quote:
Met een tuinfakkel natuurlijk. Lekker de haren wegschroeien en de korstjes op je broodje hamburger leggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:48 schreef Megaman het volgende:
wat ik me dan weer afvraag; hoe scheert die onderste man zich in godsnaam
Daar doe ik het voor!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
Mijn gunst, de waarheid eindelijk boven tafel. Bedankt Monopoly.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:21 schreef yvonne het volgende:
Patje mag Center Parcs niet meer in. Dat is toch wel enorm triest
Je zou maar ergens in die wildernis een puistje hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:22 schreef Fopje het volgende:
Volgens mij is het echt een kutwerk om dat gezicht op de 2e foto schoon te krijgen als je het volgespoten hebt.
Vind je het gek met zulks een gezicht. Verder puick verhaal natuurlijk gebaseerd op den waarheids.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:21 schreef yvonne het volgende:
Patje mag Center Parcs niet meer in. Dat is toch wel enorm triest
Ziet jouw penis er zo uit?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef smegmanus het volgende:
Waarom heeft die man op de 1ste foto een penis als tong?
Dit dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef smegmanus het volgende:
Ja en hij riekt naar een combinatie van lauwe pap en overjarige curry.quote:
Omdat hij een groot befliefhebber isquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat hij een groot befliefhebber is
Rijstepap zeker? Zo'n lucht meende ik ook al te herkennen rond mijn geslacht.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja en hij riekt naar een combinatie van lauwe pap en overjarige curry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |