Dank je Greysquote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Picture this:
Tombo met een sinaasappel tussen heur benen, Ingetje met latex handschoentjes aan () en met een vork in die sinaasappel poeren.
Het was wel héél leerzaam!
PM je de link en de inlog ff? Ik ben hem kwijtquote:
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dank je Greys![]()
Volgende keer doe we em compleet met het hapje erbij, dus neem een aantekeningenblok mee![]()
Ik moest ook zo lachen om Maes en haar reactie op de foto van Greys en Q (die ik geen Qut meer mag noemen).
Ik heb leren prikken op een sponsquote:Op zondag 20 november 2011 14:34 schreef sararaats het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat mensen met suikerziekte eerst leren prikken op een sinaasappel
Nu heb ik zin in vers geperst sinaasappelsap (zonder gaatjes)
Ik op een sinaasappel, want op een of andere manier lijkt dat redelijk op de huid van een mens of zoquote:
Waarom heb jij leren prikken als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik op een sinaasappel, want op een of andere manier lijkt dat redelijk op de huid van een mens of zo.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh en godallemachtig wat duurt die Macarena lang
Erg he? Ze deed het erom volgens mij; de extended version extenden ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh en godallemachtig wat duurt die Macarena lang
Ja gooi ze maar in die emmer hoorquote:Op zondag 20 november 2011 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!
Kunnen die filmpjes ook in die emmer?
Ik sta way vercrackt op de pics![]()
goed voor de lijn enzoquote:Op zondag 20 november 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he? Ze deed het erom volgens mij; de extended version extenden ofzo
De terugreis vond ik op zich ook wel een calorienvretert trouwensquote:
Ik heb meneer I. bij thuiskomst nog voorgesteld om er te gaan wonen, maar hij vond het net iets te ver van z'n werkquote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind EliesTown ook cute, elke keer weer
Vlakbij de ouders van Elies staan twee donkerbruine houten chalets.quote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb meneer I. bij thuiskomst nog voorgesteld om er te gaan wonen, maar hij vond het net iets te ver van z'n werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |