Wat moet ze dan doen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij weet je zelf heel goed wat je moet doen.
Volgens mij heeft haar huidige vriend geen schijn van kans in vergelijking met iemand die dichter bij het ideaalbeeld van ts komt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat moet ze dan doen?
Serieus ik zou het niet weten, ze moet kiezen, maar voor wie?
Geld beheerst mijn leven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft haar huidige vriend geen schijn van kans in vergelijking met iemand die dichter bij het ideaalbeeld van ts komt.
Nog zuurder is het als iemand bij je blijft uit dankbaarheid. Als ik het vriendje van ts was zou ik toch wel moeite hebben met haar gevoelens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef ayumu het volgende:
[..]
Geld beheerst mijn leven.
Toch heel erg zuur dit voor haar vriend.
Mee eens als je het zo bekijkt toch vind ik het niet netjes van TS alleen als haar gevoel zo is dan kan ze beter toch voor de ander gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nog zuurder is het als iemand bij je blijft uit dankbaarheid. Als ik het vriendje van ts was zou ik toch wel moeite hebben met haar gevoelens.
Nee, netjes is het zeker niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mee eens als je het zo bekijkt toch vind ik het niet netjes van TS alleen als haar gevoel zo is dan kan ze beter toch voor de ander gaan.
Dan begrijp je precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, netjes is het zeker niet.
Lijkt me wel toepasselijk hier.quote:"If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn’t have fallen for the second"
- Johnny Depp
Schot in de roos deze post.quote:Op zondag 20 november 2011 11:33 schreef Nightwulf het volgende:
Nou ja, je kan het nog zo mooi opschrijven allemaal, maar het feit blijft dat je een relatie hebt die je nooit hebt verbroken ondanks de moeilijkheden.
Nu leer je een ander kennen die wat leuker is en nu wil je je partner inruilen tegen een leukere.
Vind het niet zo gek dat je last van je geweten hebt.
Als je het netjes wilt doen verbreek je eerst de relatie met je partner en stuurt die ander ook het bos in.
Dan na een half jaartje ofzo ga je eens opzoek naar de prins op het witte paard, niet mr. X
Alle andere manieren blijft het toch je vaste partner bedriegen of vreemdgaan.
Zo denk ik erover, maar dat wilde je waarschijnlijk niet horen, want vlgs mij heb je inderdaad al lang besloten wat je gaat doen.
TS staat er voor open...dan "overkomt" je dit niet zomaar. Wat ik uit haar verhaal kan opmaken is dat dit al een tijdje aan de gang is..quote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Let op op in de OP en de TT. Het overkomt TS, ze kan er niets aan doen.
uhu.
Dus je houdt je vriend maar voor de gek? Vrouwenquote:Op zondag 20 november 2011 19:44 schreef Aukje83 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo gaan haten op TS. Het is toch in de kern een heel begrijpelijk verhaal - je hebt een relatie waaraan je twijfelt en je komt iemand tegen met wie je denkt dat het veel beter zou kunnen zijn?
Mooie uitspraak, maar ook bij meneer twee kan na anderhalf jaar de boel er plotseling anders uitzien. T is een beetje appels met peren vergelijken in die zin.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lijkt me wel toepasselijk hier.
Ze moet niet gaan kiezen tussen twee personen. Ze moet kiezen of ze wel of niet bij haar huidige vriend wil blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat moet ze dan doen?
Serieus ik zou het niet weten, ze moet kiezen, maar voor wie?
Ik begrijp net pas dat het om een internet"liefde" gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft haar huidige vriend geen schijn van kans in vergelijking met iemand die dichter bij het ideaalbeeld van ts komt.
Geen idee. Het is me beide overkomen en als iets dergelijks gebeurt zegt dat eigenlijk vooral heel veel over je huidige relatie. En dan is het investeren of opgeven.quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef Re het volgende:
zou er een verschil van mening zijn tussen mensen die ooit zijn ingeruild voor een beter exemplaar en mensen die een beter exemplaar hebben genomen?
Beide meegemaakt. Maar het is en blijft gewoon niet netjes.quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef Re het volgende:
zou er een verschil van mening zijn tussen mensen die ooit zijn ingeruild voor een beter exemplaar en mensen die een beter exemplaar hebben genomen?
maar natuurlijk, maar ik zie hier ook benamingen als slet en hoer voorbijkomen en dan denk ik... oké. We zijn maar menselijk hoor en maken fouten en kunnen daarvan leren (of niet)quote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Beide meegemaakt. Maar het is en blijft gewoon niet netjes.
Er is altijd een grens moment dat alle alarmbellen afgaan.
En dat kun je negeren, maar dat wil niet zeggen dat het er niet was.
Een slet en een hoer zijn ook menselijk.quote:Op maandag 21 november 2011 16:46 schreef Re het volgende:
[..]
maar natuurlijk, maar ik zie hier ook benamingen als slet en hoer voorbijkomen en dan denk ik... oké. We zijn maar menselijk hoor en maken fouten en kunnen daarvan leren (of niet)
Ik vind dat altijd een beetje onzin. Niemand kan de ander garanderen dat de relatie voor altijd zal zijn en niemand heeft de garantie dat de relatie voor altijd zal zijn. En als je iemand tegen komt waar je meer liefde voor voelt dan voor je partner, dan vind ik het niet zo gek dat je dan voor die ander kiest. Mijn partner is het ook niet verplicht om bij me te blijven en ik mag hopen dat ze nooit uit een gevoel van verplichting bij mij blijft terwijl ze liever bij een ander zou zijn. Wat nou ´niet netjes´?quote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Beide meegemaakt. Maar het is en blijft gewoon niet netjes.
Tijdens het (online) tegenkomen van persoon X dien je het eigenlijk af te kappen op het moment dat je merkt dat het meer voor je wordt dan zomaar een flirt.quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje onzin. Niemand kan de ander garanderen dat de relatie voor altijd zal zijn en niemand heeft de garantie dat de relatie voor altijd zal zijn. En als je iemand tegen komt waar je meer liefde voor voelt dan voor je partner, dan vind ik het niet zo gek dat je dan voor die ander kiest. Mijn partner is het ook niet verplicht om bij me te blijven en ik mag hopen dat ze nooit uit een gevoel van verplichting bij mij blijft terwijl ze liever bij een ander zou zijn. Wat nou ´niet netjes´?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |