Omdat je zo vast zit in het stramien van oude games, daar moest je met je slingshot iedereen in z'n oog schieten.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch grappig dat iedereen al bij de eerste tempel op z'n bek gaat bij dat oog.
Slingshot gebruiken en proberen dat oog te meppen, door hele tijd spastisch te springen..
Ik deed dat ook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik thuis nou ook nog een wielren-wiel hebben liggen, ook maar eens proberenquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja op dat eilandje... Bamboo Island? Daar moet je in een bepaald aantal seconden zoveel mogelijk bamboe stukken "slices."
O shit:
(Ik vind het geen spoiler tag, het is humor)
quote:Op maandag 21 november 2011 07:14 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
Omdat je zo vast zit in het stramien van oude games, daar moest je met je slingshot iedereen in z'n oog schieten.
Ik vind het een geweldige game, net de eerste tempel gedaan en 2x dat ik even hulp nodig had, idd met het eerste oog en daarna met die 4 planten aan het plafond. Wist ik veel dat die kever dat konoh kan die kever ze afmaken? Ik heb gewoon aan he draadje gehangen en dan kunnen ze net niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
[..]Meen je dat nou? Ik zou zeggen lees even op de "poster"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik pis hier zojuist in mijn broekquote:Op maandag 21 november 2011 07:22 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
Laat ik thuis nou ook nog een wielren-wiel hebben liggen, ook maar eens proberen
[..]
Omdat je zo vast zit in het stramien van oude games, daar moest je met je slingshot iedereen in z'n oog schieten.
Ik vind het een geweldige game, net de eerste tempel gedaan en 2x dat ik even hulp nodig had, idd met het eerste oog en daarna met die 4 planten aan het plafond. Wist ik veel dat die kever dat konJa, dat was ook mijn eerste idee. Gelukkig herinnerde ik me toen de ogen uit Super Mario 64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik moest er trouwens wel een officiele MotionPlus accessoire voor kopen. Had eentje van Dealextreme.com gekocht, deed het op zich prima, maar net niet nauwkeurig genoeg. Kon geen rondje maken met het zwaard
.
Ik hoef nog maar 5 Gratitude Crystals!Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Terwijl het op filmpjes al 100x is voor gedaan hoe zo'n oog te verslaan, maar dat heeft niemand hier dus gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch grappig dat iedereen al bij de eerste tempel op z'n bek gaat bij dat oog.
Slingshot gebruiken en proberen dat oog te meppen, door hele tijd spastisch te springen..
Ik deed dat ook..
Heel pittig, zelfs als je weet wat je moet doen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef Donderkonijn het volgende:
damn zeg, die 4 e eindbaas is pittig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Over 5 minuten nog een keer proberenquote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef Chav het volgende:
Is er de mogelijkheid om de conversatie nog een keer terug te lezen? Fi zegt niks en nog een keer met de persoon praten helpt ook niet. Bijvoorbeeld met die pompoensoep brengen weet ik echt niet meer hoe de beste man (wie de soep wilt hebben) heet.
quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef Chav het volgende:
Is er de mogelijkheid om de conversatie nog een keer terug te lezen? Fi zegt niks en nog een keer met de persoon praten helpt ook niet. Bijvoorbeeld met die pompoensoep brengen weet ik echt niet meer hoe de beste man (wie de soep wilt hebben) heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Aha, ik heb een idee.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 08:44 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste idee. Gelukkig herinnerde ik me toen de ogen uit Super Mario 64. Ik moest er trouwens wel een officiele MotionPlus accessoire voor kopen. Had eentje van Dealextreme.com gekocht, deed het op zich prima, maar net niet nauwkeurig genoeg. Kon geen rondje maken met het zwaard
.
Ik hoef nog maar 5 Gratitude Crystals!
Na-aperquote:Op maandag 21 november 2011 09:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Aha, ik heb een idee.
Trouwens, dat oog herkende ik nog uit Mario 64, dacht meteen al dat het te maken zou hebben met de 'nieuwe' besturing.
Ha, ik zag deze hele pagina niet eens. Stomme mobiele browser. Maar leuk dat Nintendo zulke elementen terugbrengt.quote:
Als je lief bent ga ik het nog filmen ook.quote:Op maandag 21 november 2011 08:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik pis hier zojuist in mijn broek
32" (of bedoel je dat niet?)quote:
Beeld is wat rustiger.quote:Waarom is 480p eigenlijk beter dan 576i? M.a.w. zouden de kartels minder worden als ik hem op 480i en 60hz zet?
(moet nog component kabels kopen maar vind het zo'n ripoff, daarentegen duurt DealExtreme eeuwen).
Ik wil ook een lege flesquote:Op maandag 21 november 2011 09:48 schreef MikeyMo het volgende:
Oh ja, ik heb een lege fles, kan ook wel even de soep gaan brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |