Dank je Greysquote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Picture this:
Tombo met een sinaasappel tussen heur benen, Ingetje met latex handschoentjes aan () en met een vork in die sinaasappel poeren.
Het was wel héél leerzaam!
PM je de link en de inlog ff? Ik ben hem kwijtquote:
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dank je Greys![]()
Volgende keer doe we em compleet met het hapje erbij, dus neem een aantekeningenblok mee![]()
Ik moest ook zo lachen om Maes en haar reactie op de foto van Greys en Q (die ik geen Qut meer mag noemen).
Ik heb leren prikken op een sponsquote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef sararaats het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat mensen met suikerziekte eerst leren prikken op een sinaasappel
Nu heb ik zin in vers geperst sinaasappelsap (zonder gaatjes)
Ik op een sinaasappel, want op een of andere manier lijkt dat redelijk op de huid van een mens of zoquote:
Waarom heb jij leren prikken als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik op een sinaasappel, want op een of andere manier lijkt dat redelijk op de huid van een mens of zo.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh en godallemachtig wat duurt die Macarena lang
Erg he? Ze deed het erom volgens mij; de extended version extenden ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh en godallemachtig wat duurt die Macarena lang
Ja gooi ze maar in die emmer hoorquote:Op zondag 20 november 2011 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!
Kunnen die filmpjes ook in die emmer?
Ik sta way vercrackt op de pics![]()
goed voor de lijn enzoquote:Op zondag 20 november 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he? Ze deed het erom volgens mij; de extended version extenden ofzo
De terugreis vond ik op zich ook wel een calorienvretert trouwensquote:
Ik heb meneer I. bij thuiskomst nog voorgesteld om er te gaan wonen, maar hij vond het net iets te ver van z'n werkquote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind EliesTown ook cute, elke keer weer
Vlakbij de ouders van Elies staan twee donkerbruine houten chalets.quote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb meneer I. bij thuiskomst nog voorgesteld om er te gaan wonen, maar hij vond het net iets te ver van z'n werk
Je moet sowieso die vloer lakkenquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Huh.... wat zie ik over het hoofd bij dithuisje?
Waarom is dat zo goedkoop? Dat kan toch nooit kloppen?
http://www.funda.nl/koop/klundert/huis-47136830-hilsepoort-5/
Zit weinig grond bij en het huis is niet erg groot, maar wel kjoetquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
omdat het niet in de randstad ligt?quote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Mensen die er snel vanaf moeten vanwege verhuizing naar een verzorgingstehuis o.i.d.? Hoeven geen maximale winst denk ik. Risico is alleen dat mensen er juist van wegblijven omdat het te goedkoop isquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Vloer afschuren met zo'n apparaat dat je kunt huren bij de Gamma en een nieuw lakje er over.quote:Op zondag 20 november 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet sowieso die vloer lakkenHij is van 1920 = vrij oud... Je CV ketel mag je wel gaan vervangen (1997), maar voor de rest snap ik het ook niet zo goed
Dat bad enzo, en die tuin is nieuw aangelegd in 2004, wtf?quote:Op zondag 20 november 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vloer afschuren met zo'n apparaat dat je kunt huren bij de Gamma en een nieuw lakje er over.
Die keuken!
Die badkamer!
Die slaapkamer ruimtes
WTF, die buitenkantDat kan toch heul niet voor dat geld
Héél kjoetquote:Op zondag 20 november 2011 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit weinig grond bij en het huis is niet erg groot, maar wel kjoet
Ja die badkamer, ik had zelf nooit dat blauwe gekozen, maar hij is vele malen mooier dan de badkamer die ik nu hebquote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat bad enzo, en die tuin is nieuw aangelegd in 2004, wtf?
Nou ja, idd, blauw, maar goed, ik zou er best in kunnen plonsenquote:Op zondag 20 november 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die badkamer, ik had zelf nooit dat blauwe gekozen, maar hij is vele malen mooier dan de badkamer die ik nu hebAparte douche enzo
Dat stukje is de ghetto van Klundertquote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Héél kjoet
Elies, is het soms een rotbuurt?
quote:Op zondag 20 november 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
Als je ziet wat voor een ge-wel-dig huis je daar koopt voor 174.000, dan zal de prijs van dat kleinere huisje (![]()
) toch wel kloppen....
Kijk wat je daar koopt voor 174:
http://www.funda.nl/koop/(...)teinstraat-23/fotos/
Ja laten we allemaal gezellig in Klundert gaan wonenquote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]dat huis is groter dan mijn huis volgens mij, en mijne was duurder
Ik ga in Klundert wonen
quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal gezellig in Klundert gaan wonen![]()
Zal Elies blij mee zijn
Het feit dat het in Klundert (??) staat misschienquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb inmiddels al een grote pan goulash op het vuur staanquote:Op zondag 20 november 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
ooh man, ik ben geslooptIk ga zo maar series kijken ofzo
Ik ben te lui om iets te doen. Ben om 14u eindelijk gaan douchen, trui aan, trainingsbroek aan, best. Straks kokenquote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al een grote pan goulash op het vuur staan![]()
![]()
En zometeen ff lekker met een boekie op de bank
Jaaaaa!!! Doenquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal gezellig in Klundert gaan wonen![]()
Zal Elies blij mee zijn
Kon je wel wat zien, met al die mistquote:Op zondag 20 november 2011 15:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Was leuk in de dierentuin, Diaz is nu moe
Tja, ik moest wel...afspraak enzoquote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben te lui om iets te doen. Ben om 14u eindelijk gaan douchen, trui aan, trainingsbroek aan, best. Straks kokenik wil afhalen
Goulash is wel lekker![]()
Lijkt mij ook wel gezellig wonen daarquote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa!!! Doen
Er is niets mis met het huisje, behalve dat het klein is. Smal straatje, zonder groen (maar dan ook een heel klein straatje). Om de hoek bij de winkels; ik zou het wel willen hebben hoor
Ik heb ook geen hongerquote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, ik moest wel...afspraak enzo![]()
Maar nu het staat te sudderen doe ik de rest van de dag verder niets meer![]()
En goulash is goor; 3 paprika's!![]()
![]()
Ik eet wel een broodje kroket, heb op zich nog niet al te veel honger na gisteren
Onze huisartsenpraktijk is een grote chaos; als je je aanbiedt om orde op zaken te stellen, mag je morgenochtend beginnenquote:Lijkt mij ook wel gezellig wonen daar![]()
Nog vacatures daar in de buurt voor mij?
quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik eet wel een broodje kroket, heb op zich nog niet al te veel honger na gisteren
Probleem: parkeren? Of valt het mee?quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa!!! Doen
Er is niets mis met het huisje, behalve dat het klein is. Smal straatje, zonder groen (maar dan ook een heel klein straatje). Om de hoek bij de winkels; ik zou het wel willen hebben hoor
Ik heb zo het idee dat dat daar wel meevalt!quote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Probleem: parkeren? Of valt het mee?
Parkeerproblemen in Klundertquote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Probleem: parkeren? Of valt het mee?
Wat een schatje is het ook!quote:Op zondag 20 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Parkeerproblemen in Klundert
Gekkerdje
In dat héél smalle straatje bedoel ikquote:Op zondag 20 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Parkeerproblemen in Klundert
Gekkerdje
Aan één pet ga ik niet genoeg hebben ben ik bangquote:Op zondag 20 november 2011 16:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat dat daar wel meevalt!![]()
Cute huis, al vind ik die duurdere wel makkelijker. Daar kan je zo intrekken zonder dat je iets hoeft te doen!![]()
Dus, ga je al met de pet rond?
Ja, maar het is een ministraatje; dus dan parkeer je lekker om de hoekquote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat héél smalle straatje bedoel ikNiet??
[..]
Aan één pet ga ik niet genoeg hebben ben ik bang
Maar wel leuk om te zien dat het daar zo goed te betalen is, ik dacht serieus dat die prijs nooit kon kloppen.
quote:Op zondag 20 november 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
Oh en anders zet ik de Smart bij Elies op de kliko en loop ik naar huis![]()
Ik voorzie logistieke problemen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
Zèg..quote:Op zondag 20 november 2011 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Je mag wel oppassen dat die Smart niet in de kliko verdwijnt
Per ongeluk hoorquote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik hoef voorlopig helemaal niets![]()
Zèg..![]()
Was je buffet lekker?
Of als ik tegen de kliko knalquote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Per ongeluk hoorAls iemand hem aanstoot, je weet het niet...
Buffet was heerlijk! Volgende keer Chineesmeet hier?Voor de bbq is het nu te fris.
Ja, dat risico is levensgroot aanwezigquote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Of als ik tegen de kliko knalDat ik dan een Smart op mijn motorkap heb liggen
Ik heb net de bloemkool,aardappels en schnitzel opgezet en een gebakje naar binnen geproptquote:
Hij is heel goed terecht gekomen hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lichaam mist een ezelsoor, die had ze gister graag willen hebben
Dat geeft me dan weer een beetje troostquote:Op zondag 20 november 2011 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is heel goed terecht gekomen hoor!
Whut whut? Gebakje en dan zo nog avondeten?quote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net de bloemkool,aardappels en schnitzel opgezet en een gebakje naar binnen gepropt
Alleen als ie apotheekhoudend is, anders valt m'n salaris nogal naar benedenquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook geen honger
[..]
Onze huisartsenpraktijk is een grote chaos; als je je aanbiedt om orde op zaken te stellen, mag je morgenochtend beginnen
quote:Op zondag 20 november 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik tot nu toe alleen nog koffie en een stroopwafel.quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut whut? Gebakje en dan zo nog avondeten?
Ik heb een uur geleden een paar chippies op en nu hoef ik dus geen avondeten meer
Hij is niet apo-houdend helaasquote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als ie apotheekhoudend is, anders valt m'n salaris nogal naar beneden![]()
Ik zou er serieus zo willen wonen
Bakje muesli, vlaai, stuk choco van Cat... nu zit ik volquote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik tot nu toe alleen nog koffie en een stroopwafel.
En net een glas coolbest.
Puddingkruimelvlaai?quote:Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bakje muesli, vlaai, stuk choco van Cat... nu zit ik vol
Lekkerquote:
1.5 gebakje en net een groot bord groente opquote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut whut? Gebakje en dan zo nog avondeten?
Ik heb een uur geleden een paar chippies op en nu hoef ik dus geen avondeten meer
quote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik vond het echt echt echt heul gezellig gisteren, ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik vond het echt echt echt heul gezellig gisteren, ik kan het niet vaak genoeg zeggen
x1000quote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dan heeft ze NOG meer last van haar knie!quote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
Q, wel even de macarena oefenen zodat je de volgende keer mee kunt hopsen
Groeten vanuit bad, btw
Die laars zet je op je hoofd ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ladies Night @ Wehkamp vanaaf; 15% korting op EDC en Esprit.
En ik zie veel te veel leuks.
Needz Help!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moge duidelijk zijn dat ik dringend toe ben aan bovenkleding voor den wintert
Die heb ik later toegevoegdquote:Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die laars zet je op je hoofd ofzo?
1, 2 en 4 zou ik sowieso doenquote:Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heb ik later toegevoegd![]()
Ik vind het alleen lastig om online laarzen te bestellen met m'n knalkuut'n en brede stampertjes![]()
Maar welke zouden me staahaaaan? Van de kleertjes?
Ik ga niet alles kopen ivm dure komende maand enzo
Neeee, ik heb last vanuit mijn voetquote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
Q, wel even de macarena oefenen zodat je de volgende keer mee kunt hopsen
Groeten vanuit bad, btw
Wat heb ik met mijn knie?quote:Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan heeft ze NOG meer last van haar knie!
Die blousequote:Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heb ik later toegevoegd![]()
Ik vind het alleen lastig om online laarzen te bestellen met m'n knalkuut'n en brede stampertjes![]()
Maar welke zouden me staahaaaan? Van de kleertjes?
Ik ga niet alles kopen ivm dure komende maand enzo
teringquote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Ingetje79 het volgende:
1, 2 en spijkerjurkt komt met korting op 165 euro.
Whehehe, ik dat had ik nou net niet in gedachten, maar ik vind alles leuk
Op zich draag ik best vaak blousjes idd...en die is nu maar 24 euro met kortingquote:
ow, voet natuurlijkquote:
Volgens mij heeft ze inmiddels alles al.quote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef tombolafan het volgende:
Greys, ik ben even voor je aan het zoeken in al mn oude pms, heb er al 3
Welquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze inmiddels alles al.
Of zocht je niet naar emmertjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Omdat alleen Krees er om vroegquote:Op zondag 20 november 2011 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel
En waarom wordt dat niet algemeen rondgestuurd dan?
quote:Op zondag 20 november 2011 18:57 schreef ElisaB het volgende:
Drie keer raden wat wij etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan eet je wel lekker
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 20 november 2011 18:57 schreef ElisaB het volgende:
Drie keer raden wat wij etenMet aardappelpuree, jus en mosterdsaus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Mag ik die van blijdorp? Die heb ik niet meerquote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat alleen Krees er om vroeg![]()
Ik heb een bestandje gemaakt destijds, leek me wel handig.
Wil je ze hebbuh?
JA!quote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat alleen Krees er om vroeg![]()
Ik heb een bestandje gemaakt destijds, leek me wel handig.
Wil je ze hebbuh?
quote:
Ja dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 19:30 schreef Maes het volgende:
![]()
Leuk, leuk, leuk was het gister![]()
Heeft Klundert eigenlijk een leuk centrum met aantrekkelijke winkeltjes? Misschien wil ik er ook wel wonen
Ja werkelijk tis schattigquote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet
Ik las dat er 5.300 inwoners zijn ongeveer, de helft van Bleiswijk nog dus. Hihi
Heb je het linkje van dat ene huisje gezien?![]()
![]()
Ik ben verliefd!
Gelukkigquote:
Maar is er ook een Jumbo?quote:
Vooral verbijsterend goedkoopquote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet
Ik las dat er 5.300 inwoners zijn ongeveer, de helft van Bleiswijk nog dus. Hihi
Heb je het linkje van dat ene huisje gezien?![]()
![]()
Ik ben verliefd!
Zuwwe samenwonen?quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Er is ook een Marskramertttttt en een Dierenspeciaalzaak Wendy zie ik.
Meer hebben we niet nodig!
Trek ik in het huisje ernaast en bestellen we samen KVV.quote:
Met de grooooote kruimel.quote:
Dat dacht ik ook altijd, maar je eet er lekker vers grof brood bij (quote:Op zondag 20 november 2011 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat lekker ja?Het lijkt me best vies en snel zat worden van kaas.
Leuke kaaimanquote:
Ja maar ja maar ja maar hoe regelen we de import van de ezelsoren dan?quote:
Oeh dat klinkt wel lekker danquote:Op zondag 20 november 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar je eet er lekker vers grof brood bij () en daar kan je ook gewoon kruidenboter of andere smeersels op doen, en je eet er lekker fris fruit en salade bij enzo
![]()
Tomaatjes in de kaas dippen ookPittige kroepoekjes er bij e.d. dus dan heb je veel verschillende smaken.
Luvv je me alleen om de ezelsoren?quote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar hoe regelen we de import van de ezelsoren dan?
Ezelsoorquote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat linkse?
Edit, ezelsoren dus?
Godvers!quote:
Neequote:Op zondag 20 november 2011 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luvv je me alleen om de ezelsoren?
Zochten wij beiden niet nog een baan? Dan gaan we toch lekker ezelsoren bakken en verkopen?quote:Op zondag 20 november 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeMaar daar moeten we dan dus iets anders voor regelen
Dit lijkt op ons buurthuisquote:Op zondag 20 november 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
Hoeveel weken per jaar moet je ook alweer uit een recreatiewoning als je er niet permanent jaarrond mag wonen?![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)lstraat-30-14/fotos/
En kruimelpuddingvlaai!quote:Op zondag 20 november 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zochten wij beiden niet nog een baan? Dan gaan we toch lekker ezelsoren bakken en verkopen?
Waar smaakt het naar? Het ziet er niet zo smakelijk uit namelijkquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar smaakt het naar? Het ziet er niet zo smakelijk uit namelijk.
Dan heb je het van de andere kant nog niet gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar smaakt het naar? Het ziet er niet zo smakelijk uit namelijk.
Die was heul lekker iddquote:
Die elies die haar 2e oor "moest" afstaan aan de beebquote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die was heul lekker idd![]()
En m'n ezelsoor was ook weer goddelijk
Tussen de 38 en 39.quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is een normale temp voor katten dan?
Ze was wel een beetje gemeen met haar: 'de ezelsoren zijn helemaal op beebquote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die elies die haar 2e oor "moest" afstaan aan de beeb![]()
![]()
![]()
Wat doettie dan (niet)?quote:
Aaaah, wat zieligquote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ken het niet, jaquote:
Marsepeinquote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je het van de andere kant nog niet gezien.Maar het smaakt.
![]()
![]()
![]()
Marsepein, zachte bodem en crèmevulling.
En is zeven-tiende graad minder dan heel erg, zorgwekkend zeg maar?quote:
Ik had hem te volquote:
Ik snap hetquote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En is zeven-tiende graad minder dan heel erg, zorgwekkend zeg maar?
Ik weet het écht niet he, serieuze vraag, dus geen 'stel je niet aan' opmerking
Anders bel je de dierenarts?quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap het
Maar ja ik weet het niet. Lana had ooit 37.7 en dat was toen niet erg zolang het maar boven de 37.5 bleef.
Als Muis zich ook echt anders gedraagt kan je even bellen idd voor een advies, hoewel dat in het weekend misschien wat lastiger is, 'alleen even bellen'. Kweet niet hoe dat werkt eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap het
Maar ja ik weet het niet. Lana had ooit 37.7 en dat was toen niet erg zolang het maar boven de 37.5 bleef.
Hij is toch al een paar dagen hangerig? Dan zou ik zeker bellen, hoe lastig ookquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Muis zich ook echt anders gedraagt kan je even bellen idd voor een advies, hoewel dat in het weekend misschien wat lastiger is, 'alleen even bellen'. Kweet niet hoe dat werkt eigenlijk
Welke?quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, m'n jurkjes en shirtjes zijn besteld
Jep dat is ie. Ik ga inderdaad maar even bellenquote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is toch al een paar dagen hangerig? Dan zou ik zeker bellen, hoe lastig ook
Nee, zonderquote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met aardappelpuree, jus en mosterdsaus?
Dat van die paar dagen had ik ff gemistquote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is toch al een paar dagen hangerig? Dan zou ik zeker bellen, hoe lastig ook
Goede keuzequote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze week ga ik met meneer I. nog ff Heerenveen in, kan ik direct ff kijken voor laarzen
En je ezelsoor ook al ingepiktquote:
Zouden ze die taille er ook bij verkopen?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
Taart warmhouden is serious buisiness
[ afbeelding ]
quote:
Arremoei.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Plumeau is wel echt een knuffelkroelpoesquote:
Ow, ik zal eens even gaan kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
Elies, ik heb een leuke zalm-snij pic van je vader in de bucket gegooid
Ja, zo'n beetje. Maar het is ook een chronische PMS-katquote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plumeau is wel echt een knuffelkroelpoes
Ja, vind je het gek als ze de halve tijd met de pootjes omhoog in jouw armen ligt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje. Maar het is ook een chronische PMS-kat
Aardappelpureepoes!quote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plumeau is wel echt een knuffelkroelpoes
Nu wil ik Eckte aardappelpuree. Met jus.quote:
Die was echt belachelijk lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu wil ik Eckte aardappelpuree. Met jus.
Idd, en ik hou niet eens van aardappelsquote:
En dat toetje van Maes.quote:
Idd, blij dat ik toch nog ff plek heb gemaakt voor de aardbeitjes.quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat toetje van Maes.Damn, die combi met mascarpone en aardbeitjes was
![]()
![]()
![]()
*burp*
Mooi zoquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
Leuke kleren, Ing!
Ik heb even de dierenarts gebeld. Om zijn temperatuur maakt ze zich nog niet zo'n zorgen, dat kan wel. Ze maakt zich meer zorgen om zijn sloomheid, maar als ie zo blijft als nu dan kan het nog wel een nachtje wachten. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor morgen om hem na te laten kijken.
Ik vond 'm nog helemaal niet zo langquote:Op zondag 20 november 2011 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, blij dat ik toch nog ff plek heb gemaakt voor de aardbeitjes.
Extended Macarena FTW
We moeten echtechtecht een kookclubje beginnen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, blij dat ik toch nog ff plek heb gemaakt voor de aardbeitjes.
Extended Macarena FTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als je je gisteren nou ff wat beter had gevoeldquote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik voel me al weer helemaal beter nu, eigenlijk. Lekker weekend was dit zo, morgen weer fijn werken![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We moeten echtechtecht een kookclubje beginnen.Ben ik wel jury.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei! OF je doet mee, OF je doet niet mee
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hai! *spring*quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond 'm nog helemaal niet zo lang
Jury's doen ook mee!quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ja doei! OF je doet mee, OF je doet niet mee
Die ene foto van Greys de verkeerde kant opquote:
Ik stem tegenquote:Op zondag 20 november 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jury's doen ook mee!Heel belangrijk onderdeel.
En we gingen zo goedquote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ene foto van Greys de verkeerde kant op
OMGquote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie had die foto gemaakt, hmmmmm?quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik Macareeenaade de verkeerde kant op
uff kursquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
Ing, Elies, Tombo, mag ik Senes alleen die macarena-the-wrong-way foto DMen?
Van mij wel hoorquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
Was beter geweest, jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je je gisteren nou ff wat beter had gevoeld![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al verteld dat meneer I. mijn eigengemaakte goulash (zonder pakje) helemaal lekker vond?
Muis gaat morgenochtend met mijn vriend naar de dierenartsquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Hummer ik vind hem echt zo'n gave kat![]()
Hoe is het met muis?
En die ezelsoren waar kun je die kopen? of zijn ze makkelijk zelf te maken? Lijkt mij wel wat voor kerst
Ik had vanavond stoofpotje van winterpeen mwah het was niet zo'n succes.
En het is heel erg mistig buiten ik ging even de auto omruilen bij mijn ouders. Het is maar goed dat ik de weg wist want af en toe was het multipigok waar ik precies reed.
Spannendquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben even aardappels aan het koken voor eigengemaakte aardappelpuree
Wanneer is de WWKCM?quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al verteld dat meneer I. mijn eigengemaakte goulash (zonder pakje) helemaal lekker vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus?quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben even aardappels aan het koken voor eigengemaakte aardappelpuree![]()
Ik twijfel tussenen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, eerder ergquote:
Ik heb em ook de godganze tijd verwachtingsvol aan zitten kijken toen ie z'n bord leeg at, dus hij kon ook niet anders zeggen vrees ikquote:
Altijd beginnen met een pakje roomboter en volle melk he?quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben even aardappels aan het koken voor eigengemaakte aardappelpuree
quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd beginnen met een pakje roomboter en volle melk he?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, eerder erg
Ik kan het namelijk al
Heb alleen ipv melk/boter roomkaas met kruiden
quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer is de WWKCM?
Ja, wie wijkt er nu ineens weer af van 7/8 januari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Serieus?![]()
Ik twijfel tussenen
![]()
![]()
Ik wil best een bakje in de vriezert doen voor een volgend WWW heur.
En als jullie lief zijn, wil ik ook nog wel verse maken tzt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nee joh, ook heerlijkquote:
Jamaar... mijn pappa heeft me nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, wie wijkt er nu ineens weer af van 7/8 januari?![]()
quote:![]()
Ik wil best een bakje in de vriezert doen voor een volgend WWW heur.
En als jullie lief zijn, wil ik ook nog wel verse maken tzt
Ga je verhuizen?quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Eliehiesssss, wat voor winkels zijn d'r in Klundert?
Vorig WWW was 2 dagen voor O&N geloof ikquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... mijn pappa heeft me nodig.![]()
En het is best dicht op de feestdagen he?![]()
[..]
28 december iddquote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vorig WWW was 2 dagen voor O&N geloof ik
Ik kom 100.000 aan hypotheek tekortquote:
quote:
Ach joh, da's een klein detailquote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom 100.000 aan hypotheek tekort
Ik nog meer denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom 100.000 aan hypotheek tekort
2 kappers, drie bloemenwinkels, c100, groenteboer, Marskramer, jeansstore, Gall & Gall, dierenwinkel, fietsenwinkel, chinees, keurslager, cafetaria (2x), opticien, DA, 2 bakkers, lingerie, dameskleding (2x), specialiteitenwinkeltje, choco-winkel, knutselwinkel, herenmode, damesmode (jawel, nog een dus), dawastgeloofikquote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Eliehiesssss, wat voor winkels zijn d'r in Klundert?
Je hebt een huis om te verkopen, volgens mij kun je van jouw huis met gemak deze kopen....en nog leuk geld overhouden ook.quote:
Een c100quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
2 kappers, drie bloemenwinkels, c100, groenteboer, Marskramer, jeansstore, Gall & Gall, dierenwinkel, fietsenwinkel, chinees, keurslager, cafetaria (2x), opticien, DA, 2 bakkers, lingerie, dameskleding (2x), specialiteitenwinkeltje, choco-winkel, knutselwinkel, herenmode, damesmode (jawel, nog een dus), dawastgeloofik
C1000 heette vroeger Centra toch?quote:
Nee, muts; da's net nieuw, want het was een Super de Boerquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
2 kappers, drie bloemenwinkels, c100, groenteboer, Marskramer, jeansstore, Gall & Gall, dierenwinkel, fietsenwinkel, chinees, keurslager, cafetaria (2x), opticien, DA, 2 bakkers, lingerie, dameskleding (2x), specialiteitenwinkeltje, choco-winkel, knutselwinkel, herenmode, damesmode (jawel, nog een dus), dawastgeloofik
Heb je al een bord in de voortuin gezet?quote:
Ooooh, daar zou ik prima kunnen wonen. Zeker als er binnen 15-30 min rijden een AH zitquote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zonder files naar Breda en Roosendaal, Etten leur en zulksquote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
![]()
Stuk meer dan in Bleiswijk denk ik en dat heeft 10.000 inwoners.
*belt makelaar*quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken mensen in EttenLeurquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zonder files naar Breda en Roosendaal, Etten leur en zulks
Een kleine 7 km verderop zit echt alles wat je nodig kan hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooooh, daar zou ik prima kunnen wonen. Zeker als er binnen 15-30 min rijden een AH zit
vriendelijke buren die elkaar veel bosjes bloemen gevenquote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Waaaaarom eigenlijk DRIE bloemenwinkels?
Broabant ejquote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Waaaaarom eigenlijk DRIE bloemenwinkels?
En daar moet ik dagelijks naartoe!quote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zonder files naar Breda en Roosendaal, Etten leur en zulks
Dit huis is niet afbetaald ofzo he?quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt een huis om te verkopen, volgens mij kun je van jouw huis met gemak deze kopen....en nog leuk geld overhouden ook.
S. vergeten we dan voor het gemak gewoon ff
Wil ik weten wat een bruingoedboer verkoopt?quote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een kleine 7 km verderop zit echt alles wat je nodig kan hebben
Nog vergeten te melden: een wit- en bruingoedboer, een DHZ, drie winkels voor woninginrichting
Ik krijg een in gesprek toon.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil ik weten wat een bruingoedboer verkoopt?
*doet mee, en ook HAJEE*quote:
30 miljoen he, met oud en nieuw.... zou je daar heel Klundert voor kunnen kopen?quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit huis is niet afbetaald ofzo he?
Dus het is niet zo dat ik dan ineens geld in mijn handen hebNot even close.
En S vergeten doe ik niet!
*Staatslot koopt*
Die kan ik al!quote:
"Mag ik van u heel Klundert, exclusief de bruingoedboer, die mag u houden!"quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
30 miljoen he, met oud en nieuw.... zou je daar heel Klundert voor kunnen kopen?
Harde onderhandelaar ben je.quote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
"Mag ik van u heel Klundert, exclusief de bruingoedboer, die mag u houden!"
Maes!!! Mag ik het recept?quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat toetje van Maes.Damn, die combi met mascarpone en aardbeitjes was
![]()
![]()
![]()
*burp*
Als ik op het werk broodjes ga halen in de pauze en ze roepen Houdoe tegen me, dan kijk ik nog steeds heel ongelukkig en mompel "eh ja, doeg!"quote:
Ik zo dan "Jooo!" roepen, ook niet charmantquote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op het werk broodjes ga halen in de pauze en ze roepen Houdoe tegen me, dan kijk ik nog steeds heel ongelukkig en mompel "eh ja, doeg!"
Kom maar een keer overdag; gaan we in elke winkel wat kopen en oefenen met houdoequote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op het werk broodjes ga halen in de pauze en ze roepen Houdoe tegen me, dan kijk ik nog steeds heel ongelukkig en mompel "eh ja, doeg!"
Dan roep ik gewoon hojje terug. Zal ze leren.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Beginnen bij de bruingoedboer he!quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar een keer overdag; gaan we in elke winkel wat kopen en oefenen met houdoe
Ik wil ook graag oefenen, in die chocowinkelquote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar een keer overdag; gaan we in elke winkel wat kopen en oefenen met houdoe
Ook bij de bruingoedboer?quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, daar kun je nog meer oefenen dan alleen houdoequote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag oefenen, in die chocowinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |