Nee, dat is altijd met de themesong. Het "speciaal voor SR geschreven" (ik gebruik aanhalingstekens want ik geloof er in dit geval niks van) lied is meestal de week voorafgaand aan SR MH.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef _JdM_ het volgende:
en ook daarna... Begin januari wordt hij dan standaard MH toch? Vorig jaar met Blof iig...
Ik hoorde gisterochtend bij Giel de nieuwe van Martin Solveig, leek erg veel op Hello. Van mij mag die het worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zoveel aan, wel geinig maar niet meer dan dat. Hoop dan ook dat ze nog iets leuks vinden als echte SR knaller. Die van 2006 en 2007 waren erg tof.
2009, Grunnquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zoveel aan, wel geinig maar niet meer dan dat. Hoop dan ook dat ze nog iets leuks vinden als echte SR knaller. Die van 2006 en 2007 waren erg tof.
SPOILER: Jackpot 22-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Alweer zo lang geleden?quote:
wat hadden ze daar een spijt vanquote:
Echt he. Vooral met die getallen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorspel een zwaar epische Rijdende Rechter vrijdag bij Stenders![]()
zit het nu te kijken. Dat dramatische muziekje op de achtergrond ook. Fantastisch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorspel een zwaar epische Rijdende Rechter vrijdag bij Stenders![]()
twitter:3FMVideo twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 19:45:25Wat is er gebeurd met de muis @giel3fm laat het zien http://t.co/DruJrQ4l en hier het verhaal http://t.co/pHHkos3r reageer retweet
Dat zou ook iets voor mij zijn, ik ben qua drank niks gewendquote:
Jee... Wat gaat dat snel zeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
RIP Wim Rigter.
Alweer 7 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |