Waarom, dat is toch juist leukquote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word officieel volwassen, dat is wel een '' waard.
wat voor koekjesquote:
Niemand die dat zegt. Het slaat nergens op om hem te gaan afzeiken terwijl ze het zélf ook twee keer heeft gedaan. Zoiets komt niet van één kant plus dat ze feitelijk blij moet zijn dat het over is aangezien ze anders simpelweg haar tijd had verspilt aan iemand die het niet eens waard was.quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee we gaan Faye vertellen dat naatje de beste is van de hele wereld en dat ze nu heel wat misloopt. nou goed. ooit van empathie gehoord? Staat onder de E in het woordenboek.
Ik word ooouuuhoooouudquote:
Ik voel je, totaal niet feestwaardig.quote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word officieel volwassen, dat is wel een '' waard.
quote:
Ik zag je editquote:Op zondag 20 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je, totaal niet feestwaardig.
Leugens!quote:
Waarom kies jij altijd standaard voor de douchebag-kant van een mening?quote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
Wat een gezeik. Zij heeft het zelf al twee keer via de mail uitgemaakt () en nu doet hij het en is het een schande en wordt er een drama van gemaakt. Als je beide op die manier meerdere keren je relatie moet eindigen, is er sowieso iets heel erg fout.
Wees maar blij dat hij het uberhaupt heeft uitgemaakt. Je had ook kunnen vechten (je eigen woorden) voor niks, dan had je je tijd gestoken in iets wat het dus niet waard was. Nu weet je tenminste waar je écht aan toe bent en kan je je focussen op belangrijkere dingen.
Ik heb hier nog een halve chocolade kwarktaartquote:
Whait whuut.quote:Op zondag 20 november 2011 19:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word ooouuuhoooouud
Maar wel, huisje-boompje-beestje tijd
De gemiddelde poster in F&L ook. Maar af en toe springt er spontaan een gelovige vanuit TRU over de hoge hekken die we daar speciaal voor neergezet hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kweet niet of het iets voor mij is. Ik ben sowieso anti-geloven enzo.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De gemiddelde poster in F&L ook. Maar af en toe springt er spontaan een gelovige vanuit TRU over de hoge hekken die we daar speciaal voor neergezet hebben.
Ik kreeg een tong in mijn mond maar versieren kon je dat niet noemen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leugens!![]()
Godver, 1 keer koffie halen, tig posts verder![]()
Nee het is ook zo makkelijk om over iemand heen te komen van wie je houdtquote:Op zondag 20 november 2011 19:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niemand die dat zegt. Het slaat nergens op om hem te gaan afzeiken terwijl ze het zélf ook twee keer heeft gedaan. Zoiets komt niet van één kant plus dat ze feitelijk blij moet zijn dat het over is aangezien ze anders simpelweg haar tijd had verspilt aan iemand die het niet eens waard was.
Ik was het woordje niet vergeten.quote:
Heb jij dat topic van hem in ONZ ook doorgefietst?quote:Op zondag 20 november 2011 19:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niemand die dat zegt. Het slaat nergens op om hem te gaan afzeiken terwijl ze het zélf ook twee keer heeft gedaan. Zoiets komt niet van één kant plus dat ze feitelijk blij moet zijn dat het over is aangezien ze anders simpelweg haar tijd had verspilt aan iemand die het niet eens waard was.
Dan had je slingers mee moeten nemen...quote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg een tong in mijn mond maar versieren kon je dat niet noemen.
Oke, omdat je niet koppig bentquote:Op zondag 20 november 2011 19:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..], oké sorry
Kusjekroel![]()
Kan je me vergeven?
Niet zo doen hequote:
Kruidnootjesquote:Op zondag 20 november 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom kies jij altijd standaard voor de douchebag-kant van een mening?
[..]
Ik heb hier nog een halve chocolade kwarktaart
Das in ieder geval watquote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg een tong in mijn mond maar versieren kon je dat niet noemen.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kluun is een loser, algemeen bekend. Lelijk, op zichzelf geilend, fout kereltje. Ongeacht dat gedoe met zn zieke vrouw al.Onsympathiek kereltje met zijn gelul over 'gezaghebbende media'. Media heeft per definitie geen gezag, het is de waakhond van de politiek en de puppy van de linkse opinie.
Loser.
Waarom zou iemand naar deze idioot luisteren? God bestaat niet en dat is helemaal prima.
Oke, ik ga wel naar F&L, inhoudelijk wordt er niet op zijn standpunt ingegaan...quote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Laten de rest van de discussies maar in F&L houden
Nou moet ik me weer eerst door mijn antipathie tegen die vuile-vreemdganger-terwijl-zijn-vrouw-ligt-te-sterven heenworstelen voor ik dat kan gaan bekijken
quote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke, omdat je niet koppig bent
[..]
Niet zo doen he
Bring on the rebound!quote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee het is ook zo makkelijk om over iemand heen te komen van wie je houdt
Nee dat is leuk, probeer ik ook altijd. Wel tevergeefsquote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
Is het gemeen als ik Jehova getuigen in het wild probeer te overtuigen van mijn atheïsme?
Dat is het ook niet.quote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das in ieder geval watMaar versieren is niet zoo moeilijk toch?
Ik ken hem niet, geen enkele post van hem gelezen tot vandaag.quote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb jij dat topic van hem in ONZ ook doorgefietst?
Daar gedraagt hij zich als een aardige klootzak.
Ik kies geen enkele kant.quote:Op zondag 20 november 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom kies jij altijd standaard voor de douchebag-kant van een mening?
Als de tegenargumenten, in dit geval ging het over naatje_1, zwak en irrationeel zijn, dan mag je je inderdaad superieur opstellen. Genoeg gelovigen die wel op gelijk vlak kunnen staan en waar veel atheïsten hun meerdere in moeten erkennen qua intellect en redeneringsvermogen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Oke, ik ga wel naar F&L, inhoudelijk wordt er niet op zijn standpunt ingegaan...
Maar punt is: Jullie doen alsof jullie een monopoly op welnadenkheid hebben.
Okee nog een laatste dingetje dan. Zoals we daar altijd zeggen: cognitieve dissonantie is a bitch.quote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef debeterebob het volgende:
Oke, ik ga wel naar F&L, inhoudelijk wordt er niet op zijn standpunt ingegaan...
Dat is helemaal een sport, uitverkorenen overtuigen dat degene die ze heeft uitverkoren niet bestaat.quote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
Is het gemeen als ik Jehova getuigen in het wild probeer te overtuigen van mijn atheïsme?
Nee jij bent een man, het zou heel gay zijn als ik voor jouw huisje boompje beestje met je vriendin moet betalenquote:
Hebben we ook.quote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
dan mag je er wel bij hoorquote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee jij bent een man, het zou heel gay zijn als ik voor jouw huisje boompje beestje met je vriendin moet betalen
quote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee jij bent een man, het zou heel gay zijn als ik voor jouw huisje boompje beestje met je vriendin moet betalen
Hé nou zeg.quote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Om de vragen uit dat gesloten topic te beantwoorden:
Hoe je me moet versieren: Een lieve, mooie vrouw zijn.
Waarom ik ontopic riep: Ja, ik ben nog een naieve nieuweling.
Ook niet. Just storm inquote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
Het daadwerkelijk doen is waarschijnlijk nog het moeilijkste.
Als je mij met een goed argument en bewijs kan overtuigen dat god bestaat, ben ik om.quote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Dus jij versiert zelf niet?quote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Om de vragen uit dat gesloten topic te beantwoorden:
Hoe je me moet versieren: Een lieve, mooie vrouw zijn.
Waarom ik ontopic riep: Ja, ik ben nog een naieve nieuweling.
Best gevoelloos inderdaad wetende dat Faye daar ook vaak leest en post.quote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb jij dat topic van hem in ONZ ook doorgefietst?
Daar gedraagt hij zich als een aardige klootzak.
Of gewoon daarna bij je rebound blijvenquote:Op zondag 20 november 2011 19:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]![]()
Dat werkt bij mij altijd fantastisch.
Rebound FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |