Speelt lekker..quote:
Behalve Vertonghen, Lodeiro & Eriksenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef vincerusso het volgende:
heel die spelersgroep mag optyfen
Die verloren gister ook tegen Rennes, maar tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, Dat wordt nog wat tegen Lyon. Zeg maar dag met je handje
joh, Vergelijk even Schalk met Gomis/Lopezquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef Majkool het volgende:
[..]
Die verloren gister ook tegen Rennes, maar toch
Ben blij dat ik weg ben gegaan na de 1-0. zal vast een chaos zijn in het livetopic.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
Afgelopen, 2-2, wat een fucking afgang
ze denken dat jij huiltquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik weg ben gegaan na de 1-0. zal vast een chaos zijn in het livetopic.
Om te huilen inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
Afgelopen, 2-2, wat een fucking afgang
Heel de club is godverdomme doodziekquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef TheArt het volgende:
Ze mogen allemaal hun maandsalaris inleveren. Gadverdamme, wat een wanprestatie ook weer.
En Frank mag eens hard nadenken over waar hij mee bezig is, want nu ook weer. Beginnen met Egocilio, hoe verzint ie het in godsnaam.
Ik heb het altijd een kutkeeper gevonden, maar dit is wel heel erg triestquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk blijven jullie Vermeer niet meer steunen. Ik heb het gehad...
Ja, die gast stond gewoon 7 meter voor de goal bij de 2-2, gewoon een schotje door het midden was hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer, waarom staat hij altijd zo ver voor zijn doelWaarom hield hij de fing bal niet tegen
.
Je mag blij zijn als je de play-offs haalt,quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef Majkool het volgende:
WIJJJJJJJJJ GAAAAAAAAAAN EUROPA INWIJ GAAN EUROPA IN
WIJ GAAN EUROPA IN
Ja inderdaad, zeker zo'n 25 meter. Sowieso is hij veel te klein.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, die gast stond gewoon 7 meter voor de goal bij de 2-2, gewoon een schotje door het midden was het
Jasper wil ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
Helemaal gehad met die Kut Vermeer
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Frank, Wat is je conclusie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |