Dat moet sneller kunnenquote:Op zondag 20 november 2011 15:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ben nog verbaasd en nog niet echt toegekomen aan een naam.
Ik herken wat je zegt wel, als ik nieuwe mensen leer kennen duurt het maanden voor ik me op mijn gemak begin te voelen en goed kan praten
Hoeveel relaties heb jij gehad en hoe oud ben jij?quote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah,
dus hoe ga je de nieuwe categorie benoemen?
Moet eerlijk zeggen dat ik lieve, verlegen jongens heel gezellig vind. Maar het duurt vaak zo lang voor ze gemakkelijk met je kunnen praten....
Die eer heb ik dan nog wel gehad.quote:
Mannen die een of andere game zitten te kijken... hij hoort niets als ik wat zeg, dus dan maar via fokquote:Op zondag 20 november 2011 15:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jullie zitten naast elkaar, en dan op fok met elkaar praten?
Awww,quote:Op zondag 20 november 2011 15:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ben nog verbaasd en nog niet echt toegekomen aan een naam.
Ik herken wat je zegt wel, als ik nieuwe mensen leer kennen duurt het maanden voor ik me op mijn gemak begin te voelen en goed kan praten
Gelijk ook even je gewicht en bloedtypequote:Op zondag 20 november 2011 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel relaties heb jij gehad en hoe oud ben jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like a bossquote:Op zondag 20 november 2011 15:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jullie zitten naast elkaar, en dan op fok met elkaar praten?
quote:Op zondag 20 november 2011 15:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gelijk ook even je gewicht en bloedtypePlus lengte en lichaamsmaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat?quote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja erg he. niet veel gebeurd enzo, minder dan gemiddelde mensen.
ik probeer leadzinger te worden , maar het lukt niet.
http://www.megaupload.com/?d=BWM1TKEE
heb geen vermogen om te spelen en zingen tegelijk. ben ik niet gewend/
leadzingers kunnen vast vriendinnen krijgen. ben jij daar ok zo slecht in? dan kan het misschien daardoor komen
en daarna:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dag
Ik werd doorverwezen naar dit topic
wat nu
ik durf namelijk niet mijn ervaring te delen uit angst voor Spionage
en de leeftijd "Dertig" nadert mij nog niet
Oja die hoofdletters.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh die jongen die aan me ging voelen ( En Zo...) tijdens het uitgaan was qua uiterlijk echt mijn type en hij zette ook wel de stappen, maar toch had hij iets onschuldigs en iets van bescheidenheid over zich heen, dat vond ik ZO vertederend
achteraf ben ik zelfs Verliefd op hem
er was ook een jongen die qua uiterlijk niet mijn type was en hij was iets... ja, intimiderender, hij ging mijn rok omhoog trekken en hij zou mij "wel even leren goed te feesten met zn allen", kwam met de Sterkste drank aanzetten... ja zo'n type is dan uitbundig, daar voelde ik mij niet zo prettig bij... Maar misschien als zijn uiterlijk wel bevallig was geweest, dat ik het dan wel leuk had gevonden? Ik vind veel dingen wel best eigenlijk, ik ben net een lappenpop, maar dat is natuurlijk omdat ik weinig ervaring heb.
Mja, het is moeilijk om zulke mensen te vinden als je verlegen en stil bentquote:Op zondag 20 november 2011 15:15 schreef LolaLovesYou het volgende:
Awww,
ik zou de oren van je kop praten, ik blijf gewoon praten tot je wat terug gaat zeggen dus.. :'D
Ik vind de hoofdletters een stijlvolle en poëtische schrijfwijze.quote:Op zondag 20 november 2011 15:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
en daarna:
[..]
Oja die hoofdletters.
En nu ben je gelukkig met je vriend?quote:Op zondag 20 november 2011 15:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
en daarna:
[..]
Oja die hoofdletters.
Ja nou ja tot dan kunnen we inderdaad tiny chat sessies doen op dit topic.quote:Op zondag 20 november 2011 15:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, het is moeilijk om zulke mensen te vinden als je verlegen en stil bentHoop dat ik ooit ook nog zo iemand tref
Weet niet of dat erg is. Ik heb weinig bereikt en nog steeds geen vriendin, maar dat had ik al jaren niet. Toch heb ik hier een paar hele lieve mensen leren kennen die naar me luisteren of een steuntje in de rug geven. De meeste meisjes zijn hier redelijk ok en niet angstaanjagend.quote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja erg he. niet veel gebeurd enzo, minder dan gemiddelde mensen.
ik probeer leadzinger te worden , maar het lukt niet.
http://www.megaupload.com/?d=BWM1TKEE
heb geen vermogen om te spelen en zingen tegelijk. ben ik niet gewend/
leadzingers kunnen vast vriendinnen krijgen. ben jij daar ok zo slecht in? dan kan het misschien daardoor komen
http://www.megaupload.com/?d=D7CIV9CDquote:
nee, hij slaat me veel en ik moet altijd maar in een kooi liggenquote:Op zondag 20 november 2011 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu ben je gelukkig met je vriend?
quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee, hij slaat me veel en ik moet altijd maar in een kooi liggen
[..]
Toptipquote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
Ze zien je niet omdat jij je niet laat zien.quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=D7CIV9CD[quote][ afbeelding ] [b]Op
teksten:joyca, ben jij dat
ja dat ben ik, ik kan geen vriendin krijgen
het is heel erg erg
voor een vriendin heb je goede eigenschappen nodig. en die heb ik wel maar niemand ziet ze. niemand ziet ze . paf einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |