Zo moeilijk was die ironie niet. Dat je die niet begrijpt is veelzeggend.quote:Op zondag 27 november 2011 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook al te kijkenHij beticht de 1 van gedrag dat hij zelf vertoont.
Oh ja okquote:Op zondag 27 november 2011 14:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die ironie niet. Dat je die niet begrijpt is veelzeggend.
Kan je vanaf nu serieus doen en het trollen achterwege laten?quote:Op zondag 27 november 2011 14:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die ironie niet. Dat je die niet begrijpt is veelzeggend.
Als je dat trollen noemt heb je bij deze zelf een banquote:Op zondag 27 november 2011 14:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Kan je vanaf nu serieus doen en het trollen achterwege laten?
Jazeker:quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je dat trollen noemt heb je bij deze zelf een ban
En nu kappen. Beetje vervelend van je dat je mijn energie en dat van anderen verspilt met je posts, terwijl we ons hier op een serieus onderwerp richten.quote:In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.
Nee dat is de ironie juist, snap dat dan.quote:Op zondag 27 november 2011 15:05 schreef Loppe het volgende:
Je snapt het niet Gray, alles wat je zegt ben je zelf.
Ironie is not my cup of tea.quote:Op zondag 27 november 2011 15:07 schreef Bastard het volgende:
Nee dat is de ironie juist, snap dat dan.
Ik ben het eens met elk van deze punten.quote:Verklaring 23-11-2011 van GA Occupy Amsterdam
Occupy Amsterdam is verontwaardigd over de recente ontwikkelingen in Europa en heeft op 23 November 2011 via consensus het volgende verklaard:
1. De General Assembly betreurt en veroordeelt ten zeerste de afbraak van de democratische rechtsorde in Italië en Griekenland.
2. De General Assembly roept op tot eerlijke verkiezingen in beide landen, op de kortst mogelijke termijn, en verwerpt het argument dat de verkiezingen dienen uitgesteld te worden vanwege de crisis.
3. De General Assembly verwerpt en veroordeelt de benoeming van personen die een belangrijke rol gespeeld hebben bij speculatieve instellingen, als premiers van Italië en Griekenland.
4. De General Assembly roept iedereen op zich uit te spreken voor eerlijke verkiezingen in deze twee Europese landen.
Nou, schrijf er een boek over, zou ik zeggen. Applaus!quote:Op zondag 27 november 2011 15:21 schreef Gray het volgende:
Vorige week heeft Occupy de volgende verklaring gepresenteerd mbt Griekenland en Italië:
[..]
Ik ben het eens met elk van deze punten.
Wat nodig is? Voor wie?quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou, schrijf er een boek over, zou ik zeggen. Applaus!
In het geval van Italië denk ik dat de afgelopen gebeurtenissen het beste is wat het land had kunnen overkomen. Er is nu een kundige regering met mensen die verstand van zaken hebben.
Ik word een beetje moe van de heiligverklaring van de democratie, zoals de 'General Assembly' die met deze uitspraken nodig lijkt te vinden. Tegelijkertijd ageren ze tegen de democratie (zeker in het geval van Occupy Nederland) door zich te richten tegen de gevestigde politiek (zie alle anti VVD en regering leuzen). Men is duidelijk vergeten dat onze regering met gedoogsteun gewoon een meerderheid heeft. Gekozen en wel.
Weer een aanwijzing dat Occupy Nederland een farce is. Democratie in Italië en Griekenland (binnen de huidige crisissituatie) gaat nooit werken, omdat het volk niet de keuzes kan/wil maken die nodig zijn.
Ja. Dat heeft goed gewerkt tot nu toe.quote:Op zondag 27 november 2011 17:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat nodig is? Voor wie?
Als het nodig is voor het volk zullen die op den duur wel gedwongen zijn de goede keuze te maken. Zo niet dan ondervinden de mensen daar zelf de problemen van en dragen ze daar zelf verantwoordelijkheid voor.
Daar heb je een valide punt. Dat stoorde ook enorm, die anti-VVD leuzen en een woud van borden met SP-lofprijzingen. Het lijkt mij dat Occupy voor alle mensen uit de bevolking geldt, niet alleen voor de 'linkse' kant van het politieke spectrum. Het maakt het onzuiver vind ik.quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In het geval van Italië denk ik dat de afgelopen gebeurtenissen het beste is wat het land had kunnen overkomen. Er is nu een kundige regering met mensen die verstand van zaken hebben.
Ik word een beetje moe van de heiligverklaring van de democratie, zoals de 'General Assembly' die met deze uitspraken nodig lijkt te vinden. Tegelijkertijd ageren ze tegen de democratie (zeker in het geval van Occupy Nederland) door zich te richten tegen de gevestigde politiek (zie alle anti VVD en regering leuzen). Men is duidelijk vergeten dat onze regering met gedoogsteun gewoon een meerderheid heeft. Gekozen en wel.
Weer een aanwijzing dat Occupy Nederland een farce is. Democratie in Italië en Griekenland (binnen de huidige crisissituatie) gaat nooit werken, omdat het volk niet de keuzes kan/wil maken die nodig zijn.
Dat hebben we tot nu toe nooit gedaan op deze schaal. Zover ik weet tenminste.quote:Op zondag 27 november 2011 17:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Dat heeft goed gewerkt tot nu toe.
Occupy is van de 99% en zeker niet van politieke partijen of links of rechts . dat was om ons zoet te houden en onze aandacht op elkaar te vestigen denk ik dan maar .quote:Op zondag 27 november 2011 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je een valide punt. Dat stoorde ook enorm, die anti-VVD leuzen en een woud van borden met SP-lofprijzingen. Het lijkt mij dat Occupy voor alle mensen uit de bevolking geldt, niet alleen voor de 'linkse' kant van het politieke spectrum. Het maakt het onzuiver vind ik.
En ik begreep dat men bij Occupy daar ook niet blij mee was/is, en de SP duidelijk gemaakt heeft dat het Occupy is en geen SP-congres of manifestatie.
de 99% heeft meer kunde in huis dan die paar regeringleiders die ons moeten vertegenwoordigen plus dat is niet de afspraak met het volk , wat nou als dat in januari hier gebeurd ? Dat is toch ook niet oke ?quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En of democratie heilig is , dat zijn de dingen die voorkomen dat we in hetzelfde schuitje zittenquote:Ik word een beetje moe van de heiligverklaring van de democratie, zoals de 'General Assembly' die met deze uitspraken nodig lijkt te vinden. Tegelijkertijd ageren ze tegen de democratie (zeker in het geval van Occupy Nederland) door zich te richten tegen de gevestigde politiek (zie alle anti VVD en regering leuzen). Men is duidelijk vergeten dat onze regering met gedoogsteun gewoon een meerderheid heeft. Gekozen en wel.
Ze mogen het niet eens maar terwijl je klaagt over italie en griekenland besef je niet dat jouw vrijheid ook in het geding is nu en dat jij net zoveel onderdeel bent van de EU als italie en griekenland zijn .quote:Weer een aanwijzing dat Occupy Nederland een farce is. Democratie in Italië en Griekenland (binnen de huidige crisissituatie) gaat nooit werken, omdat het volk niet de keuzes kan/wil maken die nodig zijn.
Volk van Icelandquote:As one European country after another fails or risks failing, imperiling the Euro, with repercussions for the entire world, the last thing the powers that be want is for Iceland to become an example. Here's why:
In the March 2010 referendum, 93% voted against repayment of the debt. The IMF immediately froze its loan. But the revolution (though not televised in the United States), would not be intimidated. With the support of a furious citizenry, the government launched civil and penal investigations into those responsible for the financial crisis. Interpol put out an international arrest warrant for the ex-president of Kaupthing, Sigurdur Einarsson, as the other bankers implicated in the crash fled the country.
Ja joh, een vertegenwoordiging van de geldwolven die aan de basis van de huidige miserie zitten, nu aan de macht brengen ... way to go !quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Je had liever gezien dat ze lukraak mensen van straat plukten en op die stoel zetten?quote:Op maandag 28 november 2011 09:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja joh, een vertegenwoordiging van de geldwolven die aan de basis van de huidige miserie zitten, nu aan de macht brengen ... way to go !
Mss heb je gelijk ... als je weet hoe je iets naar de kloten geholpen hebt, weet je meestal ook wel hoe je het weer kan rechtzetten.
Wat goed! En wat bizar dat we hier niets over zien in onze media. Ik kan me voorstellen dat overheden niet graag zien hun bevolking een voorbeeld neemt aan de IJslandse, maar voor onze media zou dit toch interessant zijn om over te publiceren? Zouden ze dan toch onder curatele staan, oid?quote:Op maandag 28 november 2011 09:14 schreef Summers het volgende:
Why Iceland Should Be in the News, But Is Not
[..]
Volk van Iceland![]()
Ja daar lijkt het wel op he? Of dat het te moeilijk is om er over te beginnenquote:Op maandag 28 november 2011 13:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat goed! En wat bizar dat we hier niets over zien in onze media. Ik kan me voorstellen dat overheden niet graag zien hun bevolking een voorbeeld neemt aan de IJslandse, maar voor onze media zou dit toch interessant zijn om over te publiceren? Zouden ze dan toch onder curatele staan, oid?
Wat is er goed aan dan? Ze hebben een zondebok uitgekozen waarvan eerst nog maar bewezen moet worden of die schuldig is en in hoeverre.quote:Op maandag 28 november 2011 13:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat goed! En wat bizar dat we hier niets over zien in onze media. Ik kan me voorstellen dat overheden niet graag zien hun bevolking een voorbeeld neemt aan de IJslandse, maar voor onze media zou dit toch interessant zijn om over te publiceren? Zouden ze dan toch onder curatele staan, oid?
Dat is maar de helft van het nieuwsbericht.quote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef 3-voud het volgende:
Wat is er goed aan dan? Ze hebben een zondebok uitgekozen waarvan eerst nog maar bewezen moet worden of die schuldig is en in hoeverre.
Datzelfde land wat geen ruggengraat toonde toen de crisis hun land inkroop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |