Dank je Greysquote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Picture this:
Tombo met een sinaasappel tussen heur benen, Ingetje met latex handschoentjes aan () en met een vork in die sinaasappel poeren.
Het was wel héél leerzaam!
PM je de link en de inlog ff? Ik ben hem kwijtquote:
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dank je Greys![]()
Volgende keer doe we em compleet met het hapje erbij, dus neem een aantekeningenblok mee![]()
Ik moest ook zo lachen om Maes en haar reactie op de foto van Greys en Q (die ik geen Qut meer mag noemen).
Ik heb leren prikken op een sponsquote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef sararaats het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat mensen met suikerziekte eerst leren prikken op een sinaasappel
Nu heb ik zin in vers geperst sinaasappelsap (zonder gaatjes)
Ik op een sinaasappel, want op een of andere manier lijkt dat redelijk op de huid van een mens of zoquote:
Waarom heb jij leren prikken als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik op een sinaasappel, want op een of andere manier lijkt dat redelijk op de huid van een mens of zo.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh en godallemachtig wat duurt die Macarena lang
Erg he? Ze deed het erom volgens mij; de extended version extenden ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh en godallemachtig wat duurt die Macarena lang
Ja gooi ze maar in die emmer hoorquote:Op zondag 20 november 2011 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!
Kunnen die filmpjes ook in die emmer?
Ik sta way vercrackt op de pics![]()
goed voor de lijn enzoquote:Op zondag 20 november 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he? Ze deed het erom volgens mij; de extended version extenden ofzo
De terugreis vond ik op zich ook wel een calorienvretert trouwensquote:
Ik heb meneer I. bij thuiskomst nog voorgesteld om er te gaan wonen, maar hij vond het net iets te ver van z'n werkquote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind EliesTown ook cute, elke keer weer
Vlakbij de ouders van Elies staan twee donkerbruine houten chalets.quote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb meneer I. bij thuiskomst nog voorgesteld om er te gaan wonen, maar hij vond het net iets te ver van z'n werk
Je moet sowieso die vloer lakkenquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Huh.... wat zie ik over het hoofd bij dithuisje?
Waarom is dat zo goedkoop? Dat kan toch nooit kloppen?
http://www.funda.nl/koop/klundert/huis-47136830-hilsepoort-5/
Zit weinig grond bij en het huis is niet erg groot, maar wel kjoetquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
omdat het niet in de randstad ligt?quote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Mensen die er snel vanaf moeten vanwege verhuizing naar een verzorgingstehuis o.i.d.? Hoeven geen maximale winst denk ik. Risico is alleen dat mensen er juist van wegblijven omdat het te goedkoop isquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Vloer afschuren met zo'n apparaat dat je kunt huren bij de Gamma en een nieuw lakje er over.quote:Op zondag 20 november 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet sowieso die vloer lakkenHij is van 1920 = vrij oud... Je CV ketel mag je wel gaan vervangen (1997), maar voor de rest snap ik het ook niet zo goed
Dat bad enzo, en die tuin is nieuw aangelegd in 2004, wtf?quote:Op zondag 20 november 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vloer afschuren met zo'n apparaat dat je kunt huren bij de Gamma en een nieuw lakje er over.
Die keuken!
Die badkamer!
Die slaapkamer ruimtes
WTF, die buitenkantDat kan toch heul niet voor dat geld
Héél kjoetquote:Op zondag 20 november 2011 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit weinig grond bij en het huis is niet erg groot, maar wel kjoet
Ja die badkamer, ik had zelf nooit dat blauwe gekozen, maar hij is vele malen mooier dan de badkamer die ik nu hebquote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat bad enzo, en die tuin is nieuw aangelegd in 2004, wtf?
Nou ja, idd, blauw, maar goed, ik zou er best in kunnen plonsenquote:Op zondag 20 november 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die badkamer, ik had zelf nooit dat blauwe gekozen, maar hij is vele malen mooier dan de badkamer die ik nu hebAparte douche enzo
Dat stukje is de ghetto van Klundertquote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Héél kjoet
Elies, is het soms een rotbuurt?
quote:Op zondag 20 november 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
Als je ziet wat voor een ge-wel-dig huis je daar koopt voor 174.000, dan zal de prijs van dat kleinere huisje (![]()
) toch wel kloppen....
Kijk wat je daar koopt voor 174:
http://www.funda.nl/koop/(...)teinstraat-23/fotos/
Ja laten we allemaal gezellig in Klundert gaan wonenquote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]dat huis is groter dan mijn huis volgens mij, en mijne was duurder
Ik ga in Klundert wonen
quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal gezellig in Klundert gaan wonen![]()
Zal Elies blij mee zijn
Het feit dat het in Klundert (??) staat misschienquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb inmiddels al een grote pan goulash op het vuur staanquote:Op zondag 20 november 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
ooh man, ik ben geslooptIk ga zo maar series kijken ofzo
Ik ben te lui om iets te doen. Ben om 14u eindelijk gaan douchen, trui aan, trainingsbroek aan, best. Straks kokenquote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al een grote pan goulash op het vuur staan![]()
![]()
En zometeen ff lekker met een boekie op de bank
Jaaaaa!!! Doenquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal gezellig in Klundert gaan wonen![]()
Zal Elies blij mee zijn
Kon je wel wat zien, met al die mistquote:Op zondag 20 november 2011 15:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Was leuk in de dierentuin, Diaz is nu moe
Tja, ik moest wel...afspraak enzoquote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben te lui om iets te doen. Ben om 14u eindelijk gaan douchen, trui aan, trainingsbroek aan, best. Straks kokenik wil afhalen
Goulash is wel lekker![]()
Lijkt mij ook wel gezellig wonen daarquote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa!!! Doen
Er is niets mis met het huisje, behalve dat het klein is. Smal straatje, zonder groen (maar dan ook een heel klein straatje). Om de hoek bij de winkels; ik zou het wel willen hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |