abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2011 @ 12:25:35 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104871728
quote:
Deze is zo sterk zeg..
The truth was in here.
pi_104871737
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is propaganda omdat er een waarde aan de getoonde foto's wordt meegegeven die belachelijk is. Er vindt geen grote mensenrechtenschending plaats in de VS tegenover de protesters. Dat wil JIJ graag zien omdat je zo graag wil dat jouw beweging onrecht wordt aangedaan. Want dan heb je weer iets om over te zeuren en wordt je 'bevestigd' in je gedachte dat de 1% heel gemeen is tegen de 99%. Het slaat nergens op en het is van een dusdanig simpel doorzienbaar psychologisch niveau dat ik me afvraag of je niet eens naar een psycholoog moet. Je kunt hiermee geholpen worden hoor...
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het houdt haar wel 24/7 bezig inderdaad. Dat is op zich al vaag.
Richt je eens op het onderwerp, en niet de persoon... Armleuning-psychologie doe je maar in R&P.
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 12:26:22 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_104871752
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2011 12:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Deze is zo sterk zeg..
Nou, ik hoor net dat het niet klopt. Dus of het sterk is...
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 12:27:11 #129
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_104871770
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aha, ik begreep er echt niets van.
Dus het is niet waar wat deze man zegt.
Netjes dan :')
Het is wel waar. Hij vraagt zich af wat ze daar doen. M.a.w. hij weet het niet en snapt het doel van die instelling niet.

Enkel, het wordt zo neer gezet of die instelling de mensenrechten schend. Dat is dus propaganda.
En een nog slechte ook.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zondag 27 november 2011 @ 12:28:32 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104871806
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, ik hoor net dat het niet klopt. Dus of het sterk is...
Dat gaat over homeland security maar het andere plaatje met de tekst van Obama behoeft geen uitleg lijkt mij... toch?
The truth was in here.
pi_104871809
Anders gezegd: Homeland Security doet veel meer dan terrorisme bestrijding. Zij ontwikkelen integraal nationaal veiligheidsbeleid. Dus inderdaad, ook deze foto is schaamteloze propaganda van iemand die het niet begrijpt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_104871813
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die knaap bedoeld te zeggen dat Homeland Security daar niets te zoeken heeft omdat die overheidsinstelling veelal in verband gebracht wordt met terrorisme. Alleen is dat niet zo.
Ik zie alleen een vraag, geen antwoord. Waar baseer jij je conclusie op?
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 12:28:53 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_104871821
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het is wel waar. Hij vraagt zich af wat ze daar doen. M.a.w. hij weet het niet en snapt het doel van die instelling niet.

Enkel, het wordt zo neer gezet of die instelling de mensenrechten schend. Dat is dus propaganda.
En een nog slechte ook.
Of hij weet het dus wel en wil die instelling beschadigen. In een kwaad daglicht zetten iig.
pi_104871836
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zie alleen een vraag, geen antwoord. Waar baseer jij je conclusie op?
Gray, alsjeblieft....
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 12:29:47 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_104871846
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat gaat over homeland security maar het andere plaatje met de tekst van Obama behoeft geen uitleg lijkt mij... toch?
Ja, ik dacht dat je Homeland Security bedoelde. Die van Obama behoeft idd geen uitleg.
pi_104871862
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:25 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Richt je eens op het onderwerp, en niet de persoon... Armleuning-psychologie doe je maar in R&P.
Ik bied ondersteuning aan mensen waar ik dat nodig acht. In dit geval moet je het zien als een goedbedoeld advies aan een mede-user.
pi_104871911
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Gray, alsjeblieft....
Wat jullie doen is precies waar je die jongen van beticht, namelijk die jongen in een kwaad daglicht zetten zonder dat je weet wat zijn doel is.

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:30 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik bied ondersteuning aan mensen waar ik dat nodig acht. In dit geval moet je het zien als een goedbedoeld advies aan een mede-user.
Hetzelfde geldt voor mij.
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 12:32:18 #138
341203 3-voud
pi_104871925
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2011 12:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Deze is zo sterk zeg..
Is ook propaganda.
Weet je de toedracht van al die incidenten? Het zou zomaar kunnen dat de occupiers de boel uitlokken, dan op de vuist gaan, (uiteraard) verliezen.... en dan de fotograafjes opduiken om occupiers met wondjes en bloedplekjes te fotograferen om een eenzijdig beeld de wereld in te sturen.

Weet jij het? Of slik je het als zoete koek omdat het aansluit bij jouw wens van de gedachte?
pi_104871944
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat je Homeland Security bedoelde. Die van Obama behoeft idd geen uitleg.
Ik vind die eigenlijk veel boeiender. Er wordt namelijk duidelijk geïnsinueerd dat de VS de eigen mensenrechten op grote schaal schenden tijdens de Occupy-protesten. ALs je echter de filmpjes hier daaromtrent hebt gezien dan zie je dat er helemaal geen conclusies aan verbonden kunnen worden. De agressie van de politie wordt 99% van de keren gewoon uitgelokt. Ik heb nog geen filmpje gezien waarop de politie zichtbaar te agressief reageert (dat protest op die Highschool met die pepperspray uitgezonderd).
pi_104871955
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Is ook propaganda.
Weet je de toedracht van al die incidenten? Het zou zomaar kunnen dat de occupiers de boel uitlokken, dan op de vuist gaan, (uiteraard) verliezen.... en dan de fotograafjes opduiken om occupiers met wondjes en bloedplekjes te fotograferen om een eenzijdig beeld de wereld in te sturen.

Weet jij het? Of slik je het als zoete koek omdat het aansluit bij jouw wens van de gedachte?
Dit dus.
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 12:34:01 #141
341203 3-voud
pi_104871979
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:32 schreef Gray het volgende:

Wat jullie doen is precies waar je die jongen van beticht, namelijk die jongen in een kwaad daglicht zetten zonder dat je weet wat zijn doel is.

Als jij het zo goed weet dat niemand ook maar iets weet, waarom houd je dan zelf niet op met voeden?
pi_104872023
quote:

[..]

Is ook propaganda.

Zelf noem ik het geen propaganda, maar verder ben ik het helemaal eens met je post. Het is heel belangrijk kritisch te wezen. Ook op andermans kritiek. :)

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:34 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als jij het zo goed weet dat niemand ook maar iets weet, waarom houd je dan zelf niet op met voeden?
Voeden?
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 12:37:36 #143
341203 3-voud
pi_104872080
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:35 schreef Gray het volgende:

Voeden?
Yup, voeden.
Je weet best wat ik bedoel. Dit is gewoon een afwijk manoeuvre.
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 12:37:40 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_104872082
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vind die eigenlijk veel boeiender. Er wordt namelijk duidelijk geïnsinueerd dat de VS de eigen mensenrechten op grote schaal schenden tijdens de Occupy-protesten. ALs je echter de filmpjes hier daaromtrent hebt gezien dan zie je dat er helemaal geen conclusies aan verbonden kunnen worden. De agressie van de politie wordt 99% van de keren gewoon uitgelokt. Ik heb nog geen filmpje gezien waarop de politie zichtbaar te agressief reageert (dat protest op die Highschool met die pepperspray uitgezonderd).
Daarom vind ik dus ook dat je Occupy in Amerika niet kunt vergelijken met het groepje mensen dat zich Occupy noemt in Amsterdam.
Is zo totaal anders en in feite misplaatst. Zolang er aan de overkant nog bakken vol geld worden uitgegeven en hier niemand van de honger hoeft om te komen slaat Occupy Nederland helemaal nergens op.
Ja, dat de banken verkeerd bezig zijn en de politiek ook, dat weet ik. En dat zal altijd zo blijven.
pi_104872087
http://en.wikipedia.org/w(...)of_Homeland_Security

Voor de mensen onder ons die te lui zijn om wikipedia op te starten.

Homeland Security houdt zich ook bezig met het beperken van de gevolgen van bijvoorbeeld natuurrampen, of individuele dollemansacties. Het gaat dus om alle vormen waarbij de levens en integriteit van burgers in het gedrang kunnen komen.

Eigenlijk moet Occupy dus heel blij zijn dat Homeland Security er is om ze te beschermen. :)
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 12:39:00 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_104872116
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)of_Homeland_Security

Voor de mensen onder ons die te lui zijn om wikipedia op te starten.

Homeland Security houdt zich ook bezig met het beperken van de gevolgen van bijvoorbeeld natuurrampen, of individuele dollemansacties. Het gaat dus om alle vormen waarbij de levens en integriteit van burgers in het gedrang kunnen komen.

Eigenlijk moet Occupy dus heel blij zijn dat Homeland Security er is om ze te beschermen. :)
Daarom begrijp ik dat treurige gezicht van die man met dat bord ook niet.
Homeland zal-ironisch genoeg-ook hem beschermen.
pi_104872124
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:37 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yup, voeden.
Je weet best wat ik bedoel. Dit is gewoon een afwijk manoeuvre.
Nee, ik weet serieus niet wat je bedoelt met voeden. Communiceren is al lastig zat, daarom vraag ik direct wat je precies bedoelt.
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 12:39:45 #148
341203 3-voud
pi_104872149
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom vind ik dus ook dat je Occupy in Amerika niet kunt vergelijken met het groepje mensen dat zich Occupy noemt in Amsterdam.
Is zo totaal anders en in feite misplaatst. Zolang er aan de overkant nog bakken vol geld worden uitgegeven en hier niemand van de honger hoeft om te komen slaat Occupy Nederland helemaal nergens op.
Ja, dat de banken verkeerd bezig zijn en de politiek ook, dat weet ik. En dat zal altijd zo blijven.
Zal het heel simpel zeggen: kopieergedrag uit verveling en de wens te schoppen uit persoonlijke onvrede.
  zondag 27 november 2011 @ 12:40:11 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104872175
quote:

[..]

Is ook propaganda.

Ik dat je niet zo als een struisvogel je kop in het zand moet steken. De plaatjes spreken boekdelen, we hebben meerder filmpjes en foto's gezien waarin geweld gebruikt word op demonstranten. En dan klinken deze woorden van Obama ineens erg hol..
The truth was in here.
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 12:41:12 #150
341203 3-voud
pi_104872225
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, ik weet serieus niet wat je bedoelt met voeden. Communiceren is al lastig zat, daarom vraag ik direct wat je precies bedoelt.
Hmm... ik dacht dat je voorstander was van die beweging.
Indien niet: mijn excuses. Heb je in de war met een ander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')