IKEA haters.quote:
Allebei groter.quote:
word lelijk, ze kunen trouwens niet hoger. dus dan komen ze te dicht bij de grondquote:
o.quote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
word lelijk, ze kunen trouwens niet hoger. dus dan komen ze te dicht bij de grond
Baasquote:Op zondag 20 november 2011 00:18 schreef Mender het volgende:
Timelapse project:
Inmiddels heb ik 73.000 screenshots (iedere seconden 1) dat is 158GB. And still counting![]()
Nou maar hopen dat m'n pc het wel trekt als ik er een filmpje van wil gaan maken.
Daar hoef ik niet veel voor te doen. Alleen zorgen dat m'n poppetje ingelogd blijft en op een punt blijft staan.quote:Op zondag 20 november 2011 00:18 schreef Jajong het volgende:
WTF. Is dat 't enige wat je de hele tijd aan 't doen bent?
Nee alleen spawnquote:Op zondag 20 november 2011 00:22 schreef gogosweden het volgende:
heuh mender zit je mij ook te timelapsen nu?
Ja zit nu hier te typen, dus ingame ff niet actiefquote:
Ik heb het ook. Maar doe rustig.quote:Op zondag 20 november 2011 00:41 schreef RickoKun het volgende:
Mijn god wat een kankerversie. Ik kom de server gewoon niet binnen vanwege die invalid kankerkey melding.
EN nee, force updaten helpt niet.
/xp [player] [amount (max 5000 per keer)]quote:Op zondag 20 november 2011 00:44 schreef JaimyLee het volgende:
Cedric zei laatst iets over een server command waarin je mensen xp kan geven? Was dat een troll of hoe werkt die?
Dankuwelquote:Op zondag 20 november 2011 00:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
/xp [player] [amount (max 5000 per keer)]
3 keer proberen, en je zit erinquote:Op zondag 20 november 2011 00:41 schreef RickoKun het volgende:
Mijn god wat een kankerversie. Ik kom de server gewoon niet binnen vanwege die invalid kankerkey melding.
EN nee, force updaten helpt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |