Je hebt gewoon net zoals creative sp als je op E drukt zo'n schermpje waar je uit items kan kiezen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef tuut-chips het volgende:
Wordt het "vanilla" creative of zoals het eerst was, met /i stone 64? De tweede is nml veel chiller maar wel lastiger op te zetten lijkt me...
quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef RickoKun het volgende:
Drumpie je hebt mij nog niet bij de namen ezet bij admins fix dat ff plz ok thx
Goed dat je het zegt, ik werd er al kriegel vanquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Blijf aub van het cobblegedrocht bij het water af. Bij de spawn. Dat krijgt nog een bestemming. Is nu een bouwkeet. Met fakkels.
Je krijgt een naamplaatje voor de moeite bij het bouwsel..quote:Op zondag 20 november 2011 22:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik werd er al kriegel vanMaar het is untouched gebleven
Hoeft niet hoor :pquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Je krijgt een naamplaatje voor de moeite bij het bouwsel..
Je woont in de zee? Ik vond je al zoveel weghebben van Octo.quote:Op zondag 20 november 2011 22:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor :p
Ik woon overigens tegenover dat gebouw in de zee. Dus dat viel me erg op
de laatste paar dagen voordat de server uit ging toen was dat volgensmij al gefixtquote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
tps uit increative? niet dat we anders zoals eerst hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |