!!!![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk zelf bepalen.
De een heeft een jaar geen contact meer met het vrouwelijke geslacht een ander neukt alles wat los en vast zit.
Door het matras heen batsen werkt altijd.quote:Op zondag 20 november 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk zelf bepalen.
De een heeft een jaar geen contact meer met het vrouwelijke geslacht een ander neukt alles wat los en vast zit.
Ik heb der geen ervaring mee natuurlijk maar ik vind dat best een rare gedachte.quote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik kan het nooit hebben wanneer de laatste waarmee ik geneukt heb mijn ex is.
Zeker ook omdat ik dan voor mezelf 100% helder heb dat whatever er gebeurt ik nooit meer terug kan.
Protipquote:Op zondag 20 november 2011 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door het matras heen batsen werkt altijd.
Ik zou het gewoon niet over mijn hart kunnen verkrijgenquote:Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit is uit, je hebt er niet zoveel aan om dan maar uit respect een rustperiode in te lassen.
Ik zou wel willen, er is alleen zo weinig dat zich vrijwillig door mij uit elkaar laat trekkenquote:Op zondag 20 november 2011 19:35 schreef stefanhaan het volgende:
Idd, niks rustperiode. Meteen dichtsbijzijnde scharrel uit elkaar trekken
Tuurlijk nietquote:Op zondag 20 november 2011 19:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
He gelukkig, ik ben niet de enige pfff
Heb ervaring und soooquote:
Ik snap je wel hoor, en het is gewoon ook een vorm van verder gaan en niet ( of minder ) met je ex bezig zijn. Het bestaat niet voor niks dat rebound gebeurenquote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben lief en schattig.quote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
Gasten, wat praten jullie ranzig.
Bewijs maar!quote:Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben lief en schattig.
Valt mee hoor. Ga naar Singles als het daar niet dood is, dat is pas ranzigquote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:
Dat kan, ik zeg ook niet dat het wat voor mij kan zijn. Maar als er geen kans is dat het weer goedkomt heb je zelf weinig aan zo'n rustperiode. Als er wat op mijn pad zou komen, zou ik dat niet afslaan omdat de ander het misschien nog niet heeft afgesloten. Je moet toch door met je eigen leven.quote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon niet over mijn hart kunnen verkrijgen
quote:Op zondag 20 november 2011 19:35 schreef stefanhaan het volgende:
Idd, niks rustperiode. Meteen dichtsbijzijnde scharrel uit elkaar trekken
Het is dat loka niet online is maar anders had je pas wat ranzigs gehoordquote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
Helemaal....NIE-MAND?quote:
Welke vraag? Jezus, ik mis hier de helft!quote:Op zondag 20 november 2011 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ga naar Singles als het daar niet dood is, dat is pas ranzig![]()
Maar heb je een antwoord op mijn vraag?
TR GEMACHTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Wees blij dat tijn er niet is *shudder*quote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hij is er wel.quote:Op zondag 20 november 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Wees blij dat tijn er niet is *shudder*
En Loka en Newbie.quote:Op zondag 20 november 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wees blij dat tijn er niet is *shudder*
Vind ik persoonlijk eigenlijk ookquote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Op mijn werk was de verkering van een mannelijke collega uit gegaan. Die meid had na ongeveer 2 maanden een nieuwe vriend. En dat vonden ze allemaal belachelijk en super respectloos dat ze zo snel al weer met een ander was. Dat vond ik heel raar.
Op een terras zijn we nog ergerquote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Geen idee, ik probeer ook maar een beetje mee te doen.
Dit is echt een heel absurd forum.
Mijn exen hebben zonder uitzondering binnen 3 maanden iemand binnengehaald met wie ze na 1 jaar later al een huisje delen en een paar jaar later kinderen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Op mijn werk was de verkering van een mannelijke collega uit gegaan. Die meid had na ongeveer 2 maanden een nieuwe vriend. En dat vonden ze allemaal belachelijk en super respectloos dat ze zo snel al weer met een ander was. Dat vond ik heel raar.
Fixedquote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geneukt worden inderdaad. Door de 2050 centimeter van Heloef. En hard graag.
Twee maanden man, ben je krankjorem?quote:
Mag ik het topic weer op anaal brengen?quote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Voorlopig even niet. Misschien mijn ex eens smsen
Ja maar, ja maar .... ik heb vandaag nog geen ranzige dingen gezegd hierquote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dan ga ik maar niet naar een meeting.
Graagquote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mag ik het topic weer op anaal brengen?
Hoelangkort surf jij al op het wereldweideweb?quote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Geen idee, ik probeer ook maar een beetje mee te doen.
Dit is echt een heel absurd forum.
Je eerste anale ervaring met een man. Vertel maar, Sinji is één en al oor.quote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar .... ik heb vandaag nog geen ranzige dingen gezegd hier
Kwestie van tijdquote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar .... ik heb vandaag nog geen ranzige dingen gezegd hier
quote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je eerste anale ervaring met een man. Vertel maar, Sinji is één en al oor.
Gewoonfaye zou zich even anaal moeten laten plezieren door een grote neger.quote:
Lijkt me ergens wel ideaal.quote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef stefanhaan het volgende:
Ach het was ook echt anderhalf / 2 maanden uit met mijn ex en toen had ik joysa
Wat zeg je toch een goede dingen Supersoep.quote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geneukt worden inderdaad. Door de 20 centimeter van Heloef. En hard graag.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je eerste anale ervaring met een man. Vertel maar, Sinji is één en al oor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |