SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob![]()
Het verhaal daarachter is te persoonlijk.quote:
Zal wel, anders had ik wellicht wel ooit iemand weten te versierenquote:
Dus alle vrouwen die ik gezoend heb, zoenen niet goed. Oh jeetje. Aan mij ligt het niet!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt niet? Dan word je niet goed gezoend, want van erg goed zoenen krijg je het wel warm
Ben je verdomme weer dronken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Met een D???\
iik kan niet meer typen maar wel lezen dat dat fout is.
Moet toch ook met een D?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
Met een D???\
iik kan niet meer typen maar wel lezen dat dat fout is.
Dat komt misschien eerder omdat je helemaal niet gek doetquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Capstan het volgende:
Zal wel, anders had ik wellicht wel ooit iemand weten te versieren
Nee, want hijvorm enzulksquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet toch ook met een D?
Het ligt toch echt wel aan jou als je niet warm wordt van zoenen. Of je kiest niet de goede vrouwen uit om mee te zoenen of je bent gewoon een ijskonijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Supersoep het volgende:
Dus alle vrouwen die ik gezoend heb, zoenen niet goed. Oh jeetje. Aan mij ligt het niet!
Kun je niet spellenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hijvorm? Wat is er gebeurd met het fokschaap?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hijvorm? Wat is er gebeurd met het fokschaapkofschip?
Eensch.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ligt toch echt wel aan jou als je niet warm wordt van zoenen. Of je kiest niet de goede vrouwen uit om mee te zoenen of je bent gewoon een ijskonijn.
Heloef vindt zichzelf daar niet naief genoeg voor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zal de ontmaagding ook wel niet meer lang op zich laten wachten
Kan je een afspraakje met Tijnbrein voor me hosselen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ligt toch echt wel aan jou als je niet warm wordt van zoenen. Of je kiest niet de goede vrouwen uit om mee te zoenen of je bent gewoon een ijskonijn.
Werk enzo. Ik kan er niet tegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:45 schreef ook_gek het volgende:
Lokasenna wilt weer aandacht zie ik?
Niet kunnen slapen, verschillende tiks enz hebben we gehad.
Nu opeens kan ze niet meer typen. Terwijl ze nuchter is.
Moet niet gekker worden
Met een hele groep andere fokkers er bij toch?quote:
Ja vast. Wat is het volgende? Achterstevoren schrijven door de regen buiten?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werk enzo. Ik kan er niet tegen.
Dit is bijna over als ik goed nalees.
Ik zal jou wel even onder handen nemen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je een afspraakje met Tijnbrein voor me hosselen?
Oh, je gelooft niet dat ik sommige dingen moeilijk vind.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja vast. Wat is het volgende? Achterstevoren schrijven door de regen buiten?
He bah, klinkt als een kutbaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ok dus juist nu ik besloten heb om borreltjes te drinken en morgen flink uit te slapen, want geen verplichtingen, word ik gebeld dat mijn "nieuwe" oppaskind ( van 4 ) morgen weer perse naar mij wil. 24 uur lang![]()
* Moonwalk schenkt er nog eentje in
Neehoor ik ben goed met kidsquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, klinkt als een kutbaan
Zoals een oude Chinese wijsgeer ooit zei:quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk schenkt er nog eentje in
Opeens niet meer kunnen spellen komt inderdaad erg nep over. Deed Flepke ook wel eens, expres in elke zin een of twee typefouten doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, je gelooft niet dat ik sommige dingen moeilijk vind.
Sorry.
Beetje als dit inderdaadfhfhdjhjquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Opeens niet meer kunnen spellen komt inderdaad erg nep over. Deed Flepke ook wel eens, expres in elke zin een of twee typefouten doen.
Waar is flepke trouwens? Want och ik mis hem zo...quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Opeens niet meer kunnen spellen komt inderdaad erg nep over. Deed Flepke ook wel eens, expres in elke zin een of twee typefouten doen.
Er is hier genoeg zoe drink, proostquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals een oude Chinese wijsgeer ooit zei:
Zoe bie or not zoe bie iz not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink! *proost*
Het was net even een halfuurtje, net na heel veel drukheid op mijn werk, het gaat nu weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij kan dat prima zelf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
Kan je een afspraakje met Tijnbrein voor me hosselen?
Ik ook, maar meestal is dat vlak voor m'n (stokoude) foon weer es vastlooptquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb soms op mijn telefoon dat ik echt niet normaal kan typen, zonder een goede reden
Ik ram te veel op mijn veel te kleine toetsenbord en heb te weinig geduld voor editsquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb soms op mijn telefoon dat ik echt niet normaal kan typen, zonder een goede reden
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar is flepke trouwens? Want och ik mis hem zo...
Serieus, hij had een ban??quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen voor R&P, maar blijkbaar was dat de enige plek waar hij wilde posten
Hahaha kocht net een nieuwe telefoon via fok!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
Wat had hij fout genoeg gedaan voor een ban danquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen voor R&P, maar blijkbaar was dat de enige plek waar hij wilde posten
De mods mochten hem niet en hij had geen tieten om het te compenseren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Wat had hij fout genoeg gedaan voor een ban dan
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mods mochten hem niet en hij had geen tieten om het te compenseren.
had je de jouwe hem niet kunnen lenen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Balen wel voor hem. Hoe lang?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg denk ik gewoon kramp als ik teveel en te snel mobiel zit te typenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ram te veel op mijn veel te kleine toetsenbord en heb te weinig geduld voor edits
Heb je serieus een nieuwe telefoon? welke?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha kocht net een nieuwe telefoon via fok!
Snap er allemaal geen reet van.
Ben echt zo'n ouderwetse mobiel gewend.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[TK] Apple iPhone 3GS 32 GB Simlockvrijquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik krijg denk ik gewoon kramp als ik teveel en te snel mobiel zit te typen
[..]
Heb je serieus een nieuwe telefoon? welke?
Daar heeft hij niet voldoende moeite voor gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:57 schreef dawg het volgende:
had je de jouwe hem niet kunnen lenen dan?
Voor onbeperkte tijd. Vaag dus. Maar ik denk dat hij zich wel buiten FOK! vermaakt of hij is verkast naar het Viva-forumquote:
Sorry, ik moet echt weer lachen om die knipogen in dat topic.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
[TK] Apple iPhone 3GS 32 GB Simlockvrij
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat had ik niet van je verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
[TK] Apple iPhone 3GS 32 GB Simlockvrij
shame on him.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar heeft hij niet voldoende moeite voor gedaan
hihiquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sorry, ik moet echt weer lachen om die knipogen in dat topic.
neuh was die oude wel zat onderhand.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat had ik niet van je verwacht
driehiequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Viehier
![]()
![]()
![]()
Lijkt wel een kleine matrix hehe
Ik win niet in elk geval.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:05 schreef minibeer het volgende:
Zullen we doen wie het armst is hier?
Wie het armst is? Ik, duidelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef kree het volgende:
Denk dat ik boven aan het lijstje kom hahahaha
Gaat over geld of niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie het armst is? Ik, duidelijk
of ik. hell, wij stonden min of meer aan dezelfde kant in een topic waar coolguy domineerde en scorpie zijn holmaatje was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie het armst is? Ik, duidelijk
Oh god....het wajongtopicquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef dawg het volgende:
[..]
of ik. hell, wij stonden min of meer aan dezelfde kant in een topic waar coolguy domineerde en scorpie zijn holmaatje was.
Ik heb nog 0,95 cent op mijn rekeningquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
Getallen willen we zien.
Hoeveel euro nog voor deze maand?
En hoeveel is een katwijkse wat tegenwoordig waard in euro's?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef kree het volgende:
-53,48![]()
Maar heb nog op een andere rekening wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |