quote:Door drukte is babyneushoorn.nl website en de webcams soms overbelast en tijdelijk niet bereikbaar.
Twitter :quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Weten we al of we roze of blauwe muisjes moeten kopen?
quote:dpamersfoort DierenParkAmersfoort
Waarschijnlijk weten we binnen een paar dagen of het een jongen of een meisje is!
69 kilo, da's 9 kilo meer dan ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:08 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg net een mail van Dierenpark Amersfoort waarin de geboorte aangekondigt wordt en daarin staat dat een jong 69 kilo weegt en 110 cm hoog is!
Ik denk niet dat neushoorns muisjes lekker vindenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Weten we al of we roze of blauwe muisjes moeten kopen?
Relatief gezien weer weinig.quote:
Zo zie ik ze het liefst, niet zoals gister helemaal aan de andere kant van het hokquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Oh hahaha ik was ook bezig met precies hetzelfde shot
![]()
Weet je waarom die deur zo attractief is? Achter die deur staat papa Zimon lawaai te maken, te smakken, te snurken enz.... Die kleine wil zijn/haar vader ook wel eens zien..... Ben vanmiddag even langs geweest, maar er mag nog niemand bij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:43 schreef Teslynd het volgende:
Maar nu ligt het weer ver weg bij de deur, die nog steeds attractief is.
Ah, dat verklaart ook een hoop, bekend geluid tenslottequote:Op zaterdag 19 november 2011 19:14 schreef d-ducky het volgende:
[..]
Weet je waarom die deur zo attractief is? Achter die deur staat papa Zimon lawaai te maken, te smakken, te snurken enz.... Die kleine wil zijn/haar vader ook wel eens zien..... Ben vanmiddag even langs geweest, maar er mag nog niemand bij.
Muizen en voor elke muis die je ziet schijnen er een stuk of 20-30 rond te lopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:17 schreef quirigua het volgende:
zijn dat muizen of ratten, in het stro ? en zoveel !
(cam 3)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |