Heb je 'm gesynchroniseerd met de Wii?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:22 schreef IncredibleMe het volgende:
Ik heb een probleem. M'n gouden Wii-mote maakt geen verbinding.
M'n oude wel (zonder wii-motion plus), maar die nieuwe blijft knipperen en gaat vervolgens weer uit.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen??
Ik wil spelen
Je moet het rode knopje naast de batterijen van je Wii Mote en het rode knopje op je Wii Console tegelijk indrukken. Dat al geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:22 schreef IncredibleMe het volgende:
Ik heb een probleem. M'n gouden Wii-mote maakt geen verbinding.
M'n oude wel (zonder wii-motion plus), maar die nieuwe blijft knipperen en gaat vervolgens weer uit.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen??
Ik wil spelen
Hoeft niet exact tegelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:26 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je moet het rode knopje naast de batterijen van je Wii Mote en het rode knopje op je Wii Console tegelijk indrukken. Dat al geprobeerd?
Tadaaaa!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan verwachten we wel een foto natuurlijk
- inhouden, op gaan staan, releasequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Chav het volgende:
Ik sta nu al vast in de Forrest Temple XD
(en hoe selecteer ik in godsnaam m'n schild?)
Haha, kom er net dus zelf achter maar bedankt!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
- inhouden, op gaan staan, release
Even wat anders: ik woon dus boven een winkelcentrum, en ze hebben daar nu sinterklaas... die CD is op dit moment even een godsgeschenk
probleem had ik ook, ff op het rode knopje op de wii-mote en dan snel erna op de Wii ook op het rode knopje drukken, werkte bij mij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grmbl. Ik krijg die wiimote niet zo ver dat hij connect met de Wii
Ik druk me suf!
Dank, had ik al een aantal keer gedaan, maar blijkbaar helpt erbij vloekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:10 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
probleem had ik ook, ff op het rode knopje op de wii-mote en dan snel erna op de Wii ook op het rode knopje drukken, werkte bij mij.
ben ik blij met m'n 42" plasmaquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dank, had ik al een aantal keer gedaan, maar blijkbaar helpt erbij vloeken
Godsamme, ik baal niet vaak van mijn veel te kleine tv, maar vandaag toch weer wel
Volgens mij moest je de Wii 1x drukken en dan de Wimote ingedrukt houden tot het blauwe lampje niet meer knippert.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:10 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
probleem had ik ook, ff op het rode knopje op de wii-mote en dan snel erna op de Wii ook op het rode knopje drukken, werkte bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:27 schreef MikeyMo het volgende:
Godver de godver, ben bij zo'n klote spin in de forest temple. Die hangt voor een tablet waar wat geneuzeld over een emerald. Ik heb het vermoeden dat ik hem perse moet verslaan want elder kom ik niet in deze temple, maar ik krijg dat klote beest maar niet verslagen. Flikker telkens in het water en als zijn borstkas naar me toe hangt raak ik amper dat gloeigat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |