De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
Sowieso is Zweetteef een aandachtsgeile kutkloon.
Gelukkig is alleen mijn mening belangrijk.quote:
Wat begrijp je niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie dat ik weer het een en ander gemist heb
Oh, ik begrijp het wel. Kijk maar in KLB FB. Heb mezelf even ingelezenquote:
Ach die Zweetteef komt toch enkel rellen, gewoon zo'n gevallen baby die het internet heeft uitgevonden. Maak je geen zorgen, als ze zo doorgaat flikkeren ze haar achtereenvolgens door de klooncheck en de kliko, en is er weer rust in UDOWU.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie dat ik weer het een en ander gemist heb
Negeer dr nou maar gewoon. Er komen toch alleen maar voorspelbare reacties uit.quote:
Ik had het niet over haarquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ach die Zweetteef komt toch enkel rellen, gewoon zo'n gevallen baby die het internet heeft uitgevonden. Maak je geen zorgen, als ze zo doorgaat flikkeren ze haar achtereenvolgens door de klooncheck en de kliko, en is er weer rust in UDOWU.
kraam geen onzin uit boterhamquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ach die Zweetteef komt toch enkel rellen, gewoon zo'n gevallen baby die het internet heeft uitgevonden. Maak je geen zorgen, als ze zo doorgaat flikkeren ze haar achtereenvolgens door de klooncheck en de kliko, en is er weer rust in UDOWU.
sukkelquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Negeer dr nou maar gewoon. Er komen toch alleen maar voorspelbare reacties uit.
Hartstikke leuk dat je kunt rellen, maar je verziekt hiermee dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stel ik je eens een oprechte vraag
kom niet huilen je bent zelf verziektquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat je kunt rellen, maar je verziekt hiermee dit topic.
8 uur.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zweetteef hoelaat moet jij naar bed van papa en mama?
Knap dat je dat weet. Je kent me niet eens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom niet huilen je bent zelf verziekt
Don't feed the troll.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet. Je kent me niet eens.
Rot zelf op, wij willen geen jankers hier.quote:
Ga een dagboek schrijven.quote:
Ach, laat dr inderdaad. Ze zal ongesteld zijn ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rot zelf op, wij willen geen jankers hier.
Zij is dan altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, laat dr inderdaad. Ze zal ongesteld zijn ofzo
Oké.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanaf hier weer lief zijn
-----------------------------------------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanaf hier weer lief zijn
-----------------------------------------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All caps rage!quote:
heulemaal.nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zweetkind krijgt straks een ban
Fixed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zweetkind krijgt straks een ban
Dus..quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat je kunt rellen, maar je verziekt hiermee dit topic.
En toegang tot ABO.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zit nu ook te denken aan een abo. Al is het alleen om die negeerfunctie
niemand heeft TR gedaan nu niet meer huilen ok?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat gaan ze huilen man ze lokken het uit en dan als.een nerdje tr doen
Ja vanaf nu gaat het hier over pony's.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat gaan ze huilen man ze lokken het uit en dan als.een nerdje tr doen
100% dat iemand tr heeft gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
niemand heeft TR gedaan nu niet meer huilen ok?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja vanaf nu gaat het hier over pony's.
Nee. En nu PONY'Squote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
100% dat iemand tr heeft gedaan
pony's flikkert opquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel wat ga jij me anders met dm's spammen. Nee niet zeggen dat je de hele tijd meeleestquote:
Ga je nou serieus met mij in discussie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wel wat ga jij me anders met dm's spammen. Nee niet zeggen dat je de hele tijd meeleest
Doe nou niet..quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga je nou serieus met mij in discussie?
indd hij is blauwquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Op een positieve manier kan dat wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
nooit in discussie gaan met blauwe mensen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Give it a lick, it tastes just like raisinsquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Look at my horse, my horse is amazing.
Mooi paardenbeest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Look at my horse, my horse is amazing.
je caps staat aan hihiquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
GA NIET IN EEN KEER OVER PAARDEN LULLEN KLEUTER!!
Heeft niks met verheven te maken. Jij kan niet voor mij invullen of ik mee lees of niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]voel je niet zo verheven boven de rest
Je weet toch wel dat dat een uitdrukking is hè?quote:
dan nogquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat een uitdrukking is hè?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heeft niks met verheven te maken. Jij kan niet voor mij invullen of ik mee lees of niet.
Of je post gewoon normaal mee i.p.v. wat je net deed, of je hoepelt maar op.
Wat nou? Het betekent toch gewoon zoiets als '/care'?quote:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zweetteef zullen we weer vriendjes worden?
ik denk dat je wel caredquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou? Het betekent toch gewoon zoiets als '/care'?
HET MAAKT JE GEWOON NIETS UIT HE! HET MAAKT JE GEWOON NIETS UIT HOE WIJ ONS VOELEN?!quote:
Gevoel, hoezo heb je dat nodig dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JE HEBT OOK GEWOON GEEN GEVOEL HE!?
MUSHROOMquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
BADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGER
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gevoel, hoezo heb je dat nodig dan?
nee, en je capslock is aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
DAG DOE DE GROETEN AAN JE MAMS
nee dat was haar mams, vandaar de groetenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij was toch werkende als hoer?
Ooh ja, maar die is toch blut nu?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee dat was haar mams, vandaar de groeten
nee gisteravond heeft ze mij weer eens goed verwendquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ja, maar die is toch blut nu?
JONGE TERING KIND GA JE MOEDER VERVELEN DIKKE MONGOOLquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij was toch werkende als hoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |