Leuk, ga je nu huilen?quote:Op zondag 20 november 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt het dus gewoon niet. Geeft niet hoor,. Het afgelopen decennium wordt sowieso niet meegeteld. Daarom ook 'we missen de tijd dat [...]'.
En het gaat niet om aantal kampioenschappen van Feijenoord (of Ajax for that matter), maar om iets heel anders.
Maar nogmaals, dat zul je nooit begrijpen.
Feijenoord maakt ze gek op dit moment. Wat zat er in de koffie van de spelers?quote:Op zondag 20 november 2011 12:44 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het nou aan mijn gekleurde blik, of doet de Feyenoord aanval rondjes spelen om de Vitesse verdediging?
Spaghetti vroeg op de ochtend he.quote:Op zondag 20 november 2011 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord maakt ze gek op dit moment. Wat zat er in de koffie van de spelers?
Oh, dus het gaat niet om prijzen. Dan heb ik een ander idee bij wat je bedoelt met de dienst uitmaken. Dan houden jullie toch lekker die naam dat je de dienst uitmaakt? Pakken wij de prijzen wel. Iedereen blij.quote:Op zondag 20 november 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt het dus gewoon niet. Geeft niet hoor,. Het afgelopen decennium wordt sowieso niet meegeteld. Daarom ook 'we missen de tijd dat [...]'.
En het gaat niet om aantal kampioenschappen van Feijenoord (of Ajax for that matter), maar om iets heel anders.
Maar nogmaals, dat zul je nooit begrijpen.
Zegt de man met een avatar van Christiano huilando...quote:
En de Ajax supporters elke keer weer janken als ze om 12:30 moeten... Niet dat op zaterdagavond spelen hun zo veel helptquote:Op zondag 20 november 2011 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spaghetti vroeg op de ochtend he.
Ik voel me niet aangesproken wil alleen dat je dit ergens anders bespreektquote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegt de man met een avatar van Christiano huilando...
Kunnen we ons nu weer op de wedstrijd focussen en niet op een opmerking die ik maakte in een Ajax-topic waar debiele boertjes niets van begrijpen en nooit wat van zullen begrijpen? Jullie hoeven je niet aangesproken te voelen hoor, het was een opmerking die helemaal geen klote met de boertjes te maken heeft.
Ik woon in je geliefde 020 vriend.quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegt de man met een avatar van Christiano huilando...
Kunnen we ons nu weer op de wedstrijd focussen en niet op een opmerking die ik maakte in een Ajax-topic waar debiele boertjes niets van begrijpen en nooit wat van zullen begrijpen? Jullie hoeven je niet aangesproken te voelen hoor, het was een opmerking die helemaal geen klote met de boertjes te maken heeft.
Ja, maar het afgelopen decennium telt niet mee.quote:
Je begrijpt het niet.quote:
Fijn. Als je nu weer even manolev-je gaat adoreren.quote:Dan heb ik een ander idee bij wat je bedoelt met de dienst uitmaken. Dan houden jullie toch lekker die naam dat je de dienst uitmaakt?
Succes daarmee met manolevje 14.gifquote:Pakken wij de prijzen wel. Iedereen blij.
Omdat het afgelopen decennium Ajax ajax niet is en Feijenoord Feijenoord niet is.quote:En hoezo afgelopen decennium telt niet mee?
ja ik kan niet tellenquote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik woon in je geliefde 020 vriend.
[..]
Ja, maar het afgelopen decennium telt niet mee.
Ik wil dat die Schwanzen zijn mond gewoon houdt als hij er niets van begrijpt en me hier met rust laat en me van de wedsrijd laat genieten. 14.gifquote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken wil alleen dat je dit ergens anders bespreekt
quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik woon in je geliefde 020 vriend.
Bravo, je herhaalt jezelf weer eens.quote:[..]
Ja, maar het afgelopen decennium telt niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |