Justin Bieber is een product van ABBA.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben niet in die tijd geboren maar vind de muziek wel geweldig. Komt omdat er vroeger nog echt muziek werd gemaakt, vergelijk de Top 40 van 1975 eens met die van 2011
Omdat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:53 schreef Posucice het volgende:
Oprotten met die Top2000 zooi, vooral die Mathijs v. Nieuwkerk en ''Don'' Leo Blokhuis
Niks mis met ABBA imoquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Justin Bieber is een product van ABBA.
Blabla. Je luistert duidelijk geen Radio 2.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Pharkus het volgende:
Hoor net dat nick en simon in de top 100 staat.
Ze zeggen het net op shownieuwsquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blabla. Je luistert duidelijk geen Radio 2.
Dat staan ze wel dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welk nummer? Ik vind het wat hoog maar verder geen problemen meequote:
Volgens mij alleen maar hitradio. Puur om erbij te horen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Pharkus het volgende:
Je moet je niet blindstaren op één hitlijst of één zender...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben niet in die tijd geboren maar vind de muziek wel geweldig. Komt omdat er vroeger nog echt muziek werd gemaakt, vergelijk de Top 40 van 1975 eens met die van 2011
Hebben leden van de TROS ook een tegenactie opgezet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat kankernummer van Queen zal wel weer op 1 staan
Spannende. Verrassende. Keuze. Ik. Meen. Het. Echt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:50 schreef Henno het volgende:
Hoogste nieuwe binnenkomer is Someone Like You van Adele, op nummer 6.
Ik haak af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die lijst wordt elk jaar kutter
Lijst bij deze officieel niet meer serieus te nemen. Door niemand niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Pharkus het volgende:
Ik kijk en luister er ook niet meer naar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:14 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Lijst bij deze officieel niet meer serieus te nemen. Door niemand niet.
Die stond er vorig jaar toch al idioot hoog in?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:50 schreef Henno het volgende:
Hoogste nieuwe binnenkomer is Someone Like You van Adele, op nummer 6.
In 1975 werd er ook veel ongelofelijke reut gemaakt. Die wordt echter vergeten. Net als er nu ook wel goede platen zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Radio 2 is inderdaad verjongd. Meer muziek uit de jaren '80 en '90, ten koste van die uit de twee decennia dáárvoor. Logisch gevolg als je leeftijd als criterium gebruikt voor het bepalen van de doelgroep. Over tien jaar zal het aantal jaren '80-platen ook wel flink zijn teruggeschroefd.quote:Op zondag 27 november 2011 11:49 schreef female81 het volgende:
Paar jaar geleden wel regelmatig gedaan. Toen ik m'n wi-fi-radio's (meervoud, ja...) nog niet had.
Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze toen nog wat minder gladjes draaiden dan nu. Meer verrassingen tussendoor, en ook meer platen van voor de 80's.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef Piebe het volgende:
Zonet even op radio2.nl gekeken.Ach, dat valt nog wel mee vergeleken bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Dat nummer bestaat nog geen jaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die stond er vorig jaar toch al idioot hoog in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |