Even gekeken maar er zit niks bij voor mij. Succes met de verkoop!quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Komakie het volgende:
Je mag eigenlijk geen reclame maken maar ja....
Ik heb op marktplaats nog wat spullen gezet die ik uit de winkel nog over heb.
http://verkopers.marktplaats.nl/9159834
Oeh die Nikita Hustler jas is mooiquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Komakie het volgende:
Je mag eigenlijk geen reclame maken maar ja....
Ik heb op marktplaats nog wat spullen gezet die ik uit de winkel nog over heb.
http://verkopers.marktplaats.nl/9159834
Sorryquote:
Je bent altijd welkomquote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Oeh die Nikita Hustler jas is mooiheb jammergenoeg even geen ¤100,- over maar mocht ik het ineens toch vrij kunnen maken hoor je zeker van me!
Over prijzen valt nog wel een beetje te onderhandelenquote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Oeh die Nikita Hustler jas is mooiheb jammergenoeg even geen ¤100,- over maar mocht ik het ineens toch vrij kunnen maken hoor je zeker van me!
Tja, het is ook wat er allemaal over is. De meeste normale maten zijn al wel weg.quote:
Ja die vond ik ook echt vet! Helaas niet in mijn maat!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja, het is ook wat er allemaal over is. De meeste normale maten zijn al wel weg.
We hebben nog 1 jassen in maat M en L wat nog wel redelijk normaal is. De rest in die maten is allemaal weg omdat ze ook gewoon het meest verkocht worden.
Even zonder dollen, die Asset jacket met zwart en geel is wel heel erg vet. Ik heb hem gister gepast en hij is eigenlijk net iets te klein om in te snowboarden, anders had ik hem wel zelf genomen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Over prijzen valt nog wel een beetje te onderhandelen
Wat is je maat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook echt vet! Helaas niet in mijn maat!
Mijn vriendin is 1.63m, ,heeft wel meestal een L nodig, maar ze past wel in een M (heeft net even geprobeerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef saaw het volgende:
[..]tof.
Hoe groot is je vriendin? Ik zou normaal een S moeten hebben maar lees overal dat die jas vrij groot en wijd valt. Ken je niet een klein vrouwtje die hem even kan passen voor me
Ik hou voor je in de gaten dat hij niet zo maar ineens weg isquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef saaw het volgende:
Ok, dan zou een S voor mij goed moeten zijn, dat heb ik verder altijd. Wacht even het eind van de week af qua geld [krijg hopelijk een opdracht] en laat het je weten!
Hoe klein ben je dan wel nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:51 schreef saaw het volgende:
Ok, dan zou een S voor mij goed moeten zijn, dat heb ik verder altijd. Wacht even het eind van de week af qua geld [krijg hopelijk een opdracht] en laat het je weten!
Saai is soms ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef saaw het volgende:
Haha, behalve kort ben ik ook nog mini in de andere richting, normaal gesproken pas ik gewoon een S damesmaat snowboardjas maar las dat die Nikita jas groot zou vallen, vandaar
Mooie jas wel
[ afbeelding ]
al is het wat saai voor mijn doen
Is die nikita toch een stuk leukerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:33 schreef saaw het volgende:
Heb mn oog ook een beetje op deze laten vallen
[ afbeelding ]
keuzes, keuzes...
Ik vind deze persoonlijk ook leuker. En als je toch al tenger van persoon bent vind ik een wat nauwer sluitende jas ook mooier... En de prijs? Hetzelfde??quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:33 schreef saaw het volgende:
Heb mn oog ook een beetje op deze laten vallen
[ afbeelding ]
keuzes, keuzes...
Haha dat zegt mijn vriendin ook altijdquote:Op woensdag 7 december 2011 00:19 schreef saaw het volgende:
Die O'Neill is de helft duurder ongeveer. Probleem is dat ik eigenlijk uberhaupt geen geld voor een nieuwe jas heb, maar ben op allebei een beetje verliefd geraakt, en heb wel echt een nieuwe nodig.
In La Plagne ligt nu ook 50cm om 100cm, en daar komt vandaag nog bijna een halve meter bijquote:Op woensdag 7 december 2011 14:01 schreef saaw het volgende:
sneeuw sneeuw sneeuwnu ook in het dal
[ afbeelding ]
Waterdichtheid kun je wel weer oplossen met sprays enzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:37 schreef saaw het volgende:
WheheIk heb vorig jaar opgeruimd en nu nog 1 Volcom jas [mijn favoriete ooit overigens]
[ afbeelding ]
Maar die had ik van de week even aan en lijkt zn ergste waterdichtheid toch wel een beetje kwijt te zijn. Geen goed punt voor een snowboardjas, dus vandaar dat ik op zoek ging naar een nieuwe
Oh en ik heb een lichtpaarse en heel lichtblauwe broek en ben wel weer klaar met dat er uit zien als een snoepje dus daarom dacht ik aan iets minder kleurigs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |