De bubble zeker maar dat was ook wel te verwachten.. in het begin zijn er makkelijk veel coins gemined en als dan de prijs door de 20$ per stuk gaat wordt het wel erg interessant om ze te gaan verkopen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:39 schreef Arkai het volgende:
Ik vond het al opvallend dat deze reeks niet meer pronkte boven aan de lijst met reeksen in AEX maar als ik het goed begrijp is dus ook de Bitcoin bubble geknapt? Is er nog een belangrijke les geleerd jongens?
quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef McNulty het volgende:
Zijn er mensen hier die al echt harde euro's verdient hebben met die bitcoins.
Ja, alleen die zijn ze ook net zo hard weer kwijtgeraakt toen de boel in elkaar pleurdequote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef McNulty het volgende:
Zijn er mensen hier die al echt harde euro's verdient hebben met die bitcoins.
Nope.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, alleen die zijn ze ook net zo hard weer kwijtgeraakt toen de boel in elkaar pleurde
Ook van de tulpenmanie zijn mensen rijk geworden hoor, het zijn overigens wel altijd de sukkels die verliezen (lees de late instappers), maar zo gaat het eigenlijk met elke speculatie markt, ik vind dat je ietwat minderwaardig doet over bitcoins, ik denk dat het een mooi experiment is, welke in de toekomst wel een opvolger gaat krijgen die meer bestaansrecht heeft (lees: betere acceptatie IRL).quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, alleen die zijn ze ook net zo hard weer kwijtgeraakt toen de boel in elkaar pleurde
Inmiddels is het 520 dollarquote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Omgerekend toch altijd nog 100 Bitcoins, ofwel zo'n 390 Dollar
Deels door minen, deel handelen en andere coins verhandeld en weer omgezet in Namecoins.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Inmiddels is het 520 dollarDe koers staat al weer even boven de 5$
Hoe kom je aan zoveel namecoins overigens?
En als je een paar maanden langer niet naar me had geluisterd had je van 3000 euro 200 euro kunnen maken! Ook leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef MaGNeT het volgende:
Als je je de afgelopen maanden niet teveel van Whuzz z'n getroll hebt aangetrokken, had je nu van 1000 Euro ruim 2500 Euro kunnen maken
Gaat goed met de koers!
Had ik m'n trollen-lokroep weer te hard staan... Dang it...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als je een paar maanden langer niet naar me had geluisterd had je van 3000 euro 200 euro kunnen maken! Ook leuk!
Wat? Het is wel ok om te roepen dat bitcoin meer waard is geworden als het van $3 naar $5 is gegaan, maar niet ok om te zeggen dat het minder waard is geworden als het van $30 naar $5 is gegaan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had ik m'n trollen-lokroep weer te hard staan... Dang it...
Je hebt niet 1x gezegd dat de koers zou dalen, dus nu niet zeuren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat? Het is wel ok om te roepen dat bitcoin meer waard is geworden als het van $3 naar $5 is gegaan, maar niet ok om te zeggen dat het minder waard is geworden als het van $30 naar $5 is gegaan?![]()
Wut? Heb ik niet gezegd dat de koers zou dalen? Oh, bij deze dan: Die koers gaat dalen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt niet 1x gezegd dat de koers zou dalen, dus nu niet zeuren.
Je hebt het niet 1x gezegd. Je hebt het 1.216x gezegd, en daarmee ongeveer de helft van iedere reeks te gevuld. Goed bezig man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wut? Heb ik niet gezegd dat de koers zou dalen? Oh, bij deze dan: Die koers gaat dalen!
(zal eerst stijgen tot zo'n $10 en dan weer terugzakken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |