Ja he? Heb je ze allemaal gevonden?quote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef Yachiru het volgende:
Aaaawwww die Kikwi's zijn echt keischattig!![]()
![]()
Yep! Vanmiddag alquote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ja he? Heb je ze allemaal gevonden?
Ik ben nu in de Skyview Temple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef MaximusTG het volgende:
@houdjemondOMG, ik voel me heel erg dom nu.. Thanks voor de tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Maar ze zijn in principe redelijk makkelijk te verslaan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
quote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Maar ze zijn in principe redelijk makkelijk te verslaan:Ik weet het, zie nu ook een vliegende bol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik echt de kutse vijand van alle Zelda spellen.In me Burberry......
ik had hem dus geupgradequote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef replay11nl het volgende:
ffs ben ik net die Earth Temple uit, ga ik een nieuw schild kopen, die Iron, kom ik in de desert. En ja hoor, elektriciteit attacks
quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef MaximusTG het volgende:
Wat, die vliegende bol?Zo ver was ik nog niet, VI op tv.... Maar daar was ik denk ik wel opgekomen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Voor Stalfos heb je geen schild nodigquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Yachiru het volgende:
Dat stomme houten schild gaat wel heel snel stuk zeg, zelfs met upgrade.. Ik miste steeds 1 item dat nodig was voor de eerste upgrade, dropte het eindelijk van een monster, ik even terug naar Skyloft om het schild te upgraden, ga ik verder in de Skyview Temple, moet ik tegen Stalfos vechten, BAM! Schild met upgrade kapot.. Heel fijn!
Doe ik soms iets verkeerd of zo? Fi zegt dat ik hem moet shield bashen, dus dan doe ik dat maar gewoon..
Ik ook! In de mijn...quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef cherrycoke het volgende:
en ik zit vast in die klote desert
quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef MaximusTG het volgende:
@houdjemondlukt nog niet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
ik ben al een stukje verder in de lanayra desert, geen idee waar ik heen moet.quote:
Ik ken hetquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef cherrycoke het volgende:
leuk geweest voor vanavond morgen weer verder
Balanceren over een touw: Wiimote rechtop houden, als je naar rechts dreigt te vallen naar links bewegen en vica versa.quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef Orania het volgende:
Ik ben ondertussen in de woestijn, maar heb een aantal grote problemen met de controls.
Het is me nog nooit gelukt over een touw te lopen. Hoe balanceer je in godesnaam daarmee? Wat ik ook doe, ik val altijd.
Andere mensen ook problemen met bugs vangen, Target met Z, erheen sluipen en in 99 van de 100 gevallen mis je als je met je net schept.
Daarnaast heb ik 2 uur nodig gehad om in dat platform te landen nadat jij je sailcloth gehad hebt. Qua besturing de slechtste van alle Zelda's die ik gespeeld heb.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik was even aan het spelen en ontedkte onder Skyloft zo'n vreemd huisje ergens. Je vogel kan er niet landen en je ziet een ladder ergens heen leiden. Ik heb met m'n zusje zo'n uur gezocht en gedaan maar kon niks vinden. Geen idee hoe je daar komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Zelda is het vaak zo simpel dat ik het gewoon over het hoofd ziequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
hebben jullei dat ook altijd, dat je in ene vast zit, de boel uitzet en dan bijvoorbeeld in bed in ene denkt; oooh dat moet ik proberen.
Haha, ik ookquote:
Wat betreft dingen zoeken om dungeons in te kunnen ben ik het wel met je eens ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef user_friendly het volgende:
Ik ben nu bijna bij de 3e dungeon maar ik vind dit toch 1 van de saaiste zelda's ooit. Op een of andere manier heb ik bij dit spel geen drang om door te spelen. Soms zit ik er lekker in en dan mag ik weer voor de 3e keer allerlei dingen gaan zoeken om in een dungeon te komen. Ik las hier dat dit na de 3e dungeon beter wordt maar voor nu is dit tot nu toe de minste van alle 3d zelda's. Ook speelt hierbij mee dat de graphics echt afschuwelijk kartelig zijn op mijn tv, terwijl bijv een super mario galaxy er prachtig uitziet (voor sd dan). De motion controls vind ik overigens wel fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder vind ik het een erg leuk spel. Zwiepzwaardvechten FTWEn eindelijk eens een 3D Zelda die echt pittig is. WW en TP waren veel te simpel.
Klopt, maar die zit achter tralies, weet niet hoe ik er bij kom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef MaximusTG het volgende:
Dan moet er wel ergens een timeshift stone verstopt zitten.
rots er naast oplopen en een bom aan de bovenkant er in gooienquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef Chav het volgende:
[..]
Klopt, maar die zit achter tralies, weet niet hoe ik er bij kom.
Zit geen rots naast..... En alles zit dicht en heb nog maar 1 bom....quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
rots er naast oplopen en een bom aan de bovenkant er in gooien
Hmmmm laat maar, ik kon de switch met een nootje raken haha. Soms denk ik zo moeilijk.....quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef Chav het volgende:
Ik zit weer eens vast in de 3e temple, kan niet terug ook, deur zit op slot.
Ik zie alleen maar een versteende beamos!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Orania het volgende:
[..]Verkeerde kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een versteende armos trouwens. Ik zit nu weer vast voor de einddeur om het karretje rond te laten gaan.In me Burberry......
Je hebt helemaal gelijk, thanks! En zonder is het nog makkelijker ook! Meteen advies vragen aan Fi bij een nieuw soort vijand doe ik dus ook niet meer..quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor Stalfos heb je geen schild nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo... heb m eindelijk neer.
en ik vond die in dungeon 4 al heel vetquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef nomar83 het volgende:
De baas van dungeon 5 is de meest epische baas ooit in een Zelda-game!
4 is heel vet, 5 is heel episch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
en ik vond die in dungeon 4 al heel vet
Met je kata erop schieten. hielp bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Chav het volgende:
Note to self: niet zo hard roepen dat je vast zit en verder kijken dan je neus lang is.
Had m al doorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Orania het volgende:
[..]
Met je kata erop schieten. hielp bij mij
Hmhm, ik draag het schild wel de hele tijd hoor, maar dat shield bashen laat ik dus maar gewoon even voor wat het is met die zwakke schildjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef MaximusTG het volgende:
Ik heb het hele schild ook nauwelijks gebruikt. Je bent inderdaad beperkt in wat je kan doen met je zwaard als je je schild uithebt, maar aan de andere kant krijg je vaak geen schade als je je schild uithebt. Zelfs niet als je de shield bash niet goed timed. Dan krijgt je schild schade. Maar als je eenmaal het zelfhelende schild - of beter, het hylian shield - hebt dan is dat geen probleem meer. Goed met je schild omgaan maakt sommige vijanden ook wel makkelijker. Deku Baba's bv.
Vooral bij de op een na laatste baas is goed met je schild omgaan wel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Yachiru: ik ook hoor, klote draadje
Draadloze nunchukquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef Yachiru het volgende:
Ik ben trouwens veel te enthousiast met de Remote en Nunchuk, krijg de helft van de tijd het kabeltje dat er tussen in zit in m'n gezicht..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef IncredibleMe het volgende:
Zo m'n eerste full out rage-quit. Ben er ff helemaal klaar mee.Je kan ook overdrijven hoor, hoe kan je dat nou verschrikkelijk vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
te veel pc spelen en zo goed als geen consoles. Controls is dus enorm wennen. M'n schild ging meerdere malen in vlammen op, had het een beetje gehad. ff frustratie weg schieten met Battlefieldquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor, hoe kan je dat nou verschrikkelijk vinden?
Ik wil alleen maar échte Nintendo controllers, en zo'n los ding lijkt me sowieso niet erg veilig. Niet i.v.m. agressief gedrag hoorquote:
Die haal ik er altijd af, verschrikkelijk irritant. Ik zal straks eens kijken of ik de draadloze nunchuk van m'n broer kan pikken, vond dat echt een verademing bij Okami, eindelijk die stomme draad weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar échte Nintendo controllers, en zo'n los ding lijkt me sowieso niet erg veilig. Niet i.v.m. agressief gedrag hoorMaar gewoon omdat ik er zo enthousiast mee in de rondte zwaai.. En er zit ook niet voor niets een polsbandje aan de Remote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest best giechelen, toen ik dat grote ding zag, in the sacred ring thingy. lukte me ruim binnen de tijd. ik moet nu weer terug naar skyloft, het voelt nu pas alsof ik de echt ben begonnen. net als in ooth.
morgen weer verder"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
zo 3rde tempel gedaan, klote eindbaas dat steken lukte me niet erg goed. ging 3 keer dood en had me save op de verkeerde plek [en haat aan beamos klote dingen]... kon ik weer een rondje lopen.
ik zag veel zand bij de eindbaas, moest gelijk denken aanCool, we zijn even ver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest best giechelen, toen ik dat grote ding zag, in the sacred ring thingy. lukte me ruim binnen de tijd. ik moet nu weer terug naar skyloft, het voelt nu pas alsof ik de echt ben begonnen. net als in ooth.
morgen weer verder
@houdjemond Ahhhh arme Navi :pIn me Burberry......
Spoiler!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut ik moet opschieten, anders verspoileren jullie alles voor me...![]()
Ik zit nu ook in de Lanayru Desert..
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:25 schreef GGMM het volgende:
Overigens is hij wel verschrikkelijk makkelijk qua eindbazen. Ook deze weer in één keer gehaald. Wel jammer.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:25 schreef GGMM het volgende:
3de tempel inmiddels uitgespeeld. Nu op zoek naar de 4de. Moet in de Sealed temple zijn oid, maar heb geen idee waar dat ligt.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of je dat ook nog zegt na 4 en 5.
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:55 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha my thoughts exactly.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
lol, ik denk dat ik alles aan gort maai in m'n woonkamer.
Wat heb ik lopen falen bij een van die generatoren zeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben nog in de desert. Gizteraaf de drie generatoren aangegooid die de opening naar de 3e tempel moet openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Ik heb een vraag daarover want ik ben ook ongeveer daar.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef MaximusTG het volgende:
Zoooo, alle Gratitude Crystals gehaald, en het Hylian Shield!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het een topgame. Ik heb al evenveel tijd zitten in de sidequests, minigames en godessess cubes zoeken als in het verhaal zelf zo ongeveer.De dungeons zijn wel iets te lineair vind ik, behalve de derde dan.
Something for your mind, your body and your soul.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef MaximusTG het volgende:
Zoooo, alle Gratitude Crystals gehaald, en het Hylian Shield!Holy... en dat allemaal voor het Hylian Shield? In OoT kon je dat nog gewoon onder een grafsteen vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:25 schreef MaximusTG het volgende:
@Freezor:Clever! En jammer dat ik dat niet zelf verzonnen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nevermind
that took forever
[ Bericht 18% gewijzigd door DancingPhoebe op 23-11-2011 20:31:01 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |