Lieve TS, het bos is er niet alleen voor werkelozen die hun kater met wat frisse lucht proberen weg te werken. Het is er ook voor mensen die hun met hard werken verdiende geld in een MTB stoppen (mijne heeft me ongeveer 7,5k gekost), en daarmee op de door de bosbeheerder aangewezen MTB-routes willen rijden, en tegen beter weten in hopen dat het "rekening houden met" niet een eenrichtings-verwachting is.quote:Op zondag 20 november 2011 11:04 schreef Klonk het volgende:
Dus lieve mountainbikers, het bos is voor iedereen niet alleen voor fietsen die op afbetaling zijn gekocht...
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 11:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sorry TS![]()
maar de fiets is in 1 keer betaalt
quote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Lieve TS, het bos is er niet alleen voor werkelozen die hun kater met wat frisse lucht proberen weg te werken. Het is er ook voor mensen die hun met hard werken verdiende geld in een MTB stoppen (mijne heeft me ongeveer 7,5k gekost), en daarmee op de door de bosbeheerder aangewezen MTB-routes willen rijden, en tegen beter weten in hopen dat het "rekening houden met" niet een eenrichtings-verwachting is.
oh, dat zeg ik ook niet het bos is voor iedereen die er lekker wil zijn maar een klein beetje rekening houden met elkaar en niet schreeuwend door het bos scheurenquote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Lieve TS, het bos is er niet alleen voor werkelozen die hun kater met wat frisse lucht proberen weg te werken. Het is er ook voor mensen die hun met hard werken verdiende geld in een MTB stoppen (mijne heeft me ongeveer 7,5k gekost), en daarmee op de door de bosbeheerder aangewezen MTB-routes willen rijden, en tegen beter weten in hopen dat het "rekening houden met" niet een eenrichtings-verwachting is.
quote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef mvdejong het volgende:
[..]
7,5K in een fiets stoppenquote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef mvdejong het volgende:
[..]
OK, ik hou ook niet van de manier waarop sommige mede-MTBers zich wat dat betreft gedragen. Schreeuwen hou ik trouwens ook niet van, ik heb een bel op mijn MTB, dat werkt over het algemeen goed.quote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
oh, dat zeg ik ook niet het bos is voor iedereen die er lekker wil zijn maar een klein beetje rekening houden met elkaar en niet schreeuwend door het bos scheuren
't Is mijn duurste, verder nog racefiets 3,5 k, fatbike 2,5 k, lange afstand tourer 2,2 k, korte afstand tourer/shopper 1,2 k (dankzij een 2e hands frame, anders ook richting 2 k).quote:
Fiat panda zekerquote:Op zondag 20 november 2011 11:43 schreef mvdejong het volgende:
[..]
't Is mijn duurste, verder nog racefiets 3,5 k, fatbike 2,5 k, lange afstand tourer 2,2 k, korte afstand tourer/shopper 1,2 k (dankzij een 2e hands frame, anders ook richting 2 k).
Ik ben recentelijk gestopt met leasen en heb nu een eigen auto, 4 k (...).
Volvo V70 2.5T uit '98. Hoe denk je dat ik met die fiets bij een bos kom als Rotterdammer ?quote:
Trein naar breda of limburg pakken.quote:Op zondag 20 november 2011 11:44 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Volvo V70 2.5T uit '98. Hoe denk je dat ik met die fiets bij een bos kom als Rotterdammer ?
Lage Bergse Bosquote:Op zondag 20 november 2011 11:44 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Volvo V70 2.5T uit '98. Hoe denk je dat ik met die fiets bij een bos kom als Rotterdammer ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |