Ja, ik snap ook niet waarom iedereen beweert dat dit wel mogelijk is. Kennelijk ben ik de enige die echt weet hoe het zitquote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
U sure? Je bent de enige die het zegt.
Had hij toch gelijk met zijn 4-0quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef Gramulanion het volgende:
Oh Ajacied422, ik had het kunnen weten.
Hij gaat naar Vitesse. Vervanger van Bonyquote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
WWTF doet huntelaar daar?
Stiekeme feyenoorder?
Huntelaar zit gewoon naast Ted.quote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
WWTF doet huntelaar daar?
Stiekeme feyenoorder?
Komt misschien wel naar Arnhem toe als Merab genoeg centjes neerlegt. Dodelijk spitsenduo dan:quote:
Sorry hoor maar dan begrijp je het niet helemaal. Feijenoord zet continue druk, Vitesse komt er niet aan te pas.quote:
Ik denk dat ie niet de perfecte wedstrijd heeft uitgezocht om te gaan kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt misschien wel naar Arnhem toe als Merab genoeg centjes neerlegt. Dodelijk spitsenduo dan:
Bony - Huntelaar![]()
Ik vind het nog wel meevallen. Feyenoord speelt op z'n hoogst een middelmatige wedstrijd.quote:Op zondag 20 november 2011 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan begrijp je het niet helemaal. Feijenoord zet continue druk, Vitesse komt er niet aan te pas.
Onzin. Feijenoord speelt gewoon goed.quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. Feyenoord speelt op z'n hoogst een middelmatige wedstrijd.
...quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. Feyenoord speelt op z'n hoogst een middelmatige wedstrijd.
Niet voor zover ik kon horen... Maar je moet er rekening mee houden dat Feyenoord geen Ajax is... Derhalve zijn scheidsrechtersfouten geen wereldnieuws en kunnen ze vergeten worden.quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Cara het volgende:
Is er nou tijdens de rust door die analisten geen seconde over de fouten van Nijhuis gepraat?
nee, eerder reclame van wehkamp en vreemd gaan dan een goede analyse..quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Cara het volgende:
Is er nou tijdens de rust door die analisten geen seconde over de fouten van Nijhuis gepraat?
Chanturia ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bizar trouwens dat Hofs en Annan nog op het veld staan.
stress. Pakkie krijgen van Feijenoord gaat je niet in de kleren zitten.quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef RvLaak het volgende:
Wow, heb die Menzo altijd al zo'n dikke kop gehad?
Is geen Nederlander, mag dus niet spelenquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk noteert bert:
Bony oproepen
Hij is al de nieuwe Drogba van het Ivoriaanse elftalquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk noteert bert:
Bony oproepen
Valt te regelenquote:Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is geen Nederlander, mag dus niet spelen
Samen met doumbia dodelijkquote:Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij is al de nieuwe Drogba van het Ivoriaanse elftal
Derksen?quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaan ze hier johan adoreren?
Niet overdrijven hèquote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
á la Groningen tegen Feijenoord zouden scoren (elke kans == goal).
wordt hij niet gewoon goed afgedekt?quote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef Merkie het volgende:
Bony speelt trouwens ongelofelijk slecht.
Dat ook wel hoor, maar hij is steeds zo makkelijk de bal kwijt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wordt hij niet gewoon goed afgedekt?
Want? Groningen had echt niet veel meer kansen dan de kansen die erin gingen.quote:
Dát is zeker waar en in die wedstrijd kregen we een lesje effectiviteit.quote:Daarnaast is effectiviteit ook een klasse apart
Als dat zo was waren ze iedereen wedstrijd zo effectief.quote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Niet overdrijven hè
Daarnaast is effectiviteit ook een klasse apart
quote:Op zondag 20 november 2011 13:39 schreef Doublepain het volgende:
Wat is deze?
Heeft feyenoord een zak met geld in de rust aan de scheids gegeven,
Dat was het bij Groningen maar je kunt niet ontkennen dat Feijenoord toen een lesje effectiviteit van heb ik jou daar heeft gehad.quote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef eight het volgende:
[..]
Als dat zo was waren ze iedereen wedstrijd zo effectief.
Het is meer de vorm van de dag.
Laat je niet zo kenen johquote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ja want na twee keer onterecht GEEN rood voor Vitesse én een niet gegeven penalty aan Feijenoord is één fluitactie TEGEN Vitesse gelijk reden om omkoping voor te stellen.
!!!
Nijhuis heeft in de rust de beelden bekeken en is tot de conclusie gekomen dat Feijenoord een penalty had moeten krijgen en Vitesse 2x rood.quote:Op zondag 20 november 2011 13:39 schreef Doublepain het volgende:
Wat is deze?
Heeft feyenoord een zak met geld in de rust aan de scheids gegeven,
Zulke debiele opmerkingen ergeren me gewoon. Trollen die mensen me nou of zijn ze echt zo dom, gaat er op zo'n moment door me heen. Terwijl ik het antwoord eigenlijk al weetquote:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn commentaar achterafquote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef eight het volgende:
[..]
Nijhuis heeft in de rust de beelden bekeken en is tot de conclusie gekomen dat Feijenoord een penalty had moeten krijgen en Vitesse 2x rood.
Dat laat hij wel duidelijk zienquote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef eight het volgende:
[..]
Nijhuis heeft in de rust de beelden bekeken en is tot de conclusie gekomen dat Feijenoord een penalty had moeten krijgen en Vitesse 2x rood.
Absoluut, het was echt ongelooflijk dat elke kans een goal was.quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was het bij Groningen maar je kunt niet ontkennen dat Feijenoord toen een lesje effectiviteit van heb ik jou daar heeft gehad.
Hoezo? verliezen bij Groningen kan iedereen gebeurenquote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Pieken en dalen bij Feyenoord.. het lijkt Ajax wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |