Volgens mijn dochter is ze vernoemd naar onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
http://www.babyneushoorn.nl/nieuws/detail/frisse-neusquote:Frisse neus
woensdag 11 januari, 2012
Sunanda mocht vandaag met haar moeder even buiten snuffelen.
Sinds de geboorte laat moeder Saar beperkt bezoek toe. Elke dag gaat de deur naar het binnenverblijf even open voor gasten, maar Saar geeft aan wanneer het weer genoeg is. De dierverzorgers laten moeder en jong elke dag wennen aan de buitenlucht en de voor Sunanda onbekende omgeving. Dit wennen gaat stap voor stap. Vandaag ging de poort naar het grote buitenverblijf ook open. Moeder Saar leek alleen totaal geen interesse te hebben om het buitengebied te betreden en bleef liever op het pad ervoor. Jong Sunanda daarentegen rende maar al te graag die kant op, maar durfde niet te ver van haar moeder.
Na wat geduld zijn moeder en jong toch kort even te zien geweest in het grote buitengebied. Door het koude weer zijn deze bezoekjes maar kort en daarna gingen ze dan ook weer heerlijk naar het binnenverblijf, waar Sunanda al snel even ging rusten.
Iedere dag zullen de verzorgers kijken of moeder en jong zin hebben om even een frisse neus te halen. Op babyneushoorn.nl worden de laatste nieuwtjes gemeld.
Wat lief.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef jcdragon het volgende:
Even een update.
[..]
http://www.babyneushoorn.nl/nieuws/detail/frisse-neus
4 bushaltes lopen vanaf station Amersfoort.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:27 schreef Teslynd het volgende:
Hoe kom je er vanaf het station? Hoe ver? Ik ben nogal slecht in afstanden schatten.
Groot genoeg om er een dagje vol te maken! Ik vind het een van de fijnste dierentuinen die ik ken. Mooi opgezet, veel groen, we zijn echt een dagje uit hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet bizar groot, maar ik ken het nog uit het pre-dinobos tijdperk.
Stationshal uitlopen aan de Bachman Wutierslaan, rechtsaf de Bachman Wutierslaan oplopen, alsmaar rechtuit, spoorlaan oversteken, bocht naar links meevolgen en je loopt tegen het dierenpark aan. Kan niet missen. Meestal lopen wij het vanaf het station, een kleine 20 minuten. Of de bus moet er toevallig net aankomen, dan pakken we die.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:27 schreef Teslynd het volgende:
Hoe kom je er vanaf het station? Hoe ver? Ik ben nogal slecht in afstanden schatten.
Ik ken het natuurlijk vooral als voormalig werknemer, maar ik kan mij zeker indenken dat je als bezoeker op je gemak lekker lang bij dieren kunt blijven kijken. Maar ook genoeg mensen die daar het geduld niet voor hebben en die zijn binnen 2-3 uur rond. Ik heb zelf bij andere parken ook altijd tijd tekortquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Groot genoeg om er een dagje vol te maken! Ik vind het een van de fijnste dierentuinen die ik ken. Mooi opgezet, veel groen, we zijn echt een dagje uit hoor!
Wij hangen dan ook nog een dik uur in de speeltuinen hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ken het natuurlijk vooral als voormalig werknemer, maar ik kan mij zeker indenken dat je als bezoeker op je gemak lekker lang bij dieren kunt blijven kijken. Maar ook genoeg mensen die daar het geduld niet voor hebben en die zijn binnen 2-3 uur rond. Ik heb zelf bij andere parken ook altijd tijd tekort
Als je de speeltuinen en het dinobos (heuvel op, heuvel af) overslaat ben je met een uurtje of 4 wel langs alles gewandeld. Mits je geen uren bij elk hok blijft hangen. Treintje heb je op zich ook weinig aan als je dieren wilt zien, zoveel zie je daaruit niet. Je gaat achter Saar en Zimon langs, maar daar is eigenlijk alles wel mee gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef Teslynd het volgende:
Bedankt voor de reisbeschrijving.
Ik kan geen hele middag lopen, zal dus vooruit moeten kiezen welke delen bekeken zullen worden. En dat treintje is natuurlijk alleen voor kinderen en personeelsleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |