Och hij heeft vast meer seks dan mijquote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel medelijden met hem

Ja, hij mag niet eens de achterdeur gebruiken.quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel medelijden met hem

Op het moment nog niksquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Och hij heeft vast meer seks dan mijof iig meer kans dan mij

De kans is wel groterquote:

wrijf het er nog maar inquote:

Nee, ik ben afgehaald geloof ik? Want eerst stond ik er wel, nu niet meer...quote:

Is ook zo met kleine meets.quote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk in mijn huis. Ik dacht dat dit de norm was.

Grote meets beter in de kroeg kan je daarna altijd nog met een paar een aftermeet thuis doenquote:

Hangt er van af hoeveel mensen er komen. Als er erg druk wordt, gaan we denk ik naar het Dijkje.quote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Wacht even hoor, in leiden? Waar? Haha, ik zou haast gaan

Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dus met andere woorden: Als ik daar heen kom is terugreizen nauwelijks te doen, tenzij ik in een nachttrein ga zitten?

Ik zou liever niet midden in de nacht weer thuiskomen, dus toch het liefst wel uiterlijk 10 uur weer thuis zijn, dus zou ik toch tussen 7 en 8 uur 's avonds uit Leiden moeten vertrekken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?

Wat is het probleem met laat thuiskomen eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zou liever niet midden in de nacht weer thuiskomen, dus toch het liefst wel uiterlijk 10 uur weer thuis zijn, dus zou ik toch tussen 7 en 8 uur 's avonds uit Leiden moeten vertrekken.

Omdat ik ziek word als mijn dag/nachtritme teveel verstoord raakt. Dat gebeurt bij mij sneller dan gemiddeld, dus daar moet ik helaas rekening mee houden.quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat is het probleem met laat thuiskomen eigenlijk?

Dat is inderdaad ook een optie, maar of ik dan slaap?quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef palawan het volgende:
Anders kan je misschien bij iemand blijven slapen in leiden en de volgende ochtend naar huis, of bij iemand die ook op de meet is en niet al te ver van je route afwoont?

Als ik kom dan op vrijdagquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |