Yep, thugs.quote:
twitter:
En je weet dat het vermomde agenten zijn, omdat? Lijkt hier Indymedia wel soms.quote:
Omdat dat in januari ook zo was. Agenten in burger zijn duidelijk te herkennen in Egypte. Leren jas, bruine pantalon, de juiste schoenen. Ze opereren niet stiekum, ze zijn onderdeel van de angstmachine.quote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En je weet dat het vermomde agenten zijn, omdat?
Wat heeft dit weer te maken met Islam?quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik wilde het de laaste maanden niet zeggen om in het linkse gejubel niet te negatief over te komen.
Maar deze resultaten had ik al verwacht en voorspeld.
Bij elk Islamitisch bewind zal het resultaat hetzelfde zijn.
Uitgekristalliseerd worden het allemaal een soort Irans
Die daarna weer grauwend onder elkaar gaan vechten. Net als een roedel hyena's .
Het zit in het ideologische, bloederige geloof.
Hungry Troll is hungry.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat heeft dit weer te maken met Islam?
Sommige mensen zijn geobsedeerd door de Islam. Ze kunnen hierdoor geen goede mening geven, negeren dus.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat heeft dit weer te maken met Islam?
twitter:lfkraus twitterde op maandag 21-11-2011 om 00:24:44MT @blogdiva UGH! RT @evanchill Is this the army readying 2 retake #Tahrir? Taken near parliament, very close 2 square. http://t.co/lkxpPl7O reageer retweet
Dat gaat een lange nacht worden. Verdomme, ik moet morgen vroeg werken.quote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
twitter:lfkraus twitterde op maandag 21-11-2011 om 00:24:44MT @blogdiva UGH! RT @evanchill Is this the army readying 2 retake #Tahrir? Taken near parliament, very close 2 square. http://t.co/lkxpPl7O reageer retweet
Ja, ze zijn er enorm op vooruit gegaan sinds Mubarak.quote:
Wtf rond 1 minuut....quote:
Zoals een aantal fokkers al ruim een half jaar geleden zeiden, was het niet Mubarak die aan de touwtjes trok.quote:Op maandag 21 november 2011 01:05 schreef boekenplank het volgende:
Ja, ze zijn er enorm op vooruit gegaan sinds Mubarak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |