Spoiler!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut ik moet opschieten, anders verspoileren jullie alles voor me...![]()
Ik zit nu ook in de Lanayru Desert..
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:25 schreef GGMM het volgende:
Overigens is hij wel verschrikkelijk makkelijk qua eindbazen. Ook deze weer in één keer gehaald. Wel jammer.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:25 schreef GGMM het volgende:
3de tempel inmiddels uitgespeeld. Nu op zoek naar de 4de. Moet in de Sealed temple zijn oid, maar heb geen idee waar dat ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of je dat ook nog zegt na 4 en 5.
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:55 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha my thoughts exactly.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
lol, ik denk dat ik alles aan gort maai in m'n woonkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Wat heb ik lopen falen bij een van die generatoren zeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben nog in de desert. Gizteraaf de drie generatoren aangegooid die de opening naar de 3e tempel moet openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Ik heb een vraag daarover want ik ben ook ongeveer daar.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef MaximusTG het volgende:
Zoooo, alle Gratitude Crystals gehaald, en het Hylian Shield!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het een topgame. Ik heb al evenveel tijd zitten in de sidequests, minigames en godessess cubes zoeken als in het verhaal zelf zo ongeveer.De dungeons zijn wel iets te lineair vind ik, behalve de derde dan.
Something for your mind, your body and your soul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef MaximusTG het volgende:
Zoooo, alle Gratitude Crystals gehaald, en het Hylian Shield!Holy... en dat allemaal voor het Hylian Shield? In OoT kon je dat nog gewoon onder een grafsteen vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:25 schreef MaximusTG het volgende:
@Freezor:Clever! En jammer dat ik dat niet zelf verzonnen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nevermind
that took forever
[ Bericht 18% gewijzigd door DancingPhoebe op 23-11-2011 20:31:01 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |