SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob![]()
Het verhaal daarachter is te persoonlijk.quote:
Zal wel, anders had ik wellicht wel ooit iemand weten te versierenquote:
Dus alle vrouwen die ik gezoend heb, zoenen niet goed. Oh jeetje. Aan mij ligt het niet!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt niet? Dan word je niet goed gezoend, want van erg goed zoenen krijg je het wel warm
Ben je verdomme weer dronken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Met een D???\
iik kan niet meer typen maar wel lezen dat dat fout is.
Moet toch ook met een D?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Met een D???\
iik kan niet meer typen maar wel lezen dat dat fout is.
Dat komt misschien eerder omdat je helemaal niet gek doetquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Capstan het volgende:
Zal wel, anders had ik wellicht wel ooit iemand weten te versieren
Nee, want hijvorm enzulksquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet toch ook met een D?
Het ligt toch echt wel aan jou als je niet warm wordt van zoenen. Of je kiest niet de goede vrouwen uit om mee te zoenen of je bent gewoon een ijskonijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Supersoep het volgende:
Dus alle vrouwen die ik gezoend heb, zoenen niet goed. Oh jeetje. Aan mij ligt het niet!
Kun je niet spellenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hijvorm? Wat is er gebeurd met het fokschaap?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hijvorm? Wat is er gebeurd met het fokschaapkofschip?
Eensch.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ligt toch echt wel aan jou als je niet warm wordt van zoenen. Of je kiest niet de goede vrouwen uit om mee te zoenen of je bent gewoon een ijskonijn.
Heloef vindt zichzelf daar niet naief genoeg voor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zal de ontmaagding ook wel niet meer lang op zich laten wachten
Kan je een afspraakje met Tijnbrein voor me hosselen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ligt toch echt wel aan jou als je niet warm wordt van zoenen. Of je kiest niet de goede vrouwen uit om mee te zoenen of je bent gewoon een ijskonijn.
Werk enzo. Ik kan er niet tegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:45 schreef ook_gek het volgende:
Lokasenna wilt weer aandacht zie ik?
Niet kunnen slapen, verschillende tiks enz hebben we gehad.
Nu opeens kan ze niet meer typen. Terwijl ze nuchter is.
Moet niet gekker worden
Met een hele groep andere fokkers er bij toch?quote:
Ja vast. Wat is het volgende? Achterstevoren schrijven door de regen buiten?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werk enzo. Ik kan er niet tegen.
Dit is bijna over als ik goed nalees.
Ik zal jou wel even onder handen nemen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je een afspraakje met Tijnbrein voor me hosselen?
Oh, je gelooft niet dat ik sommige dingen moeilijk vind.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja vast. Wat is het volgende? Achterstevoren schrijven door de regen buiten?
He bah, klinkt als een kutbaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ok dus juist nu ik besloten heb om borreltjes te drinken en morgen flink uit te slapen, want geen verplichtingen, word ik gebeld dat mijn "nieuwe" oppaskind ( van 4 ) morgen weer perse naar mij wil. 24 uur lang![]()
* Moonwalk schenkt er nog eentje in
Neehoor ik ben goed met kidsquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, klinkt als een kutbaan
Zoals een oude Chinese wijsgeer ooit zei:quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk schenkt er nog eentje in
Opeens niet meer kunnen spellen komt inderdaad erg nep over. Deed Flepke ook wel eens, expres in elke zin een of twee typefouten doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, je gelooft niet dat ik sommige dingen moeilijk vind.
Sorry.
Beetje als dit inderdaadfhfhdjhjquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Opeens niet meer kunnen spellen komt inderdaad erg nep over. Deed Flepke ook wel eens, expres in elke zin een of twee typefouten doen.
Waar is flepke trouwens? Want och ik mis hem zo...quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Opeens niet meer kunnen spellen komt inderdaad erg nep over. Deed Flepke ook wel eens, expres in elke zin een of twee typefouten doen.
Er is hier genoeg zoe drink, proostquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals een oude Chinese wijsgeer ooit zei:
Zoe bie or not zoe bie iz not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink! *proost*
Het was net even een halfuurtje, net na heel veel drukheid op mijn werk, het gaat nu weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij kan dat prima zelf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
Kan je een afspraakje met Tijnbrein voor me hosselen?
Ik ook, maar meestal is dat vlak voor m'n (stokoude) foon weer es vastlooptquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb soms op mijn telefoon dat ik echt niet normaal kan typen, zonder een goede reden
Ik ram te veel op mijn veel te kleine toetsenbord en heb te weinig geduld voor editsquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb soms op mijn telefoon dat ik echt niet normaal kan typen, zonder een goede reden
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar is flepke trouwens? Want och ik mis hem zo...
Serieus, hij had een ban??quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen voor R&P, maar blijkbaar was dat de enige plek waar hij wilde posten
Hahaha kocht net een nieuwe telefoon via fok!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
Wat had hij fout genoeg gedaan voor een ban danquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen voor R&P, maar blijkbaar was dat de enige plek waar hij wilde posten
De mods mochten hem niet en hij had geen tieten om het te compenseren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Wat had hij fout genoeg gedaan voor een ban dan
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mods mochten hem niet en hij had geen tieten om het te compenseren.
had je de jouwe hem niet kunnen lenen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Balen wel voor hem. Hoe lang?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg denk ik gewoon kramp als ik teveel en te snel mobiel zit te typenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ram te veel op mijn veel te kleine toetsenbord en heb te weinig geduld voor edits
Heb je serieus een nieuwe telefoon? welke?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha kocht net een nieuwe telefoon via fok!
Snap er allemaal geen reet van.
Ben echt zo'n ouderwetse mobiel gewend.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[TK] Apple iPhone 3GS 32 GB Simlockvrijquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik krijg denk ik gewoon kramp als ik teveel en te snel mobiel zit te typen
[..]
Heb je serieus een nieuwe telefoon? welke?
Daar heeft hij niet voldoende moeite voor gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:57 schreef dawg het volgende:
had je de jouwe hem niet kunnen lenen dan?
Voor onbeperkte tijd. Vaag dus. Maar ik denk dat hij zich wel buiten FOK! vermaakt of hij is verkast naar het Viva-forumquote:
Sorry, ik moet echt weer lachen om die knipogen in dat topic.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
[TK] Apple iPhone 3GS 32 GB Simlockvrij
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat had ik niet van je verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
[TK] Apple iPhone 3GS 32 GB Simlockvrij
shame on him.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar heeft hij niet voldoende moeite voor gedaan
hihiquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sorry, ik moet echt weer lachen om die knipogen in dat topic.
neuh was die oude wel zat onderhand.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat had ik niet van je verwacht
driehiequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Viehier
![]()
![]()
![]()
Lijkt wel een kleine matrix hehe
Ik win niet in elk geval.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:05 schreef minibeer het volgende:
Zullen we doen wie het armst is hier?
Wie het armst is? Ik, duidelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef kree het volgende:
Denk dat ik boven aan het lijstje kom hahahaha
Gaat over geld of niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie het armst is? Ik, duidelijk
of ik. hell, wij stonden min of meer aan dezelfde kant in een topic waar coolguy domineerde en scorpie zijn holmaatje was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie het armst is? Ik, duidelijk
Oh god....het wajongtopicquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef dawg het volgende:
[..]
of ik. hell, wij stonden min of meer aan dezelfde kant in een topic waar coolguy domineerde en scorpie zijn holmaatje was.
Ik heb nog 0,95 cent op mijn rekeningquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
Getallen willen we zien.
Hoeveel euro nog voor deze maand?
En hoeveel is een katwijkse wat tegenwoordig waard in euro's?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef kree het volgende:
-53,48![]()
Maar heb nog op een andere rekening wat.
Weet niet hoe ik dit nou weer moet opvattenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoeveel is een katwijkse wat tegenwoordig waard in euro's?
ik heb ooit eens een bedrag van 5 cijfers voor de komma gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een bedrag met 4 cijfers voor de komma
Ik ben op weg, maar duurt nog wel eventjes zoquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een bedrag van 5 cijfers voor de komma gehad.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:16 schreef Cinderella_Man het volgende:
ik heb nu tijdelijk 6 cijfers voor de komma
bij mij was het binnen een maandje nogal gereduceerd naar 4 lage cijfers voor de komma.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben op weg, maar duurt nog wel eventjes zo
Ik heb dat topic nog gevolgd toenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh god....het wajongtopic
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat topic nog gevolgd toen
Wat een kemphanenwoordenwisselingen man
Dan moet je mij heel wat posts hebben zien maken. Tering, wat een volk loopt er rond zegquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat topic nog gevolgd toen
Wat een kemphanenwoordenwisselingen man
Ik heb nogal lang gelurkt hier, en nu ineens 150 posts per dag ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je mij heel wat posts hebben zien maken. Tering, wat een volk loopt er rond zeg
ik was heel genuanceerd op een directe manier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nogal lang gelurkt hier, en nu ineens 150 posts per dag ofzo
Maar inderdaad, niemand gaf ook maar een strobreedte toe.
Nope...incluus ikzelvequote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nogal lang gelurkt hier, en nu ineens 150 posts per dag ofzo
Maar inderdaad, niemand gaf ook maar een strobreedte toe.
Ik heb het alweer ingehaald vrees ik, met 4200 posts in nog geen maandquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was heel genuanceerd op een directe manier.
jij lurkert!
Dat was echt grappig. Al heb ik niet alles meegekregen, maar wat hij zei over vroeger klopte wel: autisten enzovoort moesten gewoon aan het werk, dan maar iets simpels.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik steeds maar weer die quote van scorpie terughalen waar hij autisten voor halve gare jankballen uitmaakte, maar dan 10x erger
Echt topics lang
Het is alleen niet haalbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat was echt grappig. Al heb ik niet alles meegekregen, maar wat hij zei over vroeger klopte wel: autisten enzovoort moesten gewoon aan het werk, dan maar iets simpels.
Laten we niet weer beginnen hequote:Op zaterdag 19 november 2011 01:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat was echt grappig. Al heb ik niet alles meegekregen, maar wat hij zei over vroeger klopte wel: autisten enzovoort moesten gewoon aan het werk, dan maar iets simpels.
Het zou wel moeten denk ik, hoe klein of simpel de baan ook is. Maar realistisch is het niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laten we niet weer beginnen he
Jawel. Iedere dag simpel pakketjes inpakken ofzo (zo ging dat vroeger). Doe je alleen iets onder je niveau maar beter dan een uitkering trekken.quote:
Nee, maar je kan wel dag en nacht online zijn. Ook veel typwerk. En kost veel energie aangezien je je altijd aangevallen voelt. Kan je net zo goed pakketjes inpakken en ruzie gaan maken met collega's in real life.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laten we niet weer beginnen he
10 maanden dit volhouden en je hebt bijna net zoveel post dan ik heb in 10 jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het alweer ingehaald vrees ik, met 4200 posts in nog geen maand
quote:
Er is nu eenmaal niet bepaald een overschot aan dat soort baantjes, en werkgevers huren liever goedkope Oostblokkers die hard werken dan voor werk incompetente wajongers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel. Iedere dag simpel pakketjes inpakken ofzo (zo ging dat vroeger). Doe je alleen iets onder je niveau maar beter dan een uitkering trekken.
Leuk dan ben ik niet alonequote:Op zaterdag 19 november 2011 01:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook. wat drank allemaal niet met je kan doen.
Desnoods gaan ze broodjes smeren ergens, er is altijd wel iets simpels te bedenken. Gelukkig dat veel werkloze lui sowieso al aangepakt gaan worden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is nu eenmaal niet bepaald een overschot aan dat soort baantjes, en werkgevers huren liever goedkope Oostblokkers die hard werken dan voor werk incompetente wajongers.
Ken jij iemand die ze wil hebben dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Desnoods gaan ze broodjes smeren ergens, er is altijd wel iets simpels te bedenken. Gelukkig dat veel werkloze lui sowieso al aangepakt gaan worden.
bavaria.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Leuk dan ben ik niet alonewat heb je op?
Gaan we weer hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:25 schreef mrk.n het volgende:
Nee, maar je kan wel dag en nacht online zijn. Ook veel typwerk. En kost veel energie aangezien je je altijd aangevallen voelt. Kan je net zo goed pakketjes inpakken en ruzie gaan maken met collega's in real life.
Morgen gaan we lekker gamen en saufenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef dawg het volgende:
[..]
bavaria.
ik ben een bierdrinker, wijn vind ik niks en sterke drank heb ik niks mee. tenzij het tia maria, licor 43 of legui is, samen met koffie.
Vast wel, het gebeurt wel vaker. Ik heb het gewoon niet zo op dit soort dingen. Hele dagen thuis zitten omdat je bent afgekeurd wegens psychische problemen en allerlei labeltjes hebt maar je hebt wel de kracht om urenlang op fok rond te hangen en af en toe naar de kroeg te gaan. Kun je beter ergens gaan beginnen met werken, al is het maar vrijwillig, puur om er alleen eens op uit te gaan en ook weer te wennen hoe het is op de werkvloer. Al die lui die werkloos zijn raken juist nog meer in de problemen omdat ze niks doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken jij iemand die ze wil hebben dan?
Als jij een bedrijf had liet je ze ook niet voor je werken lijkt me
Inderdaad. Juist van werkloos zijn raak je vaak in een sociaal isolement.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er overigens niet aan denken werkeloos te worden later, het is voor mij toch een soort doel in mijn leven een redelijke baan te krijgen.
Wat is nu de exacte reden dat je het niet redt bij een baan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaan we weer hoor.
Ten eerste, ik voelde me niet aangevallen, dat zit in je eigen hoofd.
Ten tweede, ik heb nu geen zin om ongezellig met jou te gaan doen nu, dus dan ga ik dat ook niet doen.
groet
Dat is een heeel laaaang verhaal, ga ik niet nu om half 2 's nachts oprakelen als je 't niet erg vindquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is nu de exacte reden dat je het niet redt bij een baan?
Welke problemen zijn de grootste belemmering?
saufen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen gaan we lekker gamen en saufen
Hier zit zeker waarheid in. Er is alleen geld voor nodig om werkelozen aan dat soort flexibel werk te kunnen zetten, de overheid betaalt liever iedereen een vast bedrag uit een grote pot, da's makkelijker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vast wel, het gebeurt wel vaker. Ik heb het gewoon niet zo op dit soort dingen. Hele dagen thuis zitten omdat je bent afgekeurd wegens psychische problemen en allerlei labeltjes hebt maar je hebt wel de kracht om urenlang op fok rond te hangen en af en toe naar de kroeg te gaan. Kun je beter ergens gaan beginnen met werken, al is het maar vrijwillig, puur om er alleen eens op uit te gaan en ook weer te wennen hoe het is op de werkvloer. Al die lui die werkloos zijn raken juist nog meer in de problemen omdat ze niks doen.
Hoeft niet per se hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is een heeel laaaang verhaal, ga ik niet nu om half 2 's nachts oprakelen als je 't niet erg vind
Ik kan heel goed biertappenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef dawg het volgende:
[..]
bavaria.
ik ben een bierdrinker, wijn vind ik niks en sterke drank heb ik niks mee. tenzij het tia maria, licor 43 of legui is, samen met koffie.
Samenvatting en steekwoorden mag ook. Ik vind trouwens dat mrk.n wel een punt heeft. Je kunt wel veel op Fok zitten en LAN-parties houden waarbij je ook uren achter elkaar bezig bent. Dan kun je ook prima een paar uurtjes per week werken en voel je je een stuk nuttiger.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat is een heeel laaaang verhaal, ga ik niet nu om half 2 's nachts oprakelen als je 't niet erg vind
Laatste werk dat ik deed was vrijwilligerswerk. Ik heb echt van alles en nogwat gedaan, van hulpkok tot kinderwerk tot computers repareren tot schoonmakenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet per se hoor
Wanneer was je laatste baan?
Sociale werkplaats of vrijwilligerswerk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
Hier zit zeker waarheid in. Er is alleen geld voor nodig om werkelozen aan dat soort flexibel werk te kunnen zetten, de overheid betaalt liever iedereen een vast bedrag uit een grote pot, da's makkelijker.
Vooral dat ja. Ik zou me zo verdomd nutteloos voelen zonder werk...quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Samenvatting en steekwoorden mag ook. Ik vind trouwens dat mrk.n wel een punt heeft. Je kunt wel veel op Fok zitten en LAN-parties houden waarbij je ook uren achter elkaar bezig bent. Dan kun je ook prima een paar uurtjes per week werken en voel je je een stuk nuttiger.
DUS zit ik niet uren achter elkaar te lannen. Elementary, my dear Watsonquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Samenvatting en steekwoorden mag ook. Ik vind trouwens dat mrk.n wel een punt heeft. Je kunt wel veel op Fok zitten en LAN-parties houden waarbij je ook uren achter elkaar bezig bent. Dan kun je ook prima een paar uurtjes per week werken en voel je je een stuk nuttiger.
1 opmerking. ik quote jou, maar ook richting mrk. of ja 2.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier zit zeker waarheid in. Er is alleen geld voor nodig om werkelozen aan dat soort flexibel werk te kunnen zetten, de overheid betaalt liever iedereen een vast bedrag uit een grote pot, da's makkelijker.
Beperkt aantal plaatsen en kost de overheid meer dan je denkt, terwijl ze daarnaast nog geld moeten krijgen om van te leven Het is niet rendabel meer van die instellingen in stand te houden, met alle begeleiding erbij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sociale werkplaats of vrijwilligerswerk.
Dus jij kan niet 2 á 3 uur op een dag werken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
DUS zit ik niet uren achter elkaar te lannen. Elementary, my dear Watson
Bovendien heb ik nu slaapgebrek, anders lag ik er nu al in
Wel vrijwilligerswerk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus jij kan niet 2 á 3 uur op een dag werken?
Ze moeten het land uit!@#%^&*()_ Ergens leven in een hutje in Afrika, fokken kan via de mobiel en verder is het erg rustig. Scheelt heel wat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar zit wat in idd. Het moet niet de bedoeling zijn dat het zoveel meer gaat kosten om mensen aan het werk te zetten. Aan de andere kant scheelt het wel als mensen zich daardoor nuttig voelen, een sociaal netwerk opbouwen en minder depressief worden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
Beperkt aantal plaatsen en kost de overheid meer dan je denkt, terwijl ze daarnaast nog geld moeten krijgen om van te leven Het is niet rendabel meer van die instellingen in stand te houden, met alle begeleiding erbij.
Ach ja, ik sta er lang niet zo hard tegenover als mrk.n hoor, ik geloof echt dat er genoeg mensen zijn die totaal niet kunnen werken. Maar het is niet goed om de hele dag niets te doen, daar gaat geen mens op vooruit. Werk kan als het niet te belastend is helpen die mensen weer wat mee te laten doen en hen een gevoel van waarde te geven, maar dit is per individu natuurlijk anders.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:37 schreef dawg het volgende:
[..]
1 opmerking. ik quote jou, maar ook richting mrk. of ja 2.
ten eerste is die discussie niet zo simpel, wel dit maar niet dat, dat kan niet.
ten tweede is recentelijk in het nieuws geweest dat gemeenten bijstandsgerechtigden naar de wajong dirigeerden zodat het de gemeente niets kost, omdat bij wajong de staat betaalt en bij bijstand desbetreffende gemeente. de schuld voor wat betreft de grote stijging in het aantal wajongers valt dus ook vooral toe te schrijven aan gemeenten.
Plaats jij dan een zendmast in de buurt van dat hutje met Wifi, anders gaat het 'm niet wordenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:39 schreef mrk.n het volgende:
Ze moeten het land uit!@#%^&*()_ Ergens leven in een hutje in Afrika, fokken kan via de mobiel en verder is het erg rustig. Scheelt heel wat.
Wat kun jij fucking dom doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze moeten het land uit!@#%^&*()_ Ergens leven in een hutje in Afrika, fokken kan via de mobiel en verder is het erg rustig. Scheelt heel wat.
klopt. alleen is het jammer dat de focus -zoals altijd- altijd op het negatieve ligt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, ik sta er lang niet zo hard tegenover als mrk.n hoor, ik geloof echt dat er genoeg mensen zijn die totaal niet kunnen werken. Maar het is niet goed om de hele dag niets te doen, daar gaat geen mens op vooruit. Werk kan als het niet te belastend is helpen die mensen weer wat mee te laten doen en hen een gevoel van waarde te geven, maar dit is per individu natuurlijk anders.
Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die écht niet kunnen werken door middel van psychische problemen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, ik sta er lang niet zo hard tegenover als mrk.n hoor, ik geloof echt dat er genoeg mensen zijn die totaal niet kunnen werken. Maar het is niet goed om de hele dag niets te doen, daar gaat geen mens op vooruit. Werk kan als het niet te belastend is helpen die mensen weer wat mee te laten doen en hen een gevoel van waarde te geven, maar dit is per individu natuurlijk anders.
Ja, ik meen het ook echt.quote:
verschaft ook weer werk, dus dan doe je nog iets goeds ook!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Plaats jij dan een zendmast in de buurt van dat hutje met Wifi, anders gaat het 'm niet worden
Je wilt me echt in de discussie hebben he mrk? Jammer maar dit keer hap ik niet. Veel plezier met je kleine kruistochtquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die écht niet kunnen werken door middel van psychische problemen.![]()
Ik kan me alleen ergeren aan types zoals magnetron en formerjellybean die niet werken, wel klagen over van alles en constant online zijn en andere leuke dingen ondernemen. Als je daar de put wél voor hebt, waarom kan je dan niet een paar uur in de week iets betekenen voor de maatschappij?
Ze kunnen het ook vast wel, maar misschien niet op elk moment dat een werkgever ze wil oproepen, dat kun je niet beoordelen als je dingen van ze hoort op internet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die écht niet kunnen werken door middel van psychische problemen.![]()
Ik kan me alleen ergeren aan types zoals magnetron en formerjellybean die niet werken, wel klagen over van alles en constant online zijn en andere leuke dingen ondernemen. Als je daar de put wél voor hebt, waarom kan je dan niet een paar uur in de week iets betekenen voor de maatschappij?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:45 schreef dawg het volgende:
me and my big mouth.had ik maar niks gezegd over dat topic.
Waarom? Ze kunnen toch ook dagen online zijn op fok, kun je ook wel uit je nest rollen om naar een kantoor te gaan en daar de godganze dag zinnige dingen typen. Zoveel simpele baantjes te bedenken waar je voor moet typen en niet hoeft te denken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook vast wel, maar misschien niet op elk moment dat een werkgever ze wil oproepen, dat kun je niet beoordelen als je dingen van ze hoort op internet.
Geeft niks hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:45 schreef dawg het volgende:
me and my big mouth.had ik maar niks gezegd over dat topic.
Je hebt geen idee hoe belastend simpel werk kan zijn, denk ik. Als op bepaalde momenten zelfs over straat lopen niet meer lukt, kun je even niet aan het werk zijn, en de meeste werkgevers zijn daar niet zo blij mee, met die onvoorspelbaarheden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom? Ze kunnen toch ook dagen online zijn op fok, kun je ook wel uit je nest rollen om naar een kantoor te gaan en daar de godganze dag zinnige dingen typen. Zoveel simpele baantjes te bedenken waar je voor moet typen en niet hoeft te denken.
zeggen ze.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onverwachts is het lekkerst, toch?
Dat was voor mij met periodes ook een probleem. Echter tussen die periodes door had ik slechtere periodes waarin ik teveel met mezelf bezig was om me daar druk over te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
Als ik werkloos zou zijn of afgekeurd dan zou ik toch iets zoeken om me nuttig te voelen. Desnoods aanmelden bij het asiel om honden uit te laten. Of briefjes ophangen in de supermarkt om oude mensen met klusjes te helpen of hun honden uit te laten ofzo.
Ik zou gek worden van niet iets terug doen voor de maatschappij en wel geld ontvangen.
Dan werk je thuis, kan ook. Ik blijf erbij; wel puf om op internet verhalen te typen, puf om leuke dingen te ondernemen, dan kun je ook gaan werken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe belastend simpel werk kan zijn, denk ik. Als op bepaalde momenten zelfs over straat lopen niet meer lukt, kun je even niet aan het werk zijn, en de meeste werkgevers zijn daar niet zo blij mee, met die onvoorspelbaarheden.
Wanneer ben je klaar met klagen, mrk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan werk je thuis, kan ook. Ik blijf erbij; wel puf om op internet verhalen te typen, puf om leuke dingen te ondernemen, dan kun je ook gaan werken.
Ik weet niet, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik het echt niet aankon te gaan werken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan werk je thuis, kan ook. Ik blijf erbij; wel puf om op internet verhalen te typen, puf om leuke dingen te ondernemen, dan kun je ook gaan werken.
Ik vind het niet per definitie klagen, het is simpelweg mijn mening. Moet je niet eens gaan slapen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met klagen, mrk?
niet voordat ik weg ben denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met klagen, mrk?
Nice.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
Jongens het was Myra niet.
Ze heet Merel.
Daarnaast is ze net terug geweest voor de tweede keer.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
Jongens het was Myra niet.
Ze heet Merel.
Ik snap inderdaad dat niemand op een 'onbetrouwbare' werknemer zit te wachten. Maar soms kan het wel helpen om jezelf te dwingen toch maar te gaan, ook al heb je het idee dat je niet in staat bent om te werken. Daarom ook niet gelijk een full-time baan, maar begin met iets kleins, een paar uurtjes en dan weer een paar dagen niet en zo heel langzaam opbouwen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat was voor mij met periodes ook een probleem. Echter tussen die periodes door had ik slechtere periodes waarin ik teveel met mezelf bezig was om me daar druk over te maken.
Ik gebruik nu niet voor niets niet 1, maar wel 4 verschillende medicijnen. Allemaal om mij stabiel te houden.
Iemand die werkt, moet wel in staat zijn om als productieve werkkracht te kunnen fungeren.
Er zijn wajongers die met periodes wel ''goed'' zijn en met pediodes weer terug vallen. Ik ben daar 1 van. Heb niet voor niets alweer ruim 3 jaar geen relatie gehad weet je
Dat is het kutst aan studeren, veel piekertijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad dat niemand op een 'onbetrouwbare' werknemer zit te wachten. Maar soms kan het wel helpen om jezelf te dwingen toch maar te gaan, ook al heb je het idee dat je niet in staat bent om te werken. Daarom ook niet gelijk een full-time baan, maar begin met iets kleins, een paar uurtjes en dan weer een paar dagen niet en zo heel langzaam opbouwen.
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Word je niet gek van verveling? Je hebt veel te veel tijd om na te denken over hoe kut je je voelt (waardoor je je nog kutter voelt) en nog meer tijd om die vrouw te missen (waardoor je nog wanhopiger wordt).
Tenminste ik ervaar het bovenstaande in periodes dat ik op mezelf aangewezen ben ivm studie en veel thuis zit. Zoals nu. Ik ben zo blij als ik straks weer kan werken.
Ja, een echte, had je niet gedacht hequote:
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt heeft...eh, isquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
Ze heet Merel.
Ja, terwijl je eigenlijk je concentratie nodig hebt voor studiequote:Op zaterdag 19 november 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is het kutst aan studeren, veel piekertijd
Doeiiiquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:51 schreef dawg het volgende:
[..]
niet voordat ik weg ben denk ik.
adiosss! gente.
en moonwalk.![]()
Die slaapt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie maar ik heb al een moeder, en die is niet thuis. Waar is jouw moeder?
Ik ben gelukkig niet meer depressief.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad dat niemand op een 'onbetrouwbare' werknemer zit te wachten. Maar soms kan het wel helpen om jezelf te dwingen toch maar te gaan, ook al heb je het idee dat je niet in staat bent om te werken. Daarom ook niet gelijk een full-time baan, maar begin met iets kleins, een paar uurtjes en dan weer een paar dagen niet en zo heel langzaam opbouwen.
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Word je niet gek van verveling? Je hebt veel te veel tijd om na te denken over hoe kut je je voelt (waardoor je je nog kutter voelt) en nog meer tijd om die vrouw te missen (waardoor je nog wanhopiger wordt).
Tenminste ik ervaar het bovenstaande in periodes dat ik op mezelf aangewezen ben ivm studie en veel thuis zit. Zoals nu. Ik ben zo blij als ik straks weer kan werken.
Dan hoop ik oprecht voor je dat je uit thuiszitten voldoening haalt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet meer depressief.
Ik heb mezelf jaren achtereenvolgens gedwongen en ik kan je vertellen, in mijn geval werkt dat gewoon niet want dan ga ik van terugval naar terugval.
Ik ben uiteindelijk niet voor niets helemaal afgekeurd, en dat op basis van mijn werkverleden en niet eens vanwege een stempel (wat ik trouwens wel een belachelijke reden vind om iemand af te keuren).
Ik was al uitgebreid psychologisch onderzocht en zat op moment van de keuring in groepstherapie
Mar wat doe je nu hele dagen en is de kans op terugvallen in depressie niet groot als je niks om handen hebt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben gelukkig niet meer depressief.
Ik heb mezelf jaren achtereenvolgens gedwongen en ik kan je vertellen, in mijn geval werkt dat gewoon niet want dan ga ik van terugval naar terugval.
Ik ben uiteindelijk niet voor niets helemaal afgekeurd, en dat op basis van mijn werkverleden en niet eens vanwege een stempel (wat ik trouwens wel een belachelijke reden vind om iemand af te keuren).
Ik was al uitgebreid psychologisch onderzocht en zat op moment van de keuring in groepstherapie
Wat doen helpt altijd wel voor mij. College of werk, voetbal.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben alleen nog steeds niet moe in m'n hoofd. Niet echt tenminste. Ik ging gister om half 2 pas slapen en lag maar te woelen. Op een gegeven moment besloot ik er maar weer uit te gaan want het plafond had ik ondertussen wel gezien!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat doen helpt altijd wel voor mij. College of werk.
Nog een bijkomend nadeel van veel thuis zitten vind ik. Je verneukt je hele dag/nachtritme, want of je nou om 9u, 10, 11u of no later opstaat niemand die het boeit. Dus waarom zou je op tijd naar bed gaan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben alleen nog steeds niet moe in m'n hoofd. Niet echt tenminste. Ik ging gister om half 2 pas slapen en lag maar te woelen. Op een gegeven moment besloot ik er maar weer uit te gaan want het plafond had ik ondertussen wel gezien!
Ik ben keihard met mezelf bezig om m'n leven te verbeteren, maar daar is nou eenmaal tijd voor nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mar wat doe je nu hele dagen en is de kans op terugvallen in depressie niet groot als je niks om handen hebt?
Hoe durf je te klagen over niet kunnen slapen in mijn aanwezigheidquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Klinkt leuk, maar hoe doe je dat? Door de hele dag te bedenken hoe je een vrouw kan versieren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben keihard met mezelf bezig om m'n leven te verbeteren, maar daar is nou eenmaal tijd voor nodig.
Mijn dag-nachtritme was op zich prima. Alleen als er dingen niet zo lopen zoals in mijn hoofd, gaan dingen mis.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog een bijkomend nadeel van veel thuis zitten vind ik. Je verneukt je hele dag/nachtritme, want of je nou om 9u, 10, 11u of no later opstaat niemand die het boeit. Dus waarom zou je op tijd naar bed gaan?
Wat een raar beeld heb je van mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar hoe doe je dat? Door de hele dag te bedenken hoe je een vrouw kan versieren?
Ik klaag er niet over, maar vervelend vind ik 't welquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe durf je te klagen over niet kunnen slapen in mijn aanwezigheid
Ik hou geen lijstje bij wie wel en niet na 0.00 post. Sorry.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn dag-nachtritme was op zich prima. Alleen als er dingen niet zo lopen zoals in mijn hoofd, gaan dingen mis.
Zoals je wellicht was opgevallen ben ik eigenlijk nooit van de partij na middernacht
Ik heb nog geen 10 uur geslapen in drie nachtenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik klaag er niet over, maar vervelend vind ik 't wel
Cactus, anders kom je naar de volgende meet, kun je me met eigen ogen beoordelenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou geen lijstje bij wie wel en niet na 0.00 post. Sorry.
Dat komt dan toch omdat ik een concreet antwoord van je mis. Ik vraag me oprecht af hoe jij je dagen doorkomt en wat hard werken aan verbetering van je leven betekent. Hoe moet ik dat voor me zien? Misschien vergeet je even dat ik niet in jouw situatie zit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een raar beeld heb je van mij
Wanneer zie je Newbie weer?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 10 uur geslapen in drie nachten
Ben je niet moe dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 10 uur geslapen in drie nachten
Kom anders een keer bij me langs, kun je m'n leven met eigen ogen aanschouwenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat komt dan toch omdat ik een concreet antwoord van je mis. Ik vraag me oprecht af hoe jij je dagen doorkomt en wat hard werken aan verbetering van je leven betekent. Hoe moet ik dat voor me zien? Misschien vergeet je even dat ik niet in jouw situatie zit.
Heb je altijd maar zo kort geslapen trouwens?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet. Komt nog wel morgen of overmorgen.
Ik vind je een beetje raar reageren. Ik vraag het je toch gewoon. Als je er geen antwoord op wil geven, kun je dat zeggen, maar nu lijkt het net alsof je er geen antwoord op hebt, wat op mij dan weer overkomt alsof je de hele dag niks doet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kom anders een keer bij me langs, kun je m'n leven met eigen ogen aanschouwen
Ik had al aangegeven geen zin te hebben in deze discussie. Dan ga ik ietswat ontwijkend worden en zo. Sorrie daarvoor maar ben gewoon niet echt in the mood om het hier -nu- over te gaan hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje raar reageren. Ik vraag het je toch gewoon. Als je er geen antwoord op wil geven, kun je dat zeggen, maar nu lijkt het net alsof je er geen antwoord op hebt, wat op mij dan weer overkomt alsof je de hele dag niks doet.
De afgelopen paar jaar wel. En dan heb ik af en toe een faaldag zoals afgelopen dinsdag waarop ik de hele dag mijn bed niet uitkom en dan gaat het daarna weer een paar weken prima.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je altijd maar zo kort geslapen trouwens?
Good for youquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:06 schreef mrk.n het volgende:
Ik kom net bij m'n vriendin vandaan. Ik ben echt gek op haar.We gaan morgen boeken voor disneyland in Parijs met de kerstdagen.
Dan hoop ik voor je dat er geen ellenlange wachtrijen zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:06 schreef mrk.n het volgende:
Ik kom net bij m'n vriendin vandaan. Ik ben echt gek op haar.We gaan morgen boeken voor disneyland in Parijs met de kerstdagen.
Jullie ook nog iets doen?
Wat liefquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:06 schreef mrk.n het volgende:
Nee, ik heb geen behoefte aan een meet irl. Ik kom hier posten omdat ik blijkbaar momenteel niks beters te doen heb en het leuk tijdverdrijf vind en ook gezellig. Maar ik was niet van plan hier daadwerkelijk de rest van mijn leven door te brengen of om mijn vriendenkring uit te breiden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik had al aangegeven geen zin te hebben in deze discussie. Dan ga ik ietswat ontwijkend worden en zo. Sorrie daarvoor maar ben gewoon niet echt in the mood om het hier -nu- over te gaan hebben.
Kom je naar de volgende meet?
FOK! leverde mij vanmiddag een lift naar huis op, dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte aan een meet irl. Ik kom hier posten omdat ik blijkbaar momenteel niks beters te doen heb en het leuk tijdverdrijf vind en ook gezellig. Maar ik was niet van plan hier daadwerkelijk de rest van mijn leven door te brengen of om mijn vriendenkring uit te breiden.
Dat is een leuk plan!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:06 schreef mrk.n het volgende:
Jullie ook nog iets doen?
Ik doe dat meeten vooral ook om me over m'n eigen sociale angst heen te leren zetten. Toen in Utrecht ben ik op het laatst niet gegaan waar ik nu nog steeds een beetje van baalquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte aan een meet irl. Ik kom hier posten omdat ik blijkbaar momenteel niks beters te doen heb en het leuk tijdverdrijf vind en ook gezellig. Maar ik was niet van plan hier daadwerkelijk de rest van mijn leven door te brengen of om mijn vriendenkring uit te breiden.
Geweldigquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
FOK! leverde mij vanmiddag een lift naar huis op, dat was echt fantastisch
Ik denk dat een meet daar ook goed bij kan helpen. En je moet ook vooral blijven gaan. De enige manier om eroverheen te komen is je angsten aangaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik doe dat meeten vooral ook om me over m'n eigen sociale angst heen te leren zetten. Toen in Utrecht ben ik op het laatst niet gegaan waar ik nu nog steeds een beetje van baal
Daarom heb ik ook met jelly gemeet. Ik vond dat echt fukking spannend!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat een meet daar ook goed bij kan helpen. En je moet ook vooral blijven gaan. De enige manier om eroverheen te komen is je angsten aangaan
Op deze manier kwam ik nog net op tijd thuis voor mijn werk, wat met de trein niet gelukt was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
GeweldigFOK! heeft mij ook al dingen opgeleverd, maar dat zijn dan voornamelijk dingen als nieuwe serietips, muziektips, problemen omtrent DIG, vermaak en een ex
Iemand heeft je een lift gegeven?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op deze manier kwam ik nog net op tijd thuis voor mijn werk, wat met de trein niet gelukt was.
Bedankt alsnog, als je het leest, ben ik volgens mij vergeten te zeggen
Lifters zijn leuk.quote:
Het was niet een onbekende hoor, dat durf ik niet aanquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
Lifters zijn leuk.
Heb er laatst nog 1 meegenomen.
Altijd leuk om iemand effe een beetje een hulpje te geven.
Heb hem maar afgezet op een betere plek
Nou ja, hij weet wie het was denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
Standaard een hij ook
Zijn er vrouwen die mensen een lift geven überhaupt..? Daar hoor ik nooit iets over.
Oh ik had èèn of andere gozer die ik zag staan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet een onbekende hoor, dat durf ik niet aan
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik had èèn of andere gozer die ik zag staan.
Dacht eerst rij gewoon maar door.
Maarja daarna liep ie weer verder en hij stond nou niet echt op een plek waar ie makkelijk opgepikt zou worden.
Dus toch maar effe een lift gegeven naar een betere plek.
Leuk effe gepraat ondertussen (oh niks homo achtigs btw voordat het gevraagd wordt)
Was het niet iets ho...quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik had èèn of andere gozer die ik zag staan.
Dacht eerst rij gewoon maar door.
Maarja daarna liep ie weer verder en hij stond nou niet echt op een plek waar ie makkelijk opgepikt zou worden.
Dus toch maar effe een lift gegeven naar een betere plek.
Leuk effe gepraat ondertussen (oh niks homo achtigs btw voordat het gevraagd wordt)
Sowieso, als ik Newbie was zou ik echt doordraaien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, hij weet wie het was denk ik
Gelukkig ben je hem niet. Hij is op zijn 16e al stukker volwassener dan jij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Sowieso, als ik Newbie was zou ik echt doordraaien.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
En, was het nog een lekker kippetje kree? Jammer dat het niet gekomen is van de persoonlijke informatie, heb je wel zijn nummer?
Het is al goed hoor jongenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:22 schreef kree het volgende:
[..]Volgens mij vertel ik het weer lomp.
Maar bedoelde er niks achter, effe gezellig zitten praten maarja heeft verder niks met relaties te maken ofzo maargoed
Geen probleem hoorquote:
Grapje hoop ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Sowieso, als ik Newbie was zou ik echt doordraaien.
Dat weet ik niet. Gelukkig scheelt het niet zo heel veel tussen ons, zo moet je het maar bekijken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig ben je hem niet. Hij is op zijn 16e al stukker volwassener dan jij.
Jawel, dat meen ik wel. Als mijn vriendin zou vreemdgaan met iemand en vervolgens met hem afspreekt en hij haar een lift geeft, zou ik wel heel kwaad worden. Niet omdat ik haar niet vertrouw, maar om het idee.quote:
Op jou is uiteraard nooit wat aan te merkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Gelukkig scheelt het niet zo heel veel tussen ons, zo moet je het maar bekijken.
[..]
Jawel, dat meen ik wel. Als mijn vriendin zou vreemdgaan met iemand en vervolgens met hem afspreekt en hij haar een lift geeft, zou ik wel heel kwaad worden. Niet omdat ik haar niet vertrouw, maar om het idee.
Dat verandert de zaak wel enigzins, ik had niet bedacht dat mlig het was. Toch lijkt me het overdreven om kwaad te worden. Maar ik weet niet, misschien zou ik het ook wel doen, hangt een beetje van de situatie af.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:27 schreef mrk.n het volgende:
Jawel, dat meen ik wel. Als mijn vriendin zou vreemdgaan met iemand en vervolgens met hem afspreekt en hij haar een lift geeft, zou ik wel heel kwaad worden. Niet omdat ik haar niet vertrouw, maar om het idee.
Ik ben best wel open over alles wat ik doe en heb nog nooit een leugen verteld aan Newbie, dat is een wat andere situatie dan die waarin onze mrk.n gewoonlijk verkeert.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak wel enigzins, ik had niet bedacht dat mlig het was. Toch lijkt me het overdreven om kwaad te worden. Maar ik weet niet, misschien zou ik het ook wel doen, hangt een beetje van de situatie af.
kut :S effe kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik krijg SERVICE UNAVAILABLE
Goed punt, dat is inderdaad één van de dingen waaraan ik dacht bij het woord 'situatie'.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben best wel open over alles wat ik doe en heb nog nooit een leugen verteld aan Newbie, dat is een wat andere situatie dan die waarin onze mrk.n gewoonlijk verkeert.
Heloef is zojuist ontgroendquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Zijn er nog koppeltjes ontstaan en veel succesverhalen?
Plaats eens een foto van jullie tweetjes samenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben best wel open over alles wat ik doe en heb nog nooit een leugen verteld aan Newbie, dat is een wat andere situatie dan die waarin onze mrk.n gewoonlijk verkeert.
Return of the Kingquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Zijn er nog koppeltjes ontstaan en veel succesverhalen?
lulkoek of for real?quote:
Gooi het wel effe op internet haha telletje....quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik krijg SERVICE UNAVAILABLE
Je hoeft mijn situatie er niet bij te halen, we hebben het namelijk niet over mijn situatie. Ik ben zeker niet perfect binnen relaties maar het feit blijft simpelweg dat ik het zeker niet op prijs zou stellen. Ik zou het respectloos vinden to mezelf, dat ben ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, iedereen anders in dat soort dingen maar ik zou het niet accepteren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak wel enigzins, ik had niet bedacht dat mlig het was. Toch lijkt me het overdreven om kwaad te worden. Maar ik weet niet, misschien zou ik het ook wel doen, hangt een beetje van de situatie af.
Dat weet niemand, maar ze heet Merelquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud? Met wie? Hoe oud? Knap? Waar? Hoe? Hoe dronken? Andere drugs?
Die van mij heet duif.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet niemand, maar ze heet Merel
Een relatie met iemand die zo hypocriet is als jij zou ik echt niet trekkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hoeft mijn situatie er niet bij te halen, we hebben het namelijk niet over mijn situatie. Ik ben zeker niet perfect binnen relaties maar het feit blijft simpelweg dat ik het zeker niet op prijs zou stellen. Ik zou het respectloos vinden to mezelf, dat ben ik.
[..]
Tja, iedereen anders in dat soort dingen maar ik zou het niet accepteren.
Gelukkig zouden types zoals mij bij voorbaat al geen relatie nemen met jou.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een relatie met iemand die zo hypocriet is als jij zou ik echt niet trekken
Gelukkig maar, dat ik te lelijk ben voor arrogante types als jijquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gelukkig zouden types zoals mij bij voorbaat al geen relatie nemen met jou.
Waarom in godsnaam haal je jezelf zo naar beneden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ik te lelijk ben voor arrogante types als jij
Doe ik niet, ik heb gewoon geen misplaatste positieve indruk van mezelf, ik ben volgens mij vrij goed in het inschatten van mezelf en als ik een dubbelganger van mezelf op straat tegenkwam zou ik haar niet geven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam haal je jezelf zo naar beneden?
Mocht er iemand nog wakker zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
Gooi het wel effe op internet haha telletje....
niet? Myraela heeft em een hartaanval bezorgtquote:
Hij kwam hier even binnenvallen om te melden dat hij minstens twee keer met een meisje genaamd Merel heeft gezoend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:18 schreef mrk.n het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van het hele Heloef gebeuren? Ik heb het namelijk niet gevolgd.
Ja maar met of zonder tong?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kwam hier even binnenvallen om te melden dat hij minstens twee keer met een meisje genaamd Merel heeft gezoend.
Samenvatting? Ik was werken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Jezus die topics van gisteravond zeg
Had ik echt bij moeten zijn
Uuhm nee toen was je er nog gewoon. Je hebt er zelfs in meegepost O.oquote:
Was dat echt zo fantastisch dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uuhm nee toen was je er nog gewoon. Je hebt er zelfs in meegepost O.o
Die meldt zich niet meer de rest van het weekend hoop ik voor hem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Newbie114 het volgende:
Heloef heeft gezoendgoed bezig kerel
Het was wel lachen ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was dat echt zo fantastisch dan?
Dat zou wel echt grappig zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die meldt zich niet meer de rest van het weekend hoop ik voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |