Het maakt mij ook niet echt uit maar kan wel kromme k/d ratio's verklaren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef Lastpost het volgende:
Dat is ook wel herkenbaar ja, doodleuk blijven campen voor een leuke ratio terwijl je je team aan de broodnodige punten had kunnen helpen en het dan zelf proberen en dood gaan.![]()
Maar ach, uiteindelijk speel ik CoD toch meer voor een avondje gezellig knallen met wat vrienden en maak ik me in BF wat meer druk om het hele teamgebeuren.
Misschien ga ik om die reden toch wel even BF halen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef Lastpost het volgende:
Dat is ook wel herkenbaar ja, doodleuk blijven campen voor een leuke ratio terwijl je je team aan de broodnodige punten had kunnen helpen en het dan zelf proberen en dood gaan.![]()
Maar ach, uiteindelijk speel ik CoD toch meer voor een avondje gezellig knallen met wat vrienden en maak ik me in BF wat meer druk om het hele teamgebeuren.
Het boeit me ook niet veel, ergens rond de 1.4 hangt ie momenteel maar ik laat evengoed m'n broertjes, vrienden en vriendin op m'n account gamen en dat is niet bepaald bevorderlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:43 schreef Toempf het volgende:
Ik geef echt geen hol om mijn k/d ratio, 0.48 is het nu, en dat is toch niet meer te verbeteren bij mij
Dat filmpje is ook al 1000 keer in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:25 schreef Roces18 het volgende:
Al mijn uurtjes in special ops gestoken waar van ik nu alle *waves* heb uitgespeeld, alleen nog de missies maar al die noobs zetten het niveau op regularwaardoor je drieduizend maal uit de lobby moet en hopelijk vind je iemand die op veteran speelt.
En dit is trouwens een awesome trailer:
net zoals black ops had
iets vaker welquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat filmpje is ook al 1000 keer in dit topic gepost.
Hee, wij hebben ook zo'n box geloof ik. Even checken dan maarquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:12 schreef OverRated het volgende:
Al die mensen met die open NAT problemen..
In mijn KPN Experiabox stond gewoon een lijst met apparaten die je kon uitzonderen of zo. Gewoon ff Xbox 360 uit de lijst selecteren en klaar
Op onze oude Experiabox was er trouwens wel iets lastiger.
Dit is het oude model, waarbij het lastig is:quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:15 schreef Toempf het volgende:
[..]
Hee, wij hebben ook zo'n box geloof ik. Even checken dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |