Dat filmpje is ook al 1000 keer in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:25 schreef Roces18 het volgende:
Al mijn uurtjes in special ops gestoken waar van ik nu alle *waves* heb uitgespeeld, alleen nog de missies maar al die noobs zetten het niveau op regularwaardoor je drieduizend maal uit de lobby moet en hopelijk vind je iemand die op veteran speelt.
En dit is trouwens een awesome trailer:
net zoals black ops had
iets vaker welquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat filmpje is ook al 1000 keer in dit topic gepost.
Hee, wij hebben ook zo'n box geloof ik. Even checken dan maarquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:12 schreef OverRated het volgende:
Al die mensen met die open NAT problemen..
In mijn KPN Experiabox stond gewoon een lijst met apparaten die je kon uitzonderen of zo. Gewoon ff Xbox 360 uit de lijst selecteren en klaar
Op onze oude Experiabox was er trouwens wel iets lastiger.
Dit is het oude model, waarbij het lastig is:quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:15 schreef Toempf het volgende:
[..]
Hee, wij hebben ook zo'n box geloof ik. Even checken dan maar
Ik heb het probleem op de PC gek genoeg... Nergens anders last mee en alleen bij MW3 blijft mn NAT op Strict. Kan wel redelijk makkelijk in games komen btwquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:12 schreef OverRated het volgende:
Al die mensen met die open NAT problemen..
In mijn KPN Experiabox stond gewoon een lijst met apparaten die je kon uitzonderen of zo. Gewoon ff Xbox 360 uit de lijst selecteren en klaar
Op onze oude Experiabox was er trouwens wel iets lastiger.
In een vorig topic las ik dat deze kills juist WEL meetellen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij beantwoord je je eigen vraag
Die heb ik ook wel eens gezien ja. Als ik tijd heb, kijk ik vanavond nog even in de webinterface hoe het moet. Anders morgenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Toempf het volgende:
Ik kreeg het net nog niet helemaal voor elkaar, dus als je dat zou willen doen, heel graag
Deze hebben wij, is nog vrij nieuw ook:
[ afbeelding ]
http://imgur.com/quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb nu deze en staat nu op en Nat-type 2 maar de poorten staan gewoon open en ik kan dus nu ook gewoon hosten en party's aanmaken![]()
[ http://img715.imageshack.us/img715/1678/voor.png (copy/paste deze link) ]
Outpost glitch is eruit hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef s0ul1991 het volgende:
Mijn Odin, IW die een patch uitbrengt. Maar ze vergeten gewoon de Outpost glitch the patchen
En ook de unlimited stealth bomber zit er nog gewoon in
Weer een update dus op de Xbox of wat?!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef s0ul1991 het volgende:
Mijn Odin, IW die een patch uitbrengt. Maar ze vergeten gewoon de Outpost glitch the patchen
Nope ze kunnen nog steeds onder de map komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Outpost glitch is eruit hoor
Die van 19-11quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weer een update dus op de Xbox of wat?!
Unlimited stealth ?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef s0ul1991 het volgende:
Als je 1 maal de stealth bomber haalt dan kun je hem wel 10x achterelkaar gebruiken zonder dat je point streak reset.quote:
Niet ouwehoeren vanmiddag nog geprobeerd en je gaat zelfs dood als je het probeertquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nope ze kunnen nog steeds onder de map komen.
[..]
Die van 19-11
Een uur geleden zaten ze er anders weer onder.quote:Op zondag 20 november 2011 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet ouwehoeren vanmiddag nog geprobeerd en je gaat zelfs dood als je het probeert
Nog nooit iets van gemerkt..quote:Op zondag 20 november 2011 00:10 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Als je 1 maal de stealth bomber haalt dan kun je hem wel 10x achterelkaar gebruiken zonder dat je point streak reset.
twitter:fourzerotwo twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 04:19:47@BahaxD Hot fixes in the works for that with bans being issued for offenders caught. We'll stay vigilant. reageer retweet
Een maat van mij ook, PSN is offline, ik kan niet vinden waarom. Onderhoud was van donderdag op vrijdag toch al?quote:Op zondag 20 november 2011 11:53 schreef stoeltafel het volgende:
Meer mensen last van de foutmelding 8071053d bij de ps3 ?
Heb al me moden en ps3 uitgedaan maar niks helpt.
Ach moeten ze wel toevallig in de game zittenquote:Op zondag 20 november 2011 01:12 schreef KoningStoma het volgende:
Veel plezier met je ban.twitter:fourzerotwo twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 04:19:47@BahaxD Hot fixes in the works for that with bans being issued for offenders caught. We'll stay vigilant. reageer retweet
Ik hoop dat ze jou bannen. Lopen cheaten en dan het hier trots gaan verkondigen ook.quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef Proletariaat het volgende:
Die Stealth bomber glitch![]()
![]()
250 stealth bombers in 10 potjes
Ik gebruik range, maar het ligt voornamelijk aan je speelstijl. Ik gebruik het wapen samen met de FM9 akimbo, dus de PP90 is alleen voor de targets die ik toevallig op afstand zie...quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Zal ik met mijn PP90M1 voor kick of voor range gaan?
Welke perks gebruik je dan?quote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik gebruik range, maar het ligt voornamelijk aan je speelstijl. Ik gebruik het wapen samen met de FM9 akimbo, dus de PP90 is alleen voor de targets die ik toevallig op afstand zie...
als je akimbo fmg9 gebruikt zou ik sowieso steady aim gebruiken.quote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef GlenSpey het volgende:
Voor die class gebruik ik Scavenger, omdat ik voornamelijk de FM9 gebruik vliegen de kogels er in rap tempo doorheen.
Verder gebruik ik Assassin, gewoon omdat ik dat prettig vindt spelenen Sitrep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |