Klopt, ik weet dat het niet slim is van mij om nu al enthousiast te worden... Blijft immers Feyenoord... Maar tochquote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat een wedstrijd 90 minuten duurt
Ligt eraan hequote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax maken straks samen de boel uit, op de 5e plek.
Nogmaals: jij bent PSV-ert dus je zult nooit begrijpen wat dat betekent. Enkel Ajacieden en Feijenoorders begrijpen dit principe.quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax maken straks samen de boel uit, op de 5e plek.
Tegen Ajax hadden ze ook kunnen winnen, ze waren toen duidelijk de betere ploeg. Geeft hoop voor PSV en Twente.quote:Op zondag 20 november 2011 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan heFeyenoord moet dit jaar nog thuis tegen psv en twente
En wat het mooie is. In een afgeladen kuip Wijnaldum ontvangen en 2 weken later Ferquote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tegen Ajax hadden ze ook kunnen winnen, ze waren toen duidelijk de betere ploeg. Geeft hoop voor PSV en Twente.
Prima, maar ik denk dat je het zelf niet eens kúnt onderbouwen!quote:Op zondag 20 november 2011 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: jij bent PSV-ert dus je zult nooit begrijpen wat dat betekent. Enkel Ajacieden en Feijenoorders begrijpen dit principe.
Je begrijpt het dus gewoon niet. Geeft niet hoor,quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Prima, maar ik denk dat je het zelf niet eens kúnt onderbouwen!
4 keer kampioen in de afgelopen 37 jaar, met alle respect. Dan heb je niet over dienst/boel uitmaken.
Als je alle jaren dat we geen kampioen worden niet meetelt worden we elk jaar kampioenquote:Op zondag 20 november 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt het dus gewoon niet. Geeft niet hoor,. Het afgelopen decennium wordt sowieso niet meegeteld. Daarom ook 'we missen de tijd dat [...]'.
En het gaat niet om aantal kampioenschappen van Feijenoord (of Ajax for that matter), maar om iets heel anders.
Maar nogmaals, dat zul je nooit begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |