Zonde dat je er niet zo blij mee bent! Maar het zal vast wel wennenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Foto's van nieuwe haarkleur op m'n facebook. Ben er niet heel happy mee, hoop maar dat ik gewoon nog moet wennen.
En ik ga de Elle-faal denk ik maar proberen over te slaan, ga het vast vergeten op te zeggen
Looks good dicoquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Heb ff wat foto's gemaakt van m'n haar, maar krijg het er niet goed opmaargoed, dan hebben jullie nog een idee ervan
Staat ook nog een nieuwen foto op m'n feesboek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Heb ff wat foto's gemaakt van m'n haar, maar krijg het er niet goed opmaargoed, dan hebben jullie nog een idee ervan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind t je mooi staanquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Foto's van nieuwe haarkleur op m'n facebook. Ben er niet heel happy mee, hoop maar dat ik gewoon nog moet wennen.
En ik ga de Elle-faal denk ik maar proberen over te slaan, ga het vast vergeten op te zeggen
Mooi!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meteen na het ontvangen van het eerste nr alweer opzeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde dat je er niet zo blij mee bent! Maar het zal vast wel wennen
Ik ga in mijn outlook en mijn telefoon gewoon een herinnering zetten voor het opzeggen van het abonnement, anders ga ik het ook vergeten haha.
Mooie warme kleur!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel tijd moet er eigenlijk tussen zitten voordat je weer opnieuw een abonnement mag afsluiten met zo'n cadeau?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had ook die actie toen met ELLE gedaan voor 4 koh lakjes
Let wel op dat je het zelf voortijdig op moet zeggen!
Zo op de foto vind ik het je goed staanquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Haha, ja dat kan ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Meteen na het ontvangen van het eerste nr alweer opzeggen
Dat is jammer zeg. Maar wel fijn dat jullie in de herkansing mogenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het werd vandaag trouwens geen powerkiten in KatwijkEr was geen wind. Dus dat is verzet. We zijn wel met zn allen naar Zandvoort geweest. Hond ligt nu doodmoe op dr kussen
Ja zeker gezellig! Het was supermooi weer (zonder wind dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is jammer zeg. Maar wel fijn dat jullie in de herkansing mogen
Een gezellige dag gehad dus?
Ik weet nog steeds niet wat ik me daar bij voor moet stellenquote:
Dat zijn ze ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik me daar bij voor moet stellenHeb wel het recept gelezen maar geen beeld bij. Hoor alleen steeds dat het heeeerlijk is.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef ze dan maar aan mij!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben verwend met brede kwastjes, ik kan niet meer fatsoenlijk lakken met China Glaze
Nou mooi dat het gezellig en goed te eten was!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen in Den Haag en omgeving, de Smulhoeve is een aanrader![]()
Was erg lekker én gezellig!
Ik ga nu even met mijn vent socializen, offertes bekijken en bouwkundig onderzoek doen
quote:
Kijk, dat valt dan weer niet tegen van de smulmongoolquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nu even met mijn vent socializen, offertes bekijken en bouwkundig onderzoek doen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind ze juist fijner dan bijv. OPIquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]NOES!!
Ik moet gewoon weer even oefenen
Anders kan ik een hele lade uit mijn helmer weg doen
Hihi, kom ik aan met 1 China Glaze in de gehele verzameling..quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]NOES!!
Ik moet gewoon weer even oefenen
Anders kan ik een hele lade uit mijn helmer weg doen
Ik vind OPI echt het fijnst lakken van allemaalquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind ze juist fijner dan bijv. OPI
Ik heb nogal een CG-tic gehadquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hihi, kom ik aan met 1 China Glaze in de gehele verzameling..
Ik ook. Heb met OPI ook de minste clean up nodig. Helaas heb ik er nog niet zoveel, maar ze zijn wel mooiquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind OPI echt het fijnst lakken van allemaal
Hier ook. Meestal heb ik geen clean-up nodig, maar nu moet er toch echt wat gebeuren aan drie nagels van mijn rechterhandquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook. Heb met OPI ook de minste clean up nodig. Helaas heb ik er nog niet zoveel, maar ze zijn wel mooi.
Oh, nee hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je er vanaf moet....
Elle abonnement nemenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil falen, maar wel goedkoop
Prachtige lakjes voor zo min mogelijk.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
M'n vriend vanmiddag ineens tegen me 'Ik weet nog een goede tip voor je om je nagellak eraf te halen' dus ik keek hem een beetje zoaan. Begint ie de tutorial die SQ toen gemaakt heeft over glitternagellak te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |