Jij zegt precies wat ik niet uit mijn vingers kreegquote:Op zondag 20 november 2011 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zien je niet omdat jij je niet laat zien.
Als je begint met ze te praten mogen ze je misschien wel, nu zul je het nooit weten.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee, hij slaat me veel en ik moet altijd maar in een kooi liggen
Man, al die random posts van je.quote:
Ook dat vind ik engquote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja nou ja tot dan kunnen we inderdaad tiny chat sessies doen op dit topic.
Want dan zie je mensen op webcam, veranderd het wel :'D
quote:Op zondag 20 november 2011 15:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Man, al die random posts van je.Ga je vriendin neuken die naast je ligt, for heaven's sake.
Bij de meet was je wel aan één stuk door gezellig aan het lullen, doe je dat normaal niet?quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=D7CIV9CD
teksten:joyca, ben jij dat
ja dat ben ik, ik kan geen vriendin krijgen
het is heel erg erg
voor een vriendin heb je goede eigenschappen nodig. en die heb ik wel maar niemand ziet ze. niemand ziet ze . paf einde
Ik ken hem, ik weet dat hij best veel goede eigenschappen heeft.quote:Op zondag 20 november 2011 15:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zegt precies wat ik niet uit mijn vingers kreeg
toch aardig dat je je computer/mobiel mee in je kooi mag nemenquote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee, hij slaat me veel en ik moet altijd maar in een kooi liggen
Meegesmokkeld tussen haar dikke tetten.quote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
toch aardig dat je je computer/mobiel mee in je kooi mag nemen
Wat sympathiek dat je het dit keer door de vingers zietquote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Meegesmokkeld tussen haar dikke tetten.
Doet hij wel, als hij eenmaal in gezelschap is gaat het prima.quote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bij de meet was je wel aan één stuk door gezellig aan het lullen, doe je dat normaal niet?
gewoon een desktop tussen haar tieten, niemand die het merktquote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Meegesmokkeld tussen haar dikke tetten.
Oldskool Imacquote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
gewoon een desktop tussen haar tieten, niemand die het merkt
Als je dat nou gewoon eens even overslaatquote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook dat vind ik engBen eigenlijk gewoon een onzeker en verlegen kereltje die alles goed bedoelt, maar uiteindelijk werkt er nooit iets echt voor me.
Maar wie weet komt het wel goed
Als jij daar nou eens ff een skipknop voor uitvind danquote:Op zondag 20 november 2011 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon eens even overslaat
Beste idee van NL!quote:Op zondag 20 november 2011 15:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als jij daar nou eens ff een skipknop voor uitvind dan
Zou niets liever willen, maar het gaat tijd kosten om dat er uit te krijgen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon eens even overslaat
Hoe vaker je het typt/zegt, hoe minder hard het gaatquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou niets liever willen, maar het gaat tijd kosten om dat er uit te krijgen.
Wanneer begin je?quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou niets liever willen, maar het gaat tijd kosten om dat er uit te krijgen.
Precies waarom ik het maar gewoon bij spelen houquote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet of dat erg is. Ik heb weinig bereikt en nog steeds geen vriendin, maar dat had ik al jaren niet. Toch heb ik hier een paar hele lieve mensen leren kennen die naar me luisteren of een steuntje in de rug geven. De meeste meisjes zijn hier redelijk ok en niet angstaanjagend.Zou liever een vriendin vinden, maar deze plek is beter dan niets.
Ik kan zingen en gitaarspelen tegelijk; wel alleen nog maar ritme, leadgitaar moet ik niet doen als ik zingHet went als je genoeg oefent, maar weet hoe lastig het is
![]()
Ik ben sowieso geen goede zanger, mijn stembereik is waardeloos, geen fijne stem, ga steeds vals. Het ergste is dat ik muzikaal genoeg ben om te horen dat ik vals zing
^Kijk dan mylifeisgrey, de wereld houdt van je!!quote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef minibeer het volgende:
Maar MLiG (ik weet niet of je er bent nu), vond je de meet eigenlijk leuk? Want het leek wel alsof je het naar je zin had. Zoek je dan geen gezelschap op, in het dagelijks leven? Want volgens mij had jij eigenlijk absoluut geen problemen met vreemd gezelschap (zo kwam het in ieder geval niet over).
Veel lullen met mensen. Als je bijvoorbeeld vaak op feestjes komt met vreemden, ga je je ook beter ook je gemak voelen in die situaties, is mijn ervaring.quote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zit in de onderzoeksfase waarin ik uitzoek hoe ik dat eruit moet gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |