Zonde dat je er niet zo blij mee bent! Maar het zal vast wel wennenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Foto's van nieuwe haarkleur op m'n facebook. Ben er niet heel happy mee, hoop maar dat ik gewoon nog moet wennen.
En ik ga de Elle-faal denk ik maar proberen over te slaan, ga het vast vergeten op te zeggen
Looks good dicoquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Heb ff wat foto's gemaakt van m'n haar, maar krijg het er niet goed opmaargoed, dan hebben jullie nog een idee ervan
Staat ook nog een nieuwen foto op m'n feesboek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Heb ff wat foto's gemaakt van m'n haar, maar krijg het er niet goed opmaargoed, dan hebben jullie nog een idee ervan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind t je mooi staanquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Foto's van nieuwe haarkleur op m'n facebook. Ben er niet heel happy mee, hoop maar dat ik gewoon nog moet wennen.
En ik ga de Elle-faal denk ik maar proberen over te slaan, ga het vast vergeten op te zeggen
Mooi!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meteen na het ontvangen van het eerste nr alweer opzeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde dat je er niet zo blij mee bent! Maar het zal vast wel wennen
Ik ga in mijn outlook en mijn telefoon gewoon een herinnering zetten voor het opzeggen van het abonnement, anders ga ik het ook vergeten haha.
Mooie warme kleur!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel tijd moet er eigenlijk tussen zitten voordat je weer opnieuw een abonnement mag afsluiten met zo'n cadeau?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had ook die actie toen met ELLE gedaan voor 4 koh lakjes
Let wel op dat je het zelf voortijdig op moet zeggen!
Zo op de foto vind ik het je goed staanquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Haha, ja dat kan ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Meteen na het ontvangen van het eerste nr alweer opzeggen
Dat is jammer zeg. Maar wel fijn dat jullie in de herkansing mogenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het werd vandaag trouwens geen powerkiten in KatwijkEr was geen wind. Dus dat is verzet. We zijn wel met zn allen naar Zandvoort geweest. Hond ligt nu doodmoe op dr kussen
Ja zeker gezellig! Het was supermooi weer (zonder wind dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is jammer zeg. Maar wel fijn dat jullie in de herkansing mogen
Een gezellige dag gehad dus?
Ik weet nog steeds niet wat ik me daar bij voor moet stellenquote:
Dat zijn ze ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik me daar bij voor moet stellenHeb wel het recept gelezen maar geen beeld bij. Hoor alleen steeds dat het heeeerlijk is.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef ze dan maar aan mij!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben verwend met brede kwastjes, ik kan niet meer fatsoenlijk lakken met China Glaze
Nou mooi dat het gezellig en goed te eten was!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen in Den Haag en omgeving, de Smulhoeve is een aanrader![]()
Was erg lekker én gezellig!
Ik ga nu even met mijn vent socializen, offertes bekijken en bouwkundig onderzoek doen
quote:
Kijk, dat valt dan weer niet tegen van de smulmongoolquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nu even met mijn vent socializen, offertes bekijken en bouwkundig onderzoek doen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind ze juist fijner dan bijv. OPIquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]NOES!!
Ik moet gewoon weer even oefenen
Anders kan ik een hele lade uit mijn helmer weg doen
Hihi, kom ik aan met 1 China Glaze in de gehele verzameling..quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]NOES!!
Ik moet gewoon weer even oefenen
Anders kan ik een hele lade uit mijn helmer weg doen
Ik vind OPI echt het fijnst lakken van allemaalquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind ze juist fijner dan bijv. OPI
Ik heb nogal een CG-tic gehadquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hihi, kom ik aan met 1 China Glaze in de gehele verzameling..
Ik ook. Heb met OPI ook de minste clean up nodig. Helaas heb ik er nog niet zoveel, maar ze zijn wel mooiquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind OPI echt het fijnst lakken van allemaal
Hier ook. Meestal heb ik geen clean-up nodig, maar nu moet er toch echt wat gebeuren aan drie nagels van mijn rechterhandquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook. Heb met OPI ook de minste clean up nodig. Helaas heb ik er nog niet zoveel, maar ze zijn wel mooi.
Oh, nee hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je er vanaf moet....
Elle abonnement nemenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil falen, maar wel goedkoop
Prachtige lakjes voor zo min mogelijk.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
M'n vriend vanmiddag ineens tegen me 'Ik weet nog een goede tip voor je om je nagellak eraf te halen' dus ik keek hem een beetje zoaan. Begint ie de tutorial die SQ toen gemaakt heeft over glitternagellak te vertellen
Ja, ik moest met de hand mixen, daar heb ik dus geen zin in, dus hij is niet zo luchtig als ie hoort... + een uitzakkende siliconenvorm, maakt een redelijk platte cakequote:
Ah die siliconenvormen vind ik echt vreselijk Zo onstabiel enzo Wel weer makkelijk om je baksel uit te krijgen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik moest met de hand mixen, daar heb ik dus geen zin in, dus hij is niet zo luchtig als ie hoort... + een uitzakkende siliconenvorm, maakt een redelijk platte cake![]()
Hahaha abbo is al geregeld. En Essence is al goedkoopquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Elle abonnement nemen![]()
Essence LE?
Ik heb geen mixerquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah die siliconenvormen vind ik echt vreselijk Zo onstabiel enzo Wel weer makkelijk om je baksel uit te krijgen..
En met de hand mixen... Respect!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik moest met de hand mixen, daar heb ik dus geen zin in, dus hij is niet zo luchtig als ie hoort... + een uitzakkende siliconenvorm, maakt een redelijk platte cake![]()
Ebayen naar mooie koopjes?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha abbo is al geregeld. En Essence is al goedkoopDaar zit geen kick meer in als je die ubergoedkoop vindt.
Geen mixerquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen mixer
Dus zo lang het door elkaar zit vind ik het prima, dan maar niet luchtig
Idd, ja cake gaat er zo lekker makkelijk uitEn het is niet dat ik vaak bak, dus dat het hele kunststukken moeten worden, zo lang ze smaken is alles goed
Jaa zit ik nu te doenquote:
Soms heb je gewoon behoefte om te falenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa zit ik nu te doenMaar mn paypal is empty dus daar kan ik niet instant falen maar moet ik een dag wachten
![]()
Ik zeik, i know
Ja joh, lekker met de hand met een mini-gardequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geen mixer![]()
Op je sinterklaas-/kerstlijstje zetten joh! Hoewel... Nu kan je natuurlijk spierballen kweken
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja joh, lekker met de hand met een mini-garde![]()
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
Nou dan ga ik ook ff zeiken hoor
Ik moet vnaaf helemaal alleen eten. En van de week ook 2 keer![]()
Moet ik helemaal zelf m'n pizza in de oven doen
Oeh ff luisterenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Deze is voor jou:
Ik doe graag onhandig denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]en dan ook nog een minigarde!
Bij de blokker heb je al van die 20euro mixertjes joh. Hahahaha
Ik d8 dat dat alleen met cc kon, dat koppelenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon behoefte om te falen
Enne, zit ie niet aan je rekening gekoppeld?
Soms accepteer je gewoon dat iets wat niet is, gewoon niet is. Ipv te veranderenquote:
Nee nee ECHT HEEEEL ZWAAARR!!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Deze is voor jou:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:49 schreef Diconnected het volgende:
Omnomnom broodjes uit de ovenen dan lekker brie en ham op doen
omnomnom!
Pics!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee nee ECHT HEEEEL ZWAAARR!!!
Ik heb een nieuwe winterjasein-de-lijk
Ik heb niet gefaaldquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef princess-a het volgende:
Dico ik vind je haar echt heel mooi
En heb ik jullie nou aangezet tot Elle falen?Heerlijk!
Het is hier te donker om goeden foto's te krijgen van een zwarte jasquote:
Slagroom op de cake !quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:59 schreef Lindytje het volgende:
Warme chocomel, slagroom en cake![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Omnomnomnom!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Prettehquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dit model maar die van mij is zwart en heeft iets van een flapje op de zakken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]Alleen op de chocomel
Wel halverwege bijvullen, want anders heb je nog een halve mok chocomel en geen slagroom meer en dat kan echt niet
Ding op z'n kop en er uit schuddenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik durf de cake niet uit de vorm te halen
Oeh dat is wel een mooi model!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dit model maar die van mij is zwart en heeft iets van een flapje op de zakken
Ja hequote:
Echt hequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een mooi model!
Vroeg me al af of ie wel warm is, maar jawel dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Echt heIk heb em gepast bij een baggy spijkerbroek en dan is ie heel sportief, maar op een rokje is het weer heel chic. Mijne is van Milo coats en voor 80% van wol.. Lekker warm
Wanneer mag ik bij je komen eten?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
ZO! Tajine staat te pruttelen met lekker lamsvlees, peertjes zijn al bijna klaar.. *plop*
ff teruglezen
Jij altijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wanneer mag ik bij je komen eten?
Volgens mij ben jij echt een heldin in de keukenquote:
uit eten is goedquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:39 schreef Debsterr het volgende:
En vrijdag weer uit eten. En afgelopen weekend was ik ook uit eten en de week daarvoor ook
.
Hehequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
Uit eten is gewoon zo leuk!!
En P_A, ik doe het niet slecht in de keuken(vrij interpreteerbaar)
Oeeeee, lekker!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
ZO! Tajine staat te pruttelen met lekker lamsvlees, peertjes zijn al bijna klaar.. *plop*
ff teruglezen
Hoe was jouw chocolade-kokoscaketaart?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oeeeee, lekker!
Met slagroom (handgeklopt) op de cake, met M&M's erbovenop
Ultimate OMNOMNOMNOM
Oh, jij bent goed met photoshop aan je sig te zien?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
Uit eten is gewoon zo leuk!!
En P_A, ik doe het niet slecht in de keuken(vrij interpreteerbaar)
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, jij bent goed met photoshop aan je sig te zien?
Kun jij misschien een nieuwe UI voor Jacques maken, met een dolfijn met daarop Jacques Cousteau?
Das war sehr gut ja!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoe was jouw chocolade-kokoscaketaart?
Owkee dan.... als ik er zin voor kan makenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Maar ik wil een paint van jouhouw
Tosti's dippen in joppiesausquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Peertjes als in stoofpeertjes?![]()
Wij gaan aan de tosti's hier, heb vanmiddag al een hele uitgebreide lunch achter de kiezen
Morgen sushi met mijn zus![]()
Das haben wir nicht in das westenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Peertjes als in stoofpeertjes?![]()
Omnomnomnomnom!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Das haben wir nicht in das westen![]()
Heb ik ook nog nooit gegeten overigens![]()
![]()
Ik maak tosti's met Leerdammer en dip ze altijd in de bio-ketchup van de AH, nom!
Hot?quote:
Hoe maak jij je stoofpeertjes??quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yo Diek!! Doe es rustig!Damn that girl is on a roll met WF
Ik at graag tosti's op mijn werk, maar die zijn nu 2 euro voor 2 schamele boterhammetjes, zonder boter en met 1 mini plakje ham en 1 mini plakje kaas, vaak niet eens lekker bruin gebakken en lauwquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom!
Ik eet standaard maandag tussen de middag een tosti met joppiesaus in het eetcafé op de campus
Als in met kruiden ofzo?quote:
Gewoon ketchup hot. Ketchup maar dan een beetje pittig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als in met kruiden ofzo?
Ik ken alleen curry maar dat vind ik niet te nassen.
Die op de campus zijn lekker!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik at graag tosti's op mijn werk, maar die zijn nu 2 euro voor 2 schamele boterhammetjes, zonder boter en met 1 mini plakje ham en 1 mini plakje kaas, vaak niet eens lekker bruin gebakken en lauw![]()
![]()
Dus die koop ik niet meer.
Thuis echter: tosti's
Die hebben heul geen joppiesaus, das gore saus met paprikaquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die op de campus zijn lekker!!
2,50, twee plakjes kaas, 1 plak ham, joppiesaus en een bakje salade
Genieten!
Nee jonge, bij de Esplanadequote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hebben heul geen joppiesaus, das gore saus met paprika
Of bedoel je niet de tostiwinkel?
Oeh, da's ook goed jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
In Rotterdam had je op een gegeven moment vlakbij de faculteit "De Boterhamexpress"
Briljant concept
Brood smeren 's ochtends werd overbodig, brood was lekker, vers en niet te duur
Woar??quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga zo Sleek falen denk ik (3 voor 2 actie)...
Maar die foto's als ik op swatches zoek op google.... briljant...
Pijpbekkie!:
[ afbeelding ]
Welk boek? En voor de tentamens in december?? Wauw!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar eens boeken lezen voor ik een dag voor de tentamens ga beginnen, dag![]()
Hele boeken lezen in anderhalve dag? Respect. Ik moet nog vet veel metho lezen maar ik denk dat ik deze zaterdagavond voor ICT gaquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welk boek? En voor de tentamens in december?? Wauw!!
Ik ben nooit eerder dan anderhalve dag van tevoren begonnen, ik faal daar altijd heel hard in
Foto: http://www.vexinthecity.c(...)lishes-swatches.htmlquote:
Geld terug gestortquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Foto: http://www.vexinthecity.c(...)lishes-swatches.html
De actie is op Alice & Jo, je hoeft geen code in te vullen, krijgt het geld vanzelf terug gestort
Vandaag en morgen nog
Ja, dat bedoelde ik, Alice and Jo dus, thanxquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Foto: http://www.vexinthecity.c(...)lishes-swatches.html
De actie is op Alice & Jo, je hoeft geen code in te vullen, krijgt het geld vanzelf terug gestort
Vandaag en morgen nog
Nee, ik lees de samenvattingen 2x en ga dan uit van mijn algemene ontwikkeling en inzicht en haal zo een 6,5 of een 7quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hele boeken lezen in anderhalve dag? Respect. Ik moet nog vet veel metho lezen maar ik denk dat ik deze zaterdagavond voor ICT ga
Oh, en laat dit geen studie-tip zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik lees de samenvattingen 2x en ga dan uit van mijn algemene ontwikkeling en inzicht en haal zo een 6,5 of een 7
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik lees de samenvattingen 2x en ga dan uit van mijn algemene ontwikkeling en inzicht en haal zo een 6,5 of een 7
uhm ja, dat geven zij aan in de actie-email dus dan ga ik daar vanuitquote:
Dan ga ik mijn bindend studieadvies niet halen denk ik. Werkte wel voor CeDM, niet voor T&C helaasquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en laat dit geen studie-tip zijn
Ik vind dat een stomme actie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhm ja, dat geven zij aan in de actie-email dus dan ga ik daar vanuit
Ben het wel met je eens ja. Dan kunnen ze toch net zo goed dat bedrag meteen verrekenen vķķr betaling?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat een stomme actie.
Ja, ik faal hard in leren... Ik zou best 8-en of 9's kunnen halen denk ik, maar dar heb ik gewoon de motivatie niet voorquote:
Jongeee, jij kunt gewoon excellente student zijn. Honours programme ftwquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik faal hard in leren... Ik zou best 8-en of 9's kunnen halen denk ik, maar dar heb ik gewoon de motivatie niet voor
Als ik serieus tijd aan mijn studie zou besteden zou dat misschien best kunnen jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jongeee, jij kunt gewoon excellente student zijn. Honours programme ftw![]()
![]()
Ik denk na drie pagina's lezen al dat ik mijn hele sociale leven niet meer kan volgen mwehheequote:Op zaterdag 19 november 2011 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik serieus tijd aan mijn studie zou besteden zou dat misschien best kunnen ja
Ik mis alleen discipline en een vrolijk karakter om zorgeloos te studeren... bwhehehehehhehe
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar webshoptechnisch gezien moet er best veelvoor geregeld/ingesteld worden en aangezien het gerund wordt door 2 vrouwen.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens ja. Dan kunnen ze toch net zo goed dat bedrag meteen verrekenen vķķr betaling?
Nee al dat geld (waarschijnlijk handmatig) terugstortenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar webshoptechnisch gezien moet er best veelvoor geregeld/ingesteld worden en aangezien het gerund wordt door 2 vrouwen.....
Afijn, you get the point
Thanks Lin!
Bwhehehehhehequote:Op zaterdag 19 november 2011 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk na drie pagina's lezen al dat ik mijn hele sociale leven niet meer kan volgen mwehhee. Dan ga ik facebooken en fokken en whatsappen en series kijken. Faal.
Je vergeet het deel waar ze met hun rekenmachine uit moeten rekenen hoeveel precies!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee al dat geld (waarschijnlijk handmatig) terugstorten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, frieten zijn klaar, eten!!
Tot straks!
Eetze!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, frieten zijn klaar, eten!!
Tot straks!
Opzetten met 1/3e water en dan van die rode perensuiker erbij. Zo'n twee uurtjes pruttelen, dan wat meer (of gewone) suiker erbij als je het niet zoet genoeg vindt en nog een uurtje pruttelen tot het water is ingedikt tot die lekkere zoete saus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoe maak jij je stoofpeertjes??
Ooooh ok. Geen andere dingen erbij dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Opzetten met 1/3e water en dan van die rode perensuiker erbij. Zo'n twee uurtjes pruttelen, dan wat meer (of gewone) suiker erbij als je het niet zoet genoeg vindt en nog een uurtje pruttelen tot het water is ingedikt tot die lekkere zoete saus.
Ruby?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik mik er altijd nog wat port bij ipv een deel van de suiker.
hmmmmm
Ja, want da's meestal de enige die ik in huis heb staan. Maar tegenwoordig ben ik qua drinken meer van de Tawney, dus die gaat er een volgende keer dat ik een fles in huis heb (nu dus niet) door.quote:
Oh ja, en kaneel natuurlijk, hmmmmquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe altijd een flesje bessensap, 2 pijpjes kaneel, een zakje vanillesuiker en nog een kwak suiker. En dan anvullen met zoveel water als nodig. Lekk0r
Ik heb alleen een 10jaar oude staan... Waar valt dat onder?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, want da's meestal de enige die ik in huis heb staan. Maar tegenwoordig ben ik qua drinken meer van de Tawney, dus die gaat er een volgende keer dat ik een fles in huis heb (nu dus niet) door.
Sherry is ook lekker, of gewoon rode wijn
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe altijd een flesje bessensap, 2 pijpjes kaneel, een zakje vanillesuiker en nog een kwak suiker. En dan anvullen met zoveel water als nodig. Lekk0r
Ik neem aan Tawney, omdat ze Ruby niet zo vaak tot 10 jaar laten rijpen (is het niet waardquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een 10jaar oude staan... Waar valt dat onder?
Zal zo eens kijken. Hij is iig erg lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik neem aan Tawney, omdat ze Ruby niet zo vaak tot 10 jaar laten rijpen (is het niet waard).
Maar in principe kan het beide zijn, moet in ieder geval op de fles staan.
Of staat er alleen Vintage op? Want dan is het Tawney
Ohja, wat Kaneel tegen het einde. Port kan idd ook nog, worden ze mooi rood vanquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooh ok. Geen andere dingen erbij dus.
Volgende keer eens proberen
Staan die op je Feestboek?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kook altijd erg uit de losse pols. Heb nu voor het eerst eens foto's gemaakt van het tajine gebeuren
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Witte port is ook lekker, mits goeie natuurlijk.
Ik "moest" altijd uit school bij een van mijn beste vriendinnen port drinken (ze is Portugese), want dan had haar vader weer een nieuwe bijzondere fles en dan moesten we die proeven hehehee.
En afslaan was onbeleefd, dus daar zat ik dan, als 13-jarige met een glaasje port
Ah cool. Maar onthoud je dan nog wel wat je gedaan had als het erg lekker was?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kook altijd erg uit de losse pols. Heb nu voor het eerst eens foto's gemaakt van het tajine gebeuren
Waar dan? Nog noooooit gezienquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeg Kip, kom eens onder je steen vandaan joh, we hebben hier heul wel joppiesaus!
(hoewel je niks mist hoor, tis niet te vreten)
Heul nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar dan? Nog noooooit gezien
Het lijkt mij smaken naar aangelengde whiskey-cocktail saus met uitjes, suiker en ketchup erdoor.... klopt dat
Waar smaakt het naar dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Icm tosti is joppiesaus tha bomb O
Bij ons kun je het vinden bij de C1000 in het koelvak waar ook de voorgesneden groenten liggen...lekker logisch ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar dan? Nog noooooit gezien
Het lijkt mij smaken naar aangelengde whiskey-cocktail saus met uitjes, suiker en ketchup erdoor.... klopt dat
Had jij je ouders al aangeklaagd? Echt totaal verkeerd gebakken jij hequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:44 schreef Diconnected het volgende:
Godver, net weer zo'n hoestaanval zoals op de meet
Qua saus gebruik ik alleen 2 flessen ketchup per jaar (samen met mijn man) en verder mayonnaise, mayoquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons kun je het vinden bij de C1000 in het koelvak waar ook de voorgesneden groenten liggen...lekker logisch ook![]()
De smaakomschrijving klopt wel een beetje naar mijn idee, maar ik ben er ook niet zo'n fan van.
Ik kan het niet uitleggen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar smaakt het naar dan?
Teveel friet eten is niet leuk![]()
Ik ben gelukkig net op tijd gestopt met tosti's, er ligt nu nog een half stuk, maar die ga ik dus niet meer opeten
Ketchup ben ik ook wel fan van! Maar dan wel de Heinz hot variant.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Qua saus gebruik ik alleen 2 flessen ketchup per jaar (samen met mijn man) en verder mayonnaise, mayo![]()
Past overal bij en is heerlijk!
Lekkerder of gezonder?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ketchup ben ik ook wel fan van! Maar dan wel de Heinz hot variant.
Liever geen mayo, beter frietsaus
Ok, dan is het goedquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens sommige gezonder. Voor mij vooral lekkerder
Poeh... Suddervleesquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is jullie aller allerlekkerste gerecht?
Bij mij een heerlijke medium rib eye van de BBQ, met alleen maar wat zout en peper erop
hmmm, klinkt ook goed!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Poeh... Suddervlees
(en alle toetjes van m'n paps)
Dat is net als vragen wat mn favoriete kind is, ik kan toch niet kiezen yoquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is jullie aller allerlekkerste gerecht?
Bij mij een heerlijke medium rib eye van de BBQ, met alleen maar wat zout en peper erop
Tiramisu, Creme Brulee, île Flotant (geen idee van de spelling), uuuuuh... appeltaartquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmmm, klinkt ook goed!
Wat voor toetjes maakt hij allemaal dan?
quote:Hi,
This is from Violet and Allen from Canada. I and my wife won a Jackpot Lottery of almost $11.3 million(11,225,273) in July and have voluntarily decided to donate the sum of $500,000.00 USD to you as part of our own Charity Project to improve the lot of 10 lucky individuals all over the world.
If you have received this email then you are one of the lucky recipients and all you have to do is get back with us so that we can send your details to then payout bank.This is not a joke, I and my wife have been interviewed both from US and Canada media being that we have spent our time in donating all most this money to people suffering more than us, we are old, money can't keep us alive but the happiness as we are happily married and have lived till this time,there is no question about that.
You can verify this by visiting the web pages below.
http://www.msnbc.msn.com/(...)million-lottery-win/
Good luck,
Allen and Violet Large
Heb je geen favoriet kind dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is net als vragen wat mn favoriete kind is, ik kan toch niet kiezen yo
Food
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik zeg ... DOEN!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Hey, de Nigerianen vernieuwen zich!
De eerste niet-Afrikaanse money-mail:
[..]
hmmm, allemaal lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Tiramisu, Creme Brulee, île Flotant (geen idee van de spelling), uuuuuh... appeltaart
Goddelijke chocolademousse!
Ik heb net al mijn info verstuurdquote:
Whehehehquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn info verstuurd
Binnenkort lekker falen op kosten van de meneer en mevrouw uit Canada!
oh daar vind ik dan weer geen klap aanquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oeh! En hij was, toen we er waren in september, aan het oefenen met z'n macarons
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Hey, de Nigerianen vernieuwen zich!
De eerste niet-Afrikaanse money-mail:
[..]
Hij kan ook wel erg lekker koken vind ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmmm, allemaal lekker
Bij mij springt de rib eye er wel uit, al vind ik vele soorten eten wel mega lekker
+1quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Macarons
mijn favoriete eten is toch wel toetjes en taart denk ik
Ik haat dat als mijn tieten meer eten dan ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Hey, bitterbalkruimels in mijn decolleté
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik haat dat als mijn tieten meer eten dan ik
Ze bewaren altijd wat voor laterquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik haat dat als mijn tieten meer eten dan ik
Vuurwerk is mooi om naar te kijkenquote:
Maar het is nog niet eens december... En de kat schrok! Ik stiekem ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vuurwerk is mooi om naar te kijken
Siervuurwerk dan, honder miljoen miljard klappers zijn stom
Hihihihi!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar het is nog niet eens december... En de kat schrok! Ik stiekem ook
Oeh da's ook vervelend af en toequote:Op zaterdag 19 november 2011 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hihihihi!
Sien gaat alleen maar blaffen
Ja, soms schrik me de pleuris van die hond omdat ze ineens staat te blaffenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh da's ook vervelend af en toe
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, soms schrik me de pleuris van die hond omdat ze ineens staat te blaffen
Haj!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:12 schreef Loqi het volgende:
Zo hoi, ik viel 'even in slaap'...3 uur geleden
hehehehe, op zaterdag moet dat kunnenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:12 schreef Loqi het volgende:
Zo hoi, ik viel 'even in slaap'...3 uur geleden
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag mijn nichtje van 8 maanden geleerd hoe ze me kopstootjes kan geven, ze vond het geweldig, maar coördinatie is nog niet top, dus toen ze met haar hoofdje ineens de tafel raakte ipv mijn hoofd schrok ze ook en ging ze huilen![]()
Maar gelukkig had ik nog een speeltje om haar af te leiden en toen was alles weer goed![]()
Ik heb echt lol gehad met ' er, en zij maar giechelen
En daarna lekker in mijn decolleté graaien he, de schavuitquote:
Ah da's dan wel weer baggerquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:14 schreef Loqi het volgende:
was m'n 'after dinner dipje' denk ik
best ok geslapen, maar echt super maagbranden nu
Heerlijk die kinderlijke onschuldquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En daarna lekker in mijn decolleté graaien he, de schavuit
Hahahaha, ik zie d'r al gaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag mijn nichtje van 8 maanden geleerd hoe ze me kopstootjes kan geven, ze vond het geweldig, maar coördinatie is nog niet top, dus toen ze met haar hoofdje ineens de tafel raakte ipv mijn hoofd schrok ze ook en ging ze huilen![]()
Maar gelukkig had ik nog een speeltje om haar af te leiden en toen was alles weer goed![]()
Ik heb echt lol gehad met ' er, en zij maar giechelen
*grabbel grabbel*quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En daarna lekker in mijn decolleté graaien he, de schavuit
jup, al 2 dagen last vanquote:
Ai niet grappig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
*grabbel grabbel*
[..]
jup, al 2 dagen last van
Lekker, tukjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:14 schreef Loqi het volgende:
was m'n 'after dinner dipje' denk ik
best ok geslapen, maar echt super maagbranden nu
Ik denk dat Loqi dat het beste aan Incantrix kan vragen, misschien heeft zij er ook last vanquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ai niet grappig.
Weet je waar het door komt?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat Loqi dat het beste aan Incantrix kan vragen, misschien heeft zij er ook last van
Helpen rennies daar nog een beetje tegen dan? Of is het kiezen op elkaar en hopen dat 't snel over is?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Loqi het volgende:
Nee geen idee, maar mijn moeder heeft t chronischmaar dat hoeft bij mij niet zo te zijn natuurlijk, heb er af en toe last van
soms wel, vandaag nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Helpen rennies daar nog een beetje tegen dan? Of is het kiezen op elkaar en hopen dat 't snel over is?
je moeder heeft het chronisch, heeft ze daar medicijnen voor? (omeprazol?)quote:
Whehehehquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:19 schreef Loqi het volgende:
gaat wel over hoorik ga zo wel wat snacken ofzo
Melk dan ook al geprobeerd denk ik?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:19 schreef Loqi het volgende:
gaat wel over hoorik ga zo wel wat snacken ofzo
Oh thnx! Ze slikt er elke dag een pil voor, geen idee welke. Maar ik denk niet dat ze thuis is, dus ik kan er niet even een bietsenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je moeder heeft het chronisch, heeft ze daar medicijnen voor? (omeprazol?)
dan zou je d'r daar 1 van kunnen nemen wel
jup, helpt ook niet altijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Melk dan ook al geprobeerd denk ik?
Dat is bij zo'n 3x per week de oplossing
middelen als buscozol bevatten ook omeprazol , dus als je moeder die heeft, lekker bietsenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oh thnx! Ze slikt er elke dag een pil voor, geen idee welke. Maar ik denk niet dat ze thuis is, dus ik kan er niet even een bietsenik zal het binnenkort eens vragen en er 1tje meenemen voor de volgende keer
[..]
jup, helpt ook niet altijd
Dank je, nooit aan gedacht om die een keer een te nemen eigenlijk. Omdat zij t chronisch heeft denk je toch snel dat die medicijnen dan niet mogen voor een keertje 'normaal', of heb ik dat alleen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
middelen als gaviscon en buscozol bevatten ook omeprazol , dus als je moeder die heeft, lekker bietsen
Nee dat is ook weer zo. Mama heeft zo veel pillen voor zo veel kwaaltjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij andere medicatie zou ik dat ook vooral niet doen, maar dit soort pillen is niet zo'n probleem Loci
daarom zei ik het ook met nadruk, enkel bij omeprazolquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij andere medicatie zou ik dat ook vooral niet doen, maar dit soort pillen is niet zo'n probleem Loci
Ze zijn ook gewoon in de kruidvat te koop, hooguit in een wat lichtere dosering. Verder kun je ze gewoon nemenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je, nooit aan gedacht om die een keer een te nemen eigenlijk. Omdat zij t chronisch heeft denk je toch snel dat die medicijnen dan niet mogen voor een keertje 'normaal', of heb ik dat alleen?
ik heb er meer verstand van dan me lief isquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nee dat is ook weer zo. Mama heeft zo veel pillen voor zo veel kwaaltjesik kan t niet eens meer uit elkaar houden
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er meer verstand van dan me lief is
Jij ook maagpatient?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er meer verstand van dan me lief is
Die met Ryan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Mir, vette zoen voor jou!
Wat een kutfilm staat er op zeg... maar mijn man wil hem per sé afkijken
Ja, da's dan ook echt het enige leuke aan die film...quote:
Ah duidelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, da's dan ook echt het enige leuke aan die film...
Die man die ook in American Beauty speelt vind ik zo eng, bleh.
Maar goed, ik zet zo wel weer iets leuks op als deze afgelopen is
nee hoor, zo erg is het ook weer niet, maar ik vind gewoon dat ik nu aan de beurt benquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah duidelijk
Whahaha meneer mag 1 ding per dag kijken?
Dan zet je die hierna op!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde Madagascar 2 kijken, maar dat mocht niet omdat we die pas geleden nog gekeken hebben en nog op de harde schijf
Ik twijfel nog...quote:
Lindy, gooit die Turbo d'r eens effe in!quote:
Van allebei een beetje??quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef Loqi het volgende:
kaas tortillachips of roasted pepper....
Lindy maakte wat geld naar me over wat ik teveel had gestort aan haar, ik had namelijk onwijs vee; geld gekregen van Canadese mensen en deelde dat net uitquote:
In Brabant noemen ze iets wat je vies vindt "zut" toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef Loqi het volgende:
kaas tortillachips of roasted pepper....
haha, ja, soms.. welke vind je hier de zut van?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In Brabant noemen ze iets wat je vies vindt "zut" toch?
Bwhehhehehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lindy, gooit die Turbo d'r eens effe in!
Dat was wat ik dacht toen jij het over maakte
Beide, chemische smaaktroepquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha, ja, soms.. welke vind je hier de zut van?
Nu nog die.... (ok ik zal ermee ophoudenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehhehehehe
Dat is de snelste actie die ik deze week heb uitgevoerd
Bwhehehhehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lindy maakte wat geld naar me over wat ik teveel had gestort aan haar, ik had namelijk onwijs vee; geld gekregen van Canadese mensen en deelde dat net uit
Whahahaha dat hebben die aardige Canadese mensen dan snel naar je overgemaakt zeg!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lindy maakte wat geld naar me over wat ik teveel had gestort aan haar, ik had namelijk onwijs vee; geld gekregen van Canadese mensen en deelde dat net uit
Ik eet alleen chips met zout erop, hmmmm.quote:
Internetbankieren bij INGquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahahaha dat hebben die aardige Canadese mensen dan snel naar je overgemaakt zeg!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu nog die.... (ok ik zal ermee ophoudenhehehehe)
Die zitten overal, bazen die het zijn! EINZZZ!11!!!11quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zij internationaal ook zo snel waren joh
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die zitten overal, bazen die het zijn! EINZZZ!11!!!11
oh, ja dat. Ik vind chips met alleen zout dan weer niet zo lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik eet alleen chips met zout erop, hmmmm.
Daar is weinig chemisch aan.
Ik krijg altijd jeuk aan mijn neus van smaakstoffen, buiten dat ik het vies en ongezond vind en daarom zoveel mogelijk mijd
En ik vind alle andere chips dan dat weer niet te kanen, hehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, ja dat. Ik vind chips met alleen zout dan weer niet zo lekker
Smartquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef Diconnected het volgende:
@bbq: ik schuif alle slechte dingen die ik heb, af op m'n vader
geen contact meer mee gok ik?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef Diconnected het volgende:
@bbq: ik schuif alle slechte dingen die ik heb, af op m'n vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |