quote:
Dat weet ik wederom wel zekerquote:Op woensdag 23 november 2011 17:18 schreef ayumu het volgende:
[..]
Denken dat iedere andere vent jaloers word als je doet wat jij doet
Arrogantie is je in ieder geval niet onbekend.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik wederom wel zeker
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 23 november 2011 17:21 schreef ayumu het volgende:
[..]
Arrogantie is je in ieder geval niet onbekend.
precies.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En sowieso, dan moet de vriendin van Michielos maar naakt voor hem koken hoor, want dan zou hij nooit de gaatjes van andere vrouwtjes gaan ontstoppen.
Ga jij nu maar naakt koken..quote:Op woensdag 23 november 2011 17:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Echt, die jaloezie van ayumu, het stráált er gewoon vanaf!
Echt?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oh meneer de loodgieter wat doet u nu ?![]()
geil
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt?
Weleens een riool ontstopt? Daar word ik nou niet geil van.
Liever een mannenkont dan een vrouw met een spicy hairdo op Uggs.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee ik ook niet![]()
en zeker niet van die bouwvakkersspleet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Liever een mannenkont dan een vrouw met een spicy hairdo op Uggs.
'Pittig kapsel' in het Nederlands.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat is spicy hairdo ?
Ah...quote:Op donderdag 24 november 2011 00:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'Pittig kapsel' in het Nederlands.
[ afbeelding ]
Sowieso uggs is wel het tegenovergestelde van seks zo ongeveerquote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Liever een mannenkont dan een vrouw met een spicy hairdo op Uggs.
Dus een vrouw die alleen Uggs aan heeft en verder naakt is en voor jou kookt, vind je niks?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef Daniel1976 het volgende:
Sowieso uggs is wel het tegenovergestelde van seks zo ongeveer
pfff het helpt niet echt nee, dan liever hakken of laarzen (met hakken uiteraard)quote:Op donderdag 24 november 2011 00:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus een vrouw die alleen Uggs aan heeft en verder naakt is en voor jou kookt, vind je niks?
Om de één of andere reden denk ik toch dat de heren deze dame niet hun keuken uit zouden jagenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dus een vrouw die alleen Uggs aan heeft en verder naakt is en voor jou kookt, vind je niks?
Hmm kan ze die dingen niet gewoon uittrekken dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Om de één of andere reden denk ik toch dat de heren deze dame niet hun keuken uit zouden jagen
maar ik kan het mis hebben natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar deze heeft dan ook geen spicy hairdo, dat scheelt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Om de één of andere reden denk ik toch dat de heren deze dame niet hun keuken uit zouden jagen
maar ik kan het mis hebben natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
daar heb jij weer gelijk inquote:Op donderdag 24 november 2011 00:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar deze heeft dan ook geen spicy hairdo, dat scheelt.
Deze:
[ afbeelding ]
naakt met Uggs, is waarschijnlijk alweer een ander verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |