Hij vroeg ook niet om een penalty. In de herhaling leek het wel of hij gewoon uitgleed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef Geo3kant het volgende:
Hahahaha domme kut belg daar trapt toch niemand in
2e seizoenshelft Utjequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef Paul het volgende:
Hoi fans daar ben ik weer!
Hoe speelt Mertensje?
topquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef Paul het volgende:
Hoe speelt Mertensje?
Als FC ALLEEN en matig tot slechtquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef Paul het volgende:
Hoe speelt Mertensje?
Webbquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe kun je daar nou geen corner voor geven?
Grensrechter
Waarover? Iniesta of robben zijn misser?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Begin daar nou niet over :[
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarover? Iniesta of robben zijn misser?
Wij gaan Spanje kapot maken in de halve finale. Daarna pakken we de duitsers bij hun ballen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarover? Iniesta of robben zijn misser?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij gaan Spanje kapot maken in de halve finale. Daarna pakt pieters de duitsers bij hun ballen.
Gorden speelt toch niet mee met Nederland?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij gaan Spanje kapot maken in de halve finale. Daarna pakken we de duitsers bij hun ballen.
En Nigel en Stroot pakken de Spanjaarden nog bij Xabi Alonso en Xaviquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij gaan Spanje kapot maken in de halve finale. Daarna pakken we de duitsers bij hun ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |