De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
Sowieso is Zweetteef een aandachtsgeile kutkloon.
Gelukkig is alleen mijn mening belangrijk.quote:
Wat begrijp je niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie dat ik weer het een en ander gemist heb
Oh, ik begrijp het wel. Kijk maar in KLB FB. Heb mezelf even ingelezenquote:
Ach die Zweetteef komt toch enkel rellen, gewoon zo'n gevallen baby die het internet heeft uitgevonden. Maak je geen zorgen, als ze zo doorgaat flikkeren ze haar achtereenvolgens door de klooncheck en de kliko, en is er weer rust in UDOWU.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie dat ik weer het een en ander gemist heb
Negeer dr nou maar gewoon. Er komen toch alleen maar voorspelbare reacties uit.quote:
Ik had het niet over haarquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ach die Zweetteef komt toch enkel rellen, gewoon zo'n gevallen baby die het internet heeft uitgevonden. Maak je geen zorgen, als ze zo doorgaat flikkeren ze haar achtereenvolgens door de klooncheck en de kliko, en is er weer rust in UDOWU.
kraam geen onzin uit boterhamquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ach die Zweetteef komt toch enkel rellen, gewoon zo'n gevallen baby die het internet heeft uitgevonden. Maak je geen zorgen, als ze zo doorgaat flikkeren ze haar achtereenvolgens door de klooncheck en de kliko, en is er weer rust in UDOWU.
sukkelquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Negeer dr nou maar gewoon. Er komen toch alleen maar voorspelbare reacties uit.
Hartstikke leuk dat je kunt rellen, maar je verziekt hiermee dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stel ik je eens een oprechte vraag
kom niet huilen je bent zelf verziektquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat je kunt rellen, maar je verziekt hiermee dit topic.
8 uur.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zweetteef hoelaat moet jij naar bed van papa en mama?
Knap dat je dat weet. Je kent me niet eens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom niet huilen je bent zelf verziekt
Don't feed the troll.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet. Je kent me niet eens.
Rot zelf op, wij willen geen jankers hier.quote:
Ga een dagboek schrijven.quote:
Ach, laat dr inderdaad. Ze zal ongesteld zijn ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rot zelf op, wij willen geen jankers hier.
Zij is dan altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, laat dr inderdaad. Ze zal ongesteld zijn ofzo
Oké.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanaf hier weer lief zijn
-----------------------------------------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanaf hier weer lief zijn
-----------------------------------------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All caps rage!quote:
heulemaal.nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zweetkind krijgt straks een ban
Fixed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zweetkind krijgt straks een ban
Dus..quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat je kunt rellen, maar je verziekt hiermee dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |