quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom niet huilen je bent zelf verziekt
quote:
Wat is deze.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:54 schreef Zweetteef het volgende:
DIKKE AIDS KINDEREN ZIJN JULLLIE!!!
Waar heb je het over. Dit gaat over de leuke tijd waar zij garant voor stond. Niet zo negatief.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:08 schreef BBQSausage het volgende:
TS denkt dat UDOWU dankzij haar dicht is, maar TS heeft ongelijk.
Ze is je buurmeisje en je hoopt haar vanavond nog van achter te kunnen nemen dankzij dit topic?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:10 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dit gaat over de leuke tijd waar zij garant voor stond. Niet zo negatief.
En ik denk dat het hem nog gaat lukken ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze is je buurmeisje en je hoopt haar vanavond nog van achter te kunnen nemen dankzij dit topic?
-slechte grap-quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En ik denk dat het hem nog gaat lukken ook.
't is maar goed dat vrouwen op FOK! fabeltjes zijn, en dat de naam Zweetteef mij genoeg zegt, anders was ik bijna jaloers geworden.quote:
Oh ik heb zeker respect voor vrouwen hoor, maar zo beschaaft gedraag zich zij nou ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't is maar goed dat vrouwen op FOK! fabeltjes zijn, en dat de naam Zweetteef mij genoeg zegt, anders was ik bijna jaloers geworden.
Drie keer nee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:10 schreef BBQSausage het volgende:
Ze is je buurmeisje en je hoopt haar vanavond nog van achter te kunnen nemen dankzij dit topic?
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ze stuurt mij nog steeds haat DM's
Baasquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |